Τα highlight του νεου i10 :
· Ολικα ανασχεδιασμενο, με στοχο τη καλυτερη αεροδυναμικη και τους μεγαλυτερους χωρους επιβατων, αντιστοιχους με αυτοκινητα μεγαλυτερης κατηγοριας
· 15% μειωση στη καταναλωση καυσιμου και στις εκπομπες καυσαεριων χαρη στο νεο \”Energy Regeneration System\”
Οι μεγαλυτερες διαστασεις
To i10 ανατρεπει ολα τα δεδομενα της κατηγοριας. Πλατυτερο κατα 20mm και με χαμηλοτερη κατα 20mm οροφη απο τον προκατοχο του, βελτιωνει τον αεροδυναμικο συντελεστη του στο 0,31. Χαρη σε ενα εντυπωσιακα αυξημενο μεταξονιο (+40 mm), το νεο Hyundai i10 προσφερει επιπλεον ανεση χωρου επιβατων, εξαιρετικη ευσταθεια και ποιοτητα κυλισης ανωτερης κατηγοριας. Σε απολυτους αριθμους, το μεταξονιο του Hyundai i10 εχει κατα μεσο ορο μολις 59mm αποσταση απο αντιπροσωπευτικα μοντελα μεγαλυτερης κατηγοριας αλλα ξεπερνα κατα 105mm το μεσο ορο τυπικων αυτοκινητων πολης.
Οι ποιοτικοτεροι χωροι για εμπρος και πισω επιβατες
Το Hyundai i10 διαθετει τους μεγαλυτερους χωρους για ολους τους επιβατες. Με πεντε θεσεις επιβατων, αυξημενη πρακτικοτητα χαρη στον επιπλεον ανοικτο χωρο αποθηκευσης πανω απο το ντουλαπακι του συνοδηγου, αλλα και πισω ηλεκτρικα παραθυρα, με χειρισμο απο τον οδηγο.
Εξαιρετικοι χωροι αποσκευων
Το νεο Hyundai i10 διαθετει τον μεγαλυτερο αποθηκευτικο χωρο της κατηγοριας του (252 λιτρα) – δηλαδη ακομη και 50% μεγαλυτερο χωρο σε σχεση με αλλα δημοφιλη αυτοκινητα πολης – ενω για πρωτη φορα υπαρχει επιλογη διπλου δαπεδου για κρυφο αποθηκευτικο χωρο. Αξιοσημειωτο ειναι οτι ακομη και επωνυμα διδυμα παιδικα καροτσακια μπορουν να χωρεσουν στον αποθηκευτικο χωρο του Hyundai i10 χωρις να διπλωσουν οι πλατες των καθισματων.
Προηγμενοι και Αξιοπιστοι Κινητηρες με Energy Regeneration System
Το νεο Hyundai i10 εξοικονομει περισσοτερο καυσιμο χαρη στις νεες περιβαλλοντικα εξελιγμενες τεχνολογιες των κινητηρων και κιβωτιων του. Μειωνει περιπου κατα 15% την καταναλωση και τις εκπομπες καυσαεριων στο μηχανικο κιβωτιο και κατα 20% στο νεο αυτοματο κιβωτιο, με μεση καταναλωση4.5 – 4.7 λιτρα, χαρη:
· στο στανταρ νεο συστημα ανακτησης ενεργειας Energy Regeneration System που συλλεγει κινητικη ενεργεια απο το φρεναρισμα και την επαναξιοποιει στις ηλεκτρικες λειτουργιες του αυτοκινητου, ξεκουραζοντας τον κινητηρα.
· στο στανταρ συστημα Idle Stop and Go (ISG), που συντελει στην εξοικονομηση καυσιμου και τη μειωση εκπομπων καυσαεριου ιδιαιτερα σε αστικες περιοχες, σβηνοντας αυτοματα τον κινητηρα οταν το αυτοκινητο βρισκεται σε σταση.
Το νεο Hyundai i10 διαθετει επιλογη αναμεσα σε 5-ταχυτο κιβωτιο μηχανικο, ειτε αυτοματων αλλαγων σχεσεων (AMT), σε συνδυασμο με δυο διαθεσιμους κινητηρες:
· εναν 3-κυλινδρο MPi 1.0lt με 67 ιππους και ροπη 96 Nm
· εναν ισχυροτερο 16βαλβιδο MPi 1.2lt με 84 ιππους και ροπη 118 Nm
Οι δυο κινητηρες του νεου Hyundai i10 ειναι κορυφαιας αξιοπιστιας, κατασκευασμενοι εξ ολοκληρου απο αλουμινιο, ενω διαθετουν καδενα μεταδοσης χρονισμου.
Το νεο i10, συνοδευεται απο 5ετη εργοστασιακη εγγυηση, χωρις περιορισμο χιλιομετρων.