Πώς η Audi επινόησε το σλόγκαν της

Πως η Audi επινοησε το σλογκαν της

[ad_1]

Βρισκομαστε στο 1969. Στη Γερμανια, ανακοινωνεται η αρτι συμφωνηθεισα συγχωνευση της Auto Union GmbH, με εδρα το Ingolstadt και της Neckarsulmer NSU Motorenwerke. Απο τη συγχωνευση, προκυπτει η Audi NSU Auto Union AG, με εδρα το Neckarsulm. Η γκαμα μοντελων της νεας εταιρειας περιλαμβανει απο τους αεροψυκτους κινητηρες των πισωκινητων NSU Prinz και τους υδροψυκτους τετρακυλινδρους κινητηρες των προσθιοκινητων Audi 60 και Audi 100, εως τον περιστροφικο κινητηρα του φουτουριστικου NSU Ro 80. Η εταιρεια, μοιαζει να οδηγειται απο την τεχνολογια και, ενδεχομενως να ειναι ετοιμη να την οδηγησει.

svg%3E Πως η Audi επινοησε το σλογκαν της
To “Vorsprung durch Technik” χρησιμοποιηθηκε επισης και στις διαφημισεις του φοβερου και τρομερου Audi NSU.

Εναν χρονο αργοτερα, ενα μελος του τμηματος marketing της νεας εταιρειας, ο Hans Bauer ,εχει αυτη ακριβως τη σκεψη. Εχει την ιδεα να επικοινωνηθει αυτη η τεχνολογικη ποικιλομορφια ως ανταγωνιστικο πλεονεκτημα. Ο Bauer θα επινοησει το σλογκαν που συντομα θα αναγνωριζαν ευκολα οι ανθρωποι σε ολο τον κοσμο: “Vorsprung durch Technik”. Το σλογκαν εκανε την πρωτη του εμφανιση σε μια δισελιδη διαφημιση τον Ιανουαριο του 1971. Σημερα, μισο αιωνα αργοτερα, παραμενει το ιδιο επικαιρο και σιγουρα ειναι πιο αναγνωρισιμο απο τοτε…

svg%3E Πως η Audi επινοησε το σλογκαν της
Η γκαμα του 1970: NSU Ro 80, Audi 100, Audi 100 Coupé S, Audi 80 και Audi 50 – ολα αντιπροσωπευουν το“Vorsprung durch Technik.”

Η επετειος

Το εταιρικο σλογκαν “Vorsprung durch Technik” της Audi (σε ελευθερη μεταφραση, “Οδηγουμενη απο την Τεχνολογια”) εορταζει την επετειο των 50 χρονων του. Ακομα και μισο αιωνα μετα το λανσαρισμα του, η φραση που εχει συνδεθει αρρηκτα με τη μαρκα δεν εχει χασει το παραμικρο απο την αιγλη της, ενω ηδη προστιθενται νεα κεφαλαια στην ιστορια της, καθως η Audi πρωτοστατει τεχνολογικα στη νεα εποχη της ηλεκτροκινητικοτητας. Μια πληθωρα καινοτομιων σε βαθος πεντε δεκαετιων, καταδεικνυει οτι το Vorsprung durch Technik δεν ειναι απλως ενα σλογκαν για την Audi – ειναι επισης μια εκφραση της προσανατολισμενης στο μελλον προσεγγισης της μαρκας.

svg%3E Πως η Audi επινοησε το σλογκαν της
Το quattro στο δρομο για την κορυφη: Το 1986, το 100 CS quattro ανεβηκε στην πλατφορμα αλματος για σκι, με κλιση 37,5 μοιρων, στην Kaipola, της Φινλανδιας, χωρις καμια υποβοηθηση.

Απο την πρωτη του εμφανιση, συντομα συμπεριληφθηκε στα φυλλαδια της Audi NSU, στα μοντελα Audi 100, Audi 100 Coupé S, Audi 80 και Audi 50. Με την παροδο των ετων υπηρξαν ιδεες για μετεξελιξη του σλογκαν ωστε να εκφραζει και αλλες αξιες της μαρκας αλλα τελικα η τεχνολογια ηταν αυτη που αδιαμφισβητητα επικρατησε. Με την εισαγωγη του Audi quattro το 1980, το σλογκαν χρησιμοποιηθηκε ακομα συχνοτερα στη διαφημιση. Συντομα, το Vorsprung durch Technik εγινε σαφες μερος της εταιρικης ταυτοτητας της Audi. Σημερα, πενηντα χρονια αργοτερα, ειναι πλεον συνωνυμο με την εταιρεια.

svg%3E Πως η Audi επινοησε το σλογκαν της
50 Years of “Vorsprung durch Technik”.

