Η σειρα Black Series, εκπροσωπει τις κορυφαιες δημιουργιες της Mercedes-AMG. Η GT Black Series, αποτελει το 6ο και ισχυροτερο μελος της οικογενειας. Η νεα GT Black Series, εχοντας παρει μια πληθωρα στοιχειων απο την AMG GT3 και GT4, ερχεται για να βαλει το κερασακι στη τουρτα της οικογενειας GT της Mercedes.
H σειρα GT, δημιουργηθηκε απο τη Mercedes ως εναλλακτικη επιλογη στην \”προφανη\” 911, αλλα και την \”διαφορετικη\” Vantage. Εχοντας κρατησει ως βασικο στοιχειο απο την SLS την εγκαρσια κεντρικη τοποθετηση του κινητηρα, με το εντυπωσιακο μακρυ καπο, η Mercedes δημιουργησε ενα κομψο, ταχυ, ανετο και ικανο για καθε ειδους χρηση GT αυτοκινητο.
Η οικογενεια της AMG GT, ξεκινησε απο τις GT και GT S, με τις GT Roadster και GTC (μια ισχυροτερη εκδοση, που αντικατεστησε στη πορεια την αρχικη Roadster). Για τους πιο \”ανησυχους\” οδηγους, δημιουργησε τη \”Beast of the Green Hell\” GT R και στη συνεχεια την ακομη πιο track focused, GT R Pro.
Οπως και στην SLS, ετσι και στη GT, μια εκδοση Black Series, ειναι αυτη που θα ριξει την αυλαια, ως η τελευταια εκδοση αυτου του μοντελου. Και η GT Black Series, ειναι η τελεια αυλαια, για ενα εκπληκτικο αυτοκινητο, οπως η AMG GT. Στη GT Black Series, το μεγαλυτερο μερος των ικανοτητων της, προερχεται απο δυο βασικα στοιχεια, το κινητηρα και την αεροδυναμικη της.
Οι διαφορες εκδοχες του 4λιτρου V8
Ο σχεδιασμος του V8 κινητηρα, δινει στους μηχανικους ενα μεγαλο πλεονεκτημα, τη κλιση της περιεχομενης γωνιας μεταξυ των δυο μερων του. Αυτο το σχεδιαστικο χαρακτηριστικο απο μονο του, επηρεαζει σε μεγαλο βαθμο τις επιδοσεις του κινητηρα. Οι δυο πιο συνηθισμενες εκδοχες ειναι η \”cross plane\” με γωνια των κομβιων του κινητηρα να ειναι 90 μοιρων και η \”flat plane\” με γωνια των κομβιων του κινητηρα να ειναι 180 μοιρων.
Η ονομασια \”cross plane\” προερχεται απο το νοητο σταυρο που δημιουργειται αν προεκτεινουμε θεωρητικα τις γραμμες απο την ορθη γωνια που δημιουργειται. Η AMG, τοποθετησε στο εσωτερικο του V8, τη μερια της εξατμισης, εχοντας δημιουργησει τη διαταξη \”Hot V\” στην οποια τα δυο turbo βρισκονται αναμεσα στις δυο σειρες κυλινδρων. Αυτο, αυξανει την αποκριση του γκαζιου και την ροπη στις χαμηλες στροφες, ενω δινει στις AMG τον μοναδικο τους ηχο.
Ομοιομορφα κατανεμημενος παλμος εξατμισης
Ενας διαφορετικος τροπος αυξησης της δυναμης που ειναι σε θεση να παραξει ενας κινητηρας, ειναι η χρηση του \”flat plane\” σχεδιασμου, οπου η γωνια των κομβιων του V ειναι 180 μοιρες. Σε αυτη τη διαταξη, η αναφλεξη γινεται εναλλαξ μεταξυ των δυο σειρων κυλινδρων, στην GT Black Series ειναι 1-8-2-7-4-5-3-6, γεγονος που δημιουργει ομοιομορφη κατανομη στο παλμο της εξατμισης, αλλα και στην εισαγωγη, γεγονος που αυξανει τοσο την αποδοση του κινητηρα σε ιπποδυναμη και ροπη, αλλα και μειωνει σημαντικα το χρονο της αποκρισης στο πατημα του γκαζιου.
