Αποτελωντας διαχρονικα εναν απο τους σημαντικοτερους κατασκευαστες στον χωρο του Παγκοσμιου Πρωταθληματος της Formula 1, η Renault, με το πρωτοτυπο R.S. 2027 παρουσιαζει το οραμα της για τα αυτοκινητα που θα συμμετεχουν στην κορυφαια μορφη του μηχανοκινητου αθλητισμου το 2027.
Εχοντας συμπληρωσει 40 χρονια στη Formula 1, η Renault, περα απο τις σημαντικες αγωνιστικες επιτυχιες και την κατακτηση πρωταθληματων ειτε ως κατασκευαστης κινητηρων, ειτε συνολικα ως ομαδα, εχει καταφερει να φερει και μια σειρα τεχνολογικων καινοτομιων. Με την παρουσιαση του πρωτοτυπου R.S. 2027 στη διεθνη εκθεση αυτοκινητου στη Σαγκαη, η Renault δινει το στιγμα της για τη μορφη της Formula 1 το 2027, μεσω ενος υβριδικου αγωνιστικου μονοθεσιου που εστιαζει στον οδηγο και προσφερει μια πιο εντυπωσιακη, ασφαλη και φιλικη προς το περιβαλλον αγωνιστικη δραση. Τα βασικα χαρακτηριστικα του εντυπωσιακου πρωτοτυπου περιλαμβανουν:
Μια πιο ανθρωποκεντρικη εμπειρια με τους οδηγους να βρισκονται στο επικεντρο και τους θεατες να μπορουν να διακρινουν ολη την ενταση του αγωνα στο προσωπο τους μεσω του διαφανους cockpit και του διαφανους κρανους.
Μια πιο εντυπωσιακη αισθητικη χαρη στα ενσωματωμενα στοιχεια LED και τα ενεργα αεροδυναμικα βοηθηματα. Τα σχηματος «C» στοιχεια LED αποτελουν ηδη κυριαρχο χαρακτηριστικο στη σχεδιαστικη γλωσσα της Renault σε μοντελα οπως τα νεα Clio και Megane.
Ασφαλεστερη δραση χαρη στο συστημα αυτονομης οδηγησης που ενεργοποιειται σε περιπτωση ατυχηματος, αλλα και το ενισχυμενο καλυμμα του cockpit απο πολυκαρβονικο υλικο.
Περισσοτερη διαδραστικοτητα με τους θεατες να μπορουν να βλεπουν τα συστηματα τηλεμετριας του αυτοκινητου.
Κορυφαιες επιδοσεις χαρη στις τεχνολογικα προηγμενες εφαρμογες που εξελισσει το GROUPE RENAULT, οπως η κινηση στους 4 τροχους, το συστημα ενεργητικης τετραδιευθυνσης (που ειναι διαθεσιμο σε διαφορα μοντελα της γκαμας της Renault οπως το νεο Megane GT) και οι εξελιγμενες μπαταριες. Παραλληλα η R.S. 2027 διαθετει την κορυφαια αναλογια ισχυος/βαρους στην Formula 1 με 1.341 ιππους και 600 κιλα.
Ακομα πιο φιλικη προς το περιβαλλον Formula 1 με τη χωρητικοτητα του δοχειου καυσιμου να εχει μειωθει στο μισο και δυνατοτητα αποκλειστικα ηλεκτρικης κινησης για χρηση στο pit lane.
«Ο ρολος της Renault Sport Racing ειναι να εξερευνα το μελλον της Formula 1 ωστε να προσελκυει το μεγιστο αριθμο φιλαθλων σε ενα περιβαλλον που ειναι συμβατο με τους στοχους του GROUPE RENAULT. Πιστευουμε οτι με την R.S. 2027, ενα πρωτοτυπο που εκφραζει τις ιδεες και τις προσδοκιες μας, θα δημιουργησουμε τις συνθηκες για ενδιαφερουσες συζητησεις με τους ανθρωπους απο το χωρο των αγωνων και τους φιλους του σπορ»
Cyril Abiteboul, Επικεφαλης Renault Sport Racing