Με την FCA να εξεταζει την αποσχιση της Maserati και της Alfa Romeo, οπως διαβασες χθες στο TopSpeed.gr (εδω το σχετικο ρεπορταζ), θα εχει ενδιαφερον να δουμε πως θα διαμορφωθει ο \”χαρτης\” της παγκοσμιας αυτοκινητοβιομηχανιας.
Οπως βλεπουμε και στο infographic το οποιο ετοιμασε, για λογαριασμο του TopSpeed.gr ο Βασιλης Καρικας της Antimoneum Design, η ταση στην αυτοκινητοβιομηχανια ειναι η συγκεντρωση πολλων μαρκων υπο την ομπρελα ομιλων.
Αν στο νου σου ερχεται μονο το VAG που εχει \”διδαξει\” αυτη την πρακτικη, ειναι χαρακτηριστικο το γεγονος οτι 15 ομιλοι ελεγχουν 85 απο τις πιο εμπορικες μαρκες διεθνως.
Δωδεκα μαρκες ελεγχει το γερμανικο group της Daimler, εντεκα το επισης γερμανικο Group της Volkswagen, ισαριθμες η γαλλικη συμπραξη Renault-Nissan Alliance. Εννεα μαρκες διαθετει στο χαρτοφυλακιο της η ιταλοαμερικανικη FCA και επτα η κινεζικη Geely.
Ο αλλοτε κολοσσος απο τις ΗΠΑ GM διαθετει μολις εξι μαρκες, οσες η Toyota και πεντε ο γαλλικος ομιλος PSA. Μια μαρκα λιγοτερη, δηλαδη τεσσερις συνολικα, ελεγχει η Ford (εστω και αν στην Aston Martin διαθετει πλεον ενα ελαχιστο ποσοστο, οσες και ο ινδικος ομιλος Tata.
Τρεις μαρκες διαθετει στο portfolio του το γερμανικο BMW Group, οσες και η νοτιοκορεατικη Hyundai, ενω απο δυο μαρκες διαθετουν οι Honda και Suzuki. Για ευνοητους λογους, δεν αναφερουμε εταιρειες που πορευονται μονες τους, οπως η Mazda, η η Subaru.