Ο Oliver Hoffmann, Μελος του Διοικητικου Συμβουλιου της AUDI AG για την Τεχνικη Αναπτυξη, σχολιαζει με αφορμη τα 50 χρονια του Vorsprung durch Technik: «Το πιο σημαντικο οροσημο για μενα ειναι η τεχνολογια quattro. Δεν ηταν μονο το θεμελιο για τις επιτυχιες στα ραλι, αλλα αντιπροσωπευει επισης τη μεταφορα της εμπειριας μας απο τους αγωνες στη γραμμη παραγωγης. Εκτοτε, το quattro και η Audi πανε μαζι. Εξισου σημαντικο ηταν το πρωτο Audi A8 με τεχνολογια Audi Space Frame το 1994, που μας βοηθησε να ενισχυσουμε τη θεση μας στην premium κατηγορια».

Βλεπε επισης

svg%3E Αμφιδρομη φορτιση: η Audi ερευνα επιπλεον οφελη απο την ηλεκτροκινηση

Στην εποχη των ηλεκτρικων

svg%3E Πως η Audi επινοησε το σλογκαν της
Dynamic photo. Για οσους αναρωτιουνται, το χρωμα ονομαζεται Daytona grey

Προηγμενες τεχνολογιες κινητηριων συστηματων, δυναμικων χαρακτηριστικων οδηγησης, φωτισμου και υβριδικων συστηματων αλλα και η εκτενης χρηση αλουμινιου καθως και προηγμενες διαδικασιες παραγωγης, εδωσαν ιδιαιτερη αιγλη στο Vorsprung durch Technik. Το επομενο κβαντικο αλμα στη συγχρονη εποχη ηρθε το 2018, με το λανσαρισμα του Audi e-tron, του πρωτου πληρως ηλεκτρικου μοντελου Audi που εισηλθε σε σειριακη παραγωγη, με αυτονομια +400 χιλιομετρων και απιστευτη ποιοτητα για premium ηλεκτροκινητικοτητα.

svg%3E Πως η Audi επινοησε το σλογκαν της
Το 1988, η Audi δημιουργησε το πρωτο της top-range οχημα, το V8. Σημερα, περιπου 160,000 premium οχηματα βγαινουν απο τις εγκαταστασεις του Neckarsulm καθε χρονο. Αναμεσα τους τα Audi A4, Audi A5, Audi A6, Audi A7 και Audi A8.

Τρια χρονια αργοτερα, κυκλοφορησε το Audi e-tron GT, επαναστατικο στον σχεδιασμο του και αποδειξη οτι το μελλον της ηλεκτροκινησης θα ειναι εξισου συναρπαστικο. Η νεα καμπανια “Future is an Attitude”, υπογραμμιζει τη μελλοντοκεντρικη προσεγγιση της Audi, με επανεφευρεση ολων των αποψεων περι κινητικοτητας.

svg%3E Πως η Audi επινοησε το σλογκαν της
50 Years of “Vorsprung durch Technik”.

Η Hildegard Wortmann, Μελος του Διοικητικου Συμβουλιου της AUDI AG για Πωλησεις και Marketing, σχολιαζει: «Το οραμα μας ειναι ενα μελλον στο οποιο θα προσφερουμε αειφορο premium κινητικοτητα, με την Audi τεχνολογικο ηγετη στη φιλικη προς το περιβαλλον αυτοκινηση. Επαναπροσδιοριζουμε την προοδο και εστιαζουμε στην αειφορια, την ψηφιοποιηση και τον εξηλεκτρισμο. Ανεκαθεν, η Audi δεν ακολουθουσε τις αλλαγες αλλα τις καθοριζε. Στο πλαισιο αυτο, το Vorsprung durch Technik εξελισσεται και στη νεα εποχη της αυτοκινησης, εκφραζοντας αεναα την εταιρικη ταυτοτητα της μαρκας».

[ad_2]

Leave a Reply

Top
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!