[ad_1]
Το Παρισι ειναι γεματο
εκπληξεις. Ωστοσο, ενας οδηγος της Uber
Green, ο Fabien Verbrugghe με το Nissan LEAF του ειναι ετοιμος. Ειτε προκειται
για μια διαδρομη κατα μηκος του Σηκουανα
ειτε για μια σταση στο Λουβρο, ακομα και κατα τη διαρκεια των ελιγμων στους
δρομους σε μια απο τις πιο ονειρεμενες πολεις της Ευρωπης, ο Fabien πρεπει να
ειναι εξαιρετικα προσεκτικος. Μοτοσικλετες, ηλεκτρικα σκουτερ και ποδηλατα
διασχιζουν πολυσυχναστες διασταυρωσεις. Οι τουριστες συρρεουν στον Πυργο του Αιφελ και τον γοτθικο καθεδρικο ναο
της Νοτρ Νταμ. Οι φωτεινοι σηματοδοτες, οι κορνες και το κουδουνισμα απο το
τηλεφωνο του Fabien, αναβοσβηνουν με
καθε νεα διαδρομη.
“Πρεπει να δρασεις
γρηγορα”, εξηγει με ενα ευθυ βλεμμα κατω
απο ενα φωτεινο κιτρινο μπερε. “Για αυτο, η υποστηριξη του οδηγου και η αμεση αποκριση κατα την επιταχυνση ειναι
υπεροχα και πολυ σημαντικα. Το Nissan LEAF ειναι ο ιδανικος συνεργατης για τη
δουλεια μου.”
Μηδενικες εκπομπες, μηδενικες ενοχες
Ο Fabien αγορασε το
πρωτο του LEAF πριν απο τρια χρονια για να κινειται στην Πολη του φωτος. Ειχε
ενα βαθυ ενδιαφερον για την Ιαπωνια, τον πολιτισμο και την τεχνολογια της.
Ετσι, η αποφαση να αγορασει ενα Nissan ηρθε ευκολα. Εκεινη την εποχη, ειχε μια
μικρη ανησυχια για τον χωρο των επιβατων και αν οι βαλιτσες τους θα χωρουσαν στον χωρο αποσκευων, για τις
διαδρομες απο και προς το αεροδρομιο.
Οι ανησυχιες του
γρηγορα εξανεμιστηκαν. “Εχω συνειδητοποιησει οτι οι ανθρωποι αισθανονται
καλυτερα στα ηλεκτρικα οχηματα και με φιλικες προς το περιβαλλον
διαδρομες”, λεει ο Fabien. “Μηδενικες εκπομπες και καμια ενοχη στους δρομους του Παρισιου. Ειναι το αυτοκινητο
που ολοι αγαπουν.”
Μια νεα μελετη που
διεξηχθη προσφατα απο την Nissan κατεδειξε
οτι επτα στους 10 ευρωπαιους οδηγους οχηματων με κινητηρα εσωτερικης
καυσης εξεταζουν το ενδεχομενο μεταβασης σε ηλεκτρικα οχηματα (EVs). Διαπιστωσε
επισης οτι το 89% εκεινων που ειχαν κανει το αλμα στην ηλεκτροκινηση, ηταν
ευχαριστημενοι με την αποφαση τους και τον ρολο που αυτη διαδραματιζει στη
μειωση των εκπομπων ανθρακα.
Ο τελειος συνεργατης για εναν οδηγο της
Uber
Ο Fabien ανακαλυψε οχι
μονο οτι υπηρχε αρκετος χωρος στο ηλεκτρικο hatchback του, αλλα και ποσο
αθορυβος ηταν ο ηλεκτροκινητηρας του. Αγαπουσε τη δυναμη και την ομαλη κινηση.
Αλλα με το LEAF, μπορουσε επισης να κρατησει μακρια τον θορυβο της πολυσυχναστης πολης. Αυτο
σημαινε οτι μπορουσε ευκολα να ξεκινησει συνομιλιες με τους επιβατες του, ακομη
και να παιξει τον ρολο του ξεναγου.
“Ειναι πιο ησυχο στο εσωτερικο, οποτε μπορω να μιλησω με τους πελατες
μου.”