Ο ισχυροτερος V8 που δημιουργησε ποτε η AMG
Μπορει ο νεος κινητηρας της GT Black Series να βασιζεται στον 4.0 V8 BiTurbo, με ξηρο καρτερ, ωστοσο λογω των εκτενων διαφοροποιησεων που εχουν γινει, απεκτησε δικη του κωδικη ονομασια, M178 LS2. Με νεους εκκεντροφορους και συστημα εξατμισης, καταφερνει να αποδοσει 730 ιππους στο φασμα 6700-6900 σ.α.λ. και 800 Nm ροπης στο εντυπωσιακα μεγαλο φασμα 2000-6000 σ.α.λ. .
Και τα δυο twin-scroll turbo της GT Black Series, ειναι ιδια με αυτα που τοποθετουνται στην AMG GT 4-door, με ρουλεμαν μειωμενης τριβης, γεγονος που βελτιωνει ακομα περισσοτερο την αποκριση στο γκαζι. Ωστοσο, στη GT Black Series, τα turbo εχουν μεγαλυτερες φτερωτες, οι οποιες τους δινουν τη δυνατοτητα να δωσουν μεχρι και 1100 κιλα αερα / ωρα (900 στη GT R). Με τα μεγαλυτερα intercooler, η Mercedes διασφαλιζει πως η θερμοκρασια στην εισαγωγη, θα ειναι η μικροτερη δυνατη. Τελος, οπως ολες οι Black Series, το εμβλημα του κινητηρα που δειχνει ποιος τεχνικος τον συναρμολογησε, ειναι σε μαυρο αντι ασημι χρωμα.
Απο τα 0 στα 200, σε κατω απο 9 δευτερολεπτα
Τι κανει λοιπον αυτος ο νεος, διαφορετικος κινητηρας για τη GT Black Series ; Της προσδιδει ενα μοναδικο χαρακτηρα, οχι μονο σε αριθμους και αποκριση, αλλα και σε ηχο, μιας και εχει μια δικη του, ξεχωριστη χροια. Στο κομματι των αριθμων ωστοσο, το sprint 0-100 γινεται σε 3.2 δευτερολεπτα, το 0-200 σε κατω απο 9 δευτερολεπτα και η τελικη ταχυτητα, ανερχεται στα 325 χιλιομετρα / ωρα.
Ενισχυμενο και ταχυτερο το AMG Speedshift 7G
Οπως σε ολα τα μοντελα της οικογενειας GT, ετσι και στην GT Black Series, το 7ρι διπλου συμπλεκτη αυτοματο κιβωτιο της ειναι τοποθετημενο μπροστα απο το πισω αξονα για ιδανικη κατανομη βαρους. Εδω ωστοσο, εχει ενισχυθει προκειμενου να μπορει να διαχειριστει με ανεση τα 800Nm της GT Black Series, με ταχυτερο χρονο αποκρισης αλλα και μειωμενο χρονο στις αλλαγες.
Πιο εντυπωσιακη πλεον, ειναι και η λειτουργια \”Race Start\” (η ονομασια της Mercedes για το launch control), το οποιο επιτρεπει πιο υψηλες στροφες, εχει μεγαλυτερη ευαισθησια στην αναγνωριση της απωλειας η μη της προσφυσης. Στην επιτευξη της μεγιστης δυνατης προσφυσης, συμβαλουν και τα Pilot Cup 2 R της Michelin.
Το torque tube, ο θαλαμος μεσα στον οποιο βρισκεται ο αξονας μεταδοσης απο το κινητηρα στο κιβωτιο (ο οποιος ειναι κατασκευασμενος απο ανθρακονηματα), ειναι κατασκευασμενος απο ανθρακονημα αντι αλουμινιου, οπως ειναι στις υπολοιπες GT, γεγονος που μειωνει το βαρος κατα 14 κιλα.
Εξελιγμενη αεροδυναμικη για εντυπωσιακα υψηλες οδηγικες επιδοσεις
Η εξελιγμενη αεροδυναμικη, ακολουθωντας παντα τη φιλοσοφια \”form follows function\” (ο σχεδιασμος ακολουθει τη λειτουργικοτητα), παιζει σημαντικο ρολο τοσο στη σταθεροτητα του αυτοκινητου σε μεγαλη ταχυτητα, οσο και στη δυνατοτητα του να στριβει με το καλυτερο δυνατο τροπο.
Στο κομματι της αεροδυναμικης, η σχεση της GT Black Series ειναι αμεσα διακριτα πιο εντονη, με τις AMG GT3 και GT4, εν συγκρισει με τις πιο \”ηπιες\” GT R και GT R Pro. Η αρχη, γινεται απο τη νεα μεγαλυτερη εμπρος γρυλια, πισω απο την οποια βρισκεται το ψυγειο, το οποιο ειναι αυτουσια παρμενο απο την GT3. Το κεντρικο κομματι, διοχετευει τον αερα στο ψυγειο, ο οποιο μετα απομακρυνεται απο απο τους δυο μεγαλους αεραγωγους του χωρου του κινητηρα, δεξια και αριστερα. Στις ακρες τις, εχει τις λεγομενες \”air curtinew\” που κατευθυνουν ενα μερος του αερα προς τα φρενα για τη ψυξη τους, ενω ενα μικρο κομματι, διαφευγει απο το πλαϊ, παραγοντας καθετο αεροδυναμικο φορτιο.
Το εμπρος splitter της GT Black Series, ειναι μηχανικα ρυθμιζομενο, σε δυο θεσεις : Street και Race. Στο εμπρος μερος, κατω απο το προφυλακτηρα, υπαρχουν δυο μοχλοι απασφαλισης, τους οποιους ο οδηγος ανοιγει, μετακινει το splitter στην επιθυμητη θεση και στη συνεχεια τους ξαναπιεζει στην αρχικη του θεση, κλειδωνοντας το στην επιθυμητη ρυθμιση. Οταν το splitter ειναι ανοιγμενο στη θεση Race, οσο αυξανεται η ταχυτητα του αυτοκινητου, τοσο πιο αποδοτικο ειναι, καθως παραγει και αυτο ολο και μεγαλυτερο καθετο αεροδυναμικο φορτιο, γεγονος που βοηθα σημαντικα στη σταθεροτητα του εμπρος μερους, ειτε το αυτοκινητο κινειται με μεγαλη ταχυτητα σε ευθεια, ειτε παιρνει μια στροφη. Στη σταθεροτητα και τη διαχειριση της εμπρος ροης αερα, συμβαλλουν τελος και τα cannards στο πλαϊ καθε μεριας του προφυλακτηρα.
Οι αεραγωγοι του καπο και των εμπρος φτερων
Αλλο ενα στοιχειο προερχομενο απο τις αγωνιστικες \”αδερφες\” της GT Black Series, ειναι το εμπρος καπο, το οποιο εχει δυο μεγαλους αεραγωγους, οι οποιοι απομακρυνουν το θερμο αερα απο το χωρο του κινητηρα, κατευθυνοντας τον προς το πλαϊ, πριν τις πρωτες κολωνες. Πριν τον αεραγωγο, υπαρχει και ενα μικρο lip, το οποιο φροντιζει ο \”καθαρος\” αερας που ερχεται, να περνα απο πανω, προς την οροφη, για καλυτερα αεροδυναμικα αποτελεσματα. Επισης, τα φτερα εχουν στο πανω μερος τους 6 οπες απο τις οποιες φευγει ο αερας που συσσωρευεται στους εμπρος θολους, για να μειωνεται το φαινομενο αντοσης που δημιουργειτε. Τελος, τα νεα side sills, συμβαλλουν και αυτα σημαντικα, στη διαχειριση της ροης του αερα που περνα απο το πλαϊ του αυτοκινητου.
To aerofoil concept 2 σταδιων του πισω μερους
Εξισσου εντυπωσιακο με το εμπρος μερος, ειναι και το πισω μερος, οπου μεγαλη βαση εχει δοθει στη διεξοδικη μελετη και αναλυση καθε επιμερους στοιχειου του, για το μεγιστο δυνατο αεροδυναμικο αποτελεσμα. Στο κατω μερος, ο διαχυτης της GT Black Series παραπεμπει εντονα σε διαχυτη αγωνιστικου και λιγοτερο αυτοκινητου δρομου. Στις ακρες του, υπαρχει 2 οπες, για την απομακρυνση του αερα απο τους πισω θολους, ενω στη GT Black Series, το συστημα εξατμισης, καταληγει σε 4 στρογγυλες αποληξεις. Στο μεσαιο κομματι, παραμενει η οπη που ξεραμε απο τη GT R και τη GT R Pro. Το \”party trick\” της GT Black Series ωστοσο, ειναι η πισω αεροτομη, 2 επιπεδων.
Η πισω αεροτομη, ειναι το προαναφερθεν \”2 Stage Rear Aerofoil Concept\”. H βασικη ιδεα της AMG, ηταν να τοποθετησει μια στενη αεροτομη χαμηλα, η οποια διαχειριζεται τη ροη του αερα που προερχεται απο την οροφη και κινειται προς τα πισω, ακολουθωντας τη ροη του σχηματος του αυτοκινητου, ενω η πανω, κατα πολυ μεγαλυτερα, αεροτομη, θα διαχειριζεται τη ροη του αερα που ερχεται ακριβως πανω απο το αυτοκινητο. Η κατω αεροτομη, ειναι μηχανικα ρυθμιζομενη στη κλιση της, σε 3 θεσεις. Η πανω, ειναι σταθερη ως προς το κλιση της, ωστοσο το blade που βρισκεται πισω στο κεντρο της, ειναι υδραυλικα ρυθμιζομενο σε κλιση, με μεγιστη κλιση 20 μοιρες.
Το ενεργο κομματι της πανω αεροτομης κινειται αναλογα την επιλογη που εχει γινει απο τις 4 εκαστοτε ρυθμισεις (Basic, Advanced, Pro, Master) στο συστημα AMG Dynamics. Κατα την επιταχυνση, αναδιπλωνει πληρως για να μειωσει το παραγωμενο αεροδυναμικο φορτιο. Κατα την επιβραδυνση η κατα τη κινηση του τιμονιου, μολις διεσθανθει οτι το αυτοκινητο αρχιζει να στριβει, αρχιζει να ανασηκωνεται, αναλογα με το ποσο αεροδυναμικο φορτιο χρειαζεται να παραγει. Για παραδειγμα, στην επιλογη Master, παραμενει πληρως ανασηκωμενη μεχρι τα 250 χιλιομετρα / ωρα. Μετα τα 250, αναδιπλωνει πληρως, ενω αν το αυτοκινητο αρχιζει να στριβει, να επιβραδυνει η απλα να κινειται κατω απο τα 250, ανασηκωνεται και παλι, σε γωνια 20 μοιρων. Υπαρχει βεβαια και η δυνατοτητα ανυψωσης η αναδιπλωσης της χειροκινητα, απο ενα κουμπι στη κεντρικη κονσολα. Αξιζει να αναφερουμε, οτι το παραγωμενο αεροδυναμικο φορτιο απο την αεροτομη ειναι τοσο μεγαλο, που κατω απο το πισω κομματι της βασης της, υπαρχουν μεταλλικες βασεις στο χωρο αποσκευων που ειναι βιδωμενες απευθειας στο πλαισιο, οι οποιες απορροφουν το φορτιο που παραγει η αεροτομη, εφαρμοζοντας το απευθειας στο πλαισιο.
Σχεδον πληρως καλυμενο το underbody της GT Black Series
H εκτενης δουλεια στο κομματι της αεροδυναμικης της GT Black Series, συνεχιζει και κατω απο το αυτοκινητο. Σχεδον ολο το κατω μερος της, ειναι καλυμμενο με panel τα οποια φερουν καποια πτερυγια, με σκοπο τη κατευθυνση (και επιταχυνση) της ροης του αερα προς το πισω διαχυτη, αυξανοντας το παραγωμενο αεροδυναμικο φορτιο, το οποιο ανερχεται στα 400 κιλα, σε ταχυτητα 250 χιλιομετρων / ωρα. Τα ελαχιστα μη καλυμμενα σημεια, παρεμειναν ως εχει, για λογους ψυξης.
Ελαφρυ και ανθεκτικο, carbon παντου
Η carbon οροφη, το carbon πορτμπαγκαζ, οι carbon αεροτομες, τα λεπτοτερα και ελαφρυτερα παραθυρα, αποτελουν ολα μερος του \”intelligent material mix\” της AMG, ακολουθωντας τη προσεγγιση του \”lightweight construction\”. Απο το εμπρος μερος, οπου το laminated εμπρος παρμπριζ ειναι ανθεκτικο, αλλα ελαφρυ, το carbon \”υπο-πλαισιο/βαση\” του κιβωτιου ταχυτητων, μαζι με μια πληθωρα ακομα μερων, κατασκευασμενων και αυτων απο carbon, κανουν το συνολικο αυτοκινητο, ελαφρυ και ακαμπτο.
Ακομη και το συστημα πεδησης, με τις μαυρες δαγκανες και τα λευκα γραμματα, αποτελουν και αυτα μερος ενος ελαφρυτερου αλλα συναμα ισχυροτερου συστηματος κεραμικων φρενων. Στη GT Black Series, εχουν χρησιμοποιηθει τακακια και δισκοπλακες με διαφορετικη συσταση, που τα κανει πιο ανθεκτικα στη θερμοτητα, χωρις να υπαρχει brake fade, ενω το συστημα ψυξης του, διασφαλιζει την μεγιστη δυναμη πεδησης, ακομα και στις πιο απαιτητικες συνθηκες οδηγησης.
Coil-over αναρτηση, με ηλεκτροροϊκα αμορτισερ
Η αναρτηση της GT Black Series, φερει διπλα ψαλιδια, με ολα τα μερη της να ειναι κατασκευασμενα απο forged αλουμινιο, γεγονος που τα κανει ανθεκτικα, αλλα ελαφρια, με σκοπο τη μειωση της μη αναρτωμενης μαζας. Τα spherical ρουλεμαν, στα ανω και κατω ψαλιδια της πισω αναρτησης, τεχνολογια απευθειας προερχομενη απο το motorsport, σημαινει μηδενικα περιθωρια \”παιχνιδιου\”, γεγονος που κρατα σταθερη τη γεωμετρια της αναρτησης, ακομα και οταν αυτη δεχεται εντονα φορτια.
Οπως και στη GT R, ετσι και στη GT Black Series, η αναρτηση ειναι πληρως ρυθμιζομενη, με τα ελατηρια να μπορουν επισης να ρυθμιστουν. Το AMG Ride Control, προσαρμοζει απο τη μερια του διαρκως τη σκληροτητα του εκαστοτε αμορτισερ, με το ηλεκτροροϊκης τεχνολογιας υγρο των αμορτισερ, το οποιο καθοριζει το ρυθμο συμπιεσης (αλλα και το περιθωριο αυτου) και απαναφορας του αμορτισερ, αναλογα την εκαστοτε επιφανεια που κινειται η GT Black Series.
Η αναρτηση, εχει τρια επιπεδα ρυθμισης : Comfort, Sport και Sport Plus. Τα πρωτα δυο, ειναι για χρηση σε δρομο, η ρυθμιση για χρηση σε πιστα. Το μεγαλο πλεονεκτημα της GT Black Series, ειναι οτι εχει τη δυνατοτητα να αντιληφθει τη κατασταση της πιστας στην οποια κινειται το αυτοκινητο και ρυθμιζει αναλογα τα αμορτισερ. Αυτο σημαινει πως ειτε η GT Black Series κινειται σε μια πιστα προδιαγραφων Grand Prix, οπως το Hockenheim, ειτε σε μια οπως το Nurburgring, θα μπορει παντα να προσαρμοστει με το καλυτερο δυνατο τροπο.
Χρηση carbon στην αναρτηση και ειδικα ελαστικα για τη GT Black Series
Ο εμπρος αξονας, φερει torsion bar κατασκευασμενο απο carbon, με 3 θεσεις ρυθμισης. Η \”κεντρικη\” θεση ειναι μια ισορροπια μεταξυ σκληρου και μαλακου. Αν ο οδηγος χρησιμοποιησει τη \”κοντη θεση\”, γινεται σκληροτερο, ενω στη \”μακρια θεση\”, μαλακοτερο. Στο πισω μερος της GT Black Series, υπαρχει και εκει ενα carbon shear panel, το οποιο φροντιζει για τη στρεπτικη ακαμψια και σωστη πληροφορηση του πισω μερους. Τελος, οι βασεις κινητηρα και κιβωτιου, ειναι ηλεκτρονικα ελεγχομενης σκληροτητας, την οποια παρακολουθει και προσαρμοζει αυτοματα, ενα συστημα αισθητηρων.
Επιπλεον, η Michelin δημιουργησε ενα μειγμα ελαστικου, ειδικα για τη GT Black Series. Απο το εργοστασιο, η GT Black Series φερει τα Pilot Sport Cup 2 R με τη μαλακη γομα (ΜΟ1Α), ενω υπαρχει και μια επιλογη σκληροτερης γομας (ΜΟ2), για χρηση σε πιστα και υψηλες θερμοκρασιες. Τα ελαστικα της GT Black Series, ειναι διαστασεων 285/35 ΖΡ 19 εμπρος και 335/30 ZR 20 πισω.
Συστημα προσφυσης 9 σταδιων
Το συστημα AMG Traction Control, εχει 3 βασικες ρυθμισεις (On, Sport, Off). Στη ρυθμιση ESP Off ωστοσο, ο οδηγος επιλεγει ποσο \”OFF\” ειναι το συστημα. Χωρις τη παραμικρη παρεμβαση του ESP, παραμονο του Traction Control, ο οδηγος μπορει να προσαρμοσει στις εκαστοτε αναγκες το ποσο απωλεια προσφυσης θα επιτρεπει το συστημα.
Για παραδειγμα, η θεση 1 επιτρεπει σχεδον μηδενικη απωλεια προσφυσης, ενω η θεση 9 επιτρεπει απεριοριστη. Αν επιλεξουμε τη ρυθμιση 7 πχ, κατα την εξοδο μας απο μια στροφη, το συστημα θα επιτρεψει στους τροχους να σπινιαρουν μεχρι το συγκεκριμενο οριο που υπολογιζει ο αλγοριθμος του συστηματος και θα το διατηρησει μεχρι αυτη τη τιμη.
Ο διακοπτης του συστηματος ειναι τοποθετημενος στο κεντρο προκειμενου να ειναι ευκολα προσβασιμος στον οδηγο, ενω ειναι επαρκως μεγαλος προκειμενου να μπορει ευκολα να χρησιμοποιηθει και με γαντια. Η επιλεγμενη ρυθμιση φαινεται απο τις λυχνιες γυρω απο το περιστρεφομενο διακοπτη, αλλα και απο τη σχετικη ενδιεξη στο πινακα οργανων.
Το πορτοκαλι των αντιθεσεων
Στο εσωτερικο της GT Black Series, κυριαρχει το μαϋρο, με τις ραφες και τις λοιπες αντιθεσεις, σε ποροτοκαλι χρωμα. Εκτενη χρηση του δικου της υλικου DYNAMICA (ενα τεχνητο υλικο, παρομοιο με το Alcantara, αλλα πιο ανθεκτικο στη φθορα) κανει η Mercedes σε ολο το εσωτερικο, με το δερμα Nappa να βρισκεται μονο στο εξωτερικο κομματι των καθισματων. Βασικο μερος του εσωτερικου διακοσμου ειναι το πακετο \”Night Pack\” οπου ολες οι αλουμινενιες λεπτομερειες ειναι σε μαυρο χρωμα, ενω υπαρχει και η δυνατοτητα αντικαταστασης του πορτοκαλι χρωματος, με γκρι, για οποιον επιθυμει κατι πιο ουδετερο.
Η V8 κεντρικη κονσολα
Τα 8 πληκτρα με εγχρωμες mini-οθονες στη κεντρικη κονσολα, σε σχημα V, αναπαριστουν τη διαταξη του κινητηρα και τους 8 κυλινδρους του κινητηρα. Καθε οθονη αλλαζει αναλογα με το τι εχει επιλεγει, ενω λειτουργουν τοσο με την αφη, οσο και με το αντιστοιχο κουμπι τους (το ιδιο και για τα αντιστοιχα displays στο τιμονι). Ετσι, μπορουν να λειτουργησουν τοσο με, οσο και χωρις γαντια, με την ιδια ευκολια για τον οδηγο.
Οθονες με ειδικα AMG γραφηματα & πληροφοριες
Ο πινακας οργανων της GT Black Series, αποτελειται απο μια οθονη 12.3 ιντσων, ενω του συστηματος infotainment απο μια 10.25 ιντσων. Η οθονη του πινακα οργανων, μπορει να παρει μια πληθωρα διαταξεων και να προβαλει δεξια και αριστερα απο το στροφομετρο, μια ποικιλια πληροφοριων, την οποια ο οδηγος μπορει να επιλεξει. Επιπλεον, η GT Black Series παρουσιαζει μερικες απο τις πληροφοριες και με τη μορφη live γραφηματων.
To πακετο AMG Track Pack, ειναι για οσους κατοχους επιθυμουν να αξιοποιησουν στο επακρο τις δυνατοτητες της GT Black Series τους. Τι προσφερει ; Για αρχη, το σημαντικοτερο, επιπλεον παθητικη ασφαλεια. Και ακομη περισσοτερη στρεπτικη ακαμψια.
Το πακετο αποτελειται απο τα carbon bucket καθισματα, τις ζωνες 4 σημειων, το bolt-on rollcage τιτανιου και απο ενα πυροσβεστηρα 2kg. Το rollcage, φερει και 2 ειδικα mounting points, για τις ζωνες .
Το συμπερασμα
Πιστευω, οτι η Mercedes ξεπερασε τον εαυτο της με τη GT Black Series. Και μαζι τις προσδοκιες καθε φιλου της. Η τεχνολογια και η τεχνογνωσια που εχει αποκτησει η συγκεκριμενη εταιρεια με τα σερι πρωταθληματων στη Formula 1, αλλα και μεσα απο την ακρως επιτυχημενη πορεια των AMG GT3 και AMG GT4 στους αγωνες, της εχει δωσει ολα τα στοιχεια που χρειαζοταν για να κατασκευασει το απολυτο track weapon. Και σιγουρα, η GT Black Series ειναι αξια του ονοματος της.
Τεχνολογια και εφαρμογες, τοσο σε ηλεκτρονικα, οσο σε υλικα και εξαρτηματα, απευθειας απο τα αγωνιστικα. Οχι \”σαν του αγωνιστικου\”. Το ιδιο ακριβως με του αγωνιστικου. Στη δικη μου αντιληψη, μοιαζει πως η Mercedes εκανε road legal τα αγωνιστικα της, παρα πηρε μια GT και την εκανε \”αγωνιστικο με πινακιδες\”. Θυμιζει λιγο τη συνταγη της McLaren προσφατα, με την 620R και τη συνταγη της Ferrari παλιοτερα, με τη 360 Challenge Stradale. Τη φιλοσοφια του \”Κανε το αγωνιστικο, αυτοκινητο. Οχι το αυτοκινητο, αγωνιστικο\”.
Οπως και να εχει, τη θεωρω ενα εκπληκτικο δημιουργημα. Αναμενουμε φυσικα, συγκριτικα, δοκιμες, μετρησεις και το πολυποθητο Ring Lap, για τα απαραιτητα braging rights. Well done, Mercedes.