Η Opel γινεται ηλεκτρικη.
Με τη νεα, εκτη γενια Corsa, ο Γερμανος κατασκευαστης προσφερει για πρωτη φορα μια ηλεκτρικη εκδοση (με μπαταρια) με αυτονομια εως 330 km (WLTP1, προκαταρκτικη τιμη). Η Opel επελεξε το δημοφιλεστερο μοντελο της μαρκας για να φερει την ηλεκτροκινηση στο ευρυ κοινο. Το Opel Corsa ειναι το απολυτο bestseller. Πανω απο 13,6 εκατομμυρια μοναδες εχουν κατασκευαστει απο το 1982 που το μοντελο γιορτασε την παγκοσμια πρεμιερα του. Το Corsa εγινε το μεταφορικο μεσο εκατομμυριων ανθρωπων και τωρα