Η καλυτερη εξυπηρετηση
σημαινε κριτικες πεντε αστερων και περισσοτερες δουλειες. Για εναν οδηγο Uber,
περισσοτερες δουλειες σημαινει
περισσοτερο χρονο πισω απο το τιμονι. Το Παρισι απαρτιζεται απο ενα δικτυο που
ξεπερνα τους 6.000 δρομους, απο εμβληματικες λεωφορους οπως αυτες στα Ηλυσια
Πεδια, εως τα στενα πλακοστρωτα σοκακια. Η οδηγηση σε ενα δαιδαλωδες δικτυο
διαδρομων για ωρες καθε μερα, ειναι κουραστικη δουλεια. Ομως, η τεχνολογια που
ενσωματωνει το LEAF του Fabien, λειτουργει αγχολυτικα. Για οσους οδηγουν σε
στενους δρομους και αυτοκινητοδρομους, λειτουργιες οπως το e-Pedal, για οδηγηση
με ενα πενταλ και η προηγμενη υποστηριξη οδηγου ProPILOT, κανουν τη ζωη στο
δρομο πιο ευκολη. “Το Nissan LEAF μου προσφερει
τη δυνατοτητα να δουλευω με μεγαλυτερη ασφαλεια”, εξηγει ο Fabien.
“Μπορω να δουλευω για περισσοτερες ωρες και να αισθανομαι λιγοτερο κουρασμενος.
Και αυτο ειναι καλο για τα εσοδα μου
.”
Προς ενα μελλον χωρις ανθρακα
Μερικοι λενε οτι το
Παρισι ειναι “ολοκληρος ο κοσμος σε
μια πολη”. Ο Fabien λατρεψε την εξερευνηση του μεσα απο ενα EV και τωρα
εχει αναβαθμιστει, αποκτωντας το δευτερο του LEAF (με την μπαταρια δευτερης
γενιας των 62 kWh). Εχει πεισει μερικους
απο τους συναδελφους του να τον ακολουθησουν και να γινουν οδηγοι Uber Green,
για να προσφερουν βιωσιμες διαδρομες με
ηλεκτρικα οχηματα. Για αλλη μια φορα, το πρωτο EV μαζικης παραγωγης στον κοσμο βοηθα στη μειωση της ρυπανσης και
τη μειωση των εκπομπων στις πολεις, καθως ο κοσμος κινειται προς το μελλον των
μηδενικων εκπομπων.
Ο Fabien λεει,
“Το LEAF ειχε μεγαλο θετικο αντικτυπο στην καθημερινη μου ζωη, ειδικα ως
οδηγου. Μολις μεταβειτε στην
ηλεκτροκινηση, δεν υπαρχει περιπτωση να γυρισετε πισω.”
Στην Ελλαδα, η Nissan προσφερει για την γκαμα των ηλεκτρικων οχηματων της το πακετο “EV 4 ALL”, κανοντας ακομα πιο δελεαστικη την αποκτηση ενος
ηλεκτρικου αυτοκινητου. Περισσοτερες πληροφοριες ειναι διαθεσιμες στο https://www.nissan.gr/offers/ev-4-all.
Αξιζει να σημειωθει
οτι προσφατα κυκλοφορησε και το πρωτο αμιγως ηλεκτρικο ταξι στην Ελλαδα, ενα
Nissan LEAF με την μπαταρια των 62Kwh
που αναμενεται να ταραξει τα νερα
και στην συγκεκριμενη κατηγορια,
καθως η αξιοπιστια του και οι
τεχνολογιες που το συνοδευουν, η
κορυφαια ανεση για τον οδηγο και τους επιβατες του, η μεγαλη αυτονομια,
το εξαιρετικα οικονομικο κοστος χρησης
και συντηρησης, η εργονομια του και φυσικα η φιλικοτητα του προς το περιβαλλον,
θα αποτελεσουν τα απολυτα πλεονεκτηματα για τον Ελληνα επαγγελματια
αυτοκινητιστη, που δυσκολα θα συναντησει σε αλλα μοντελα του ανταγωνισμου.
[ad_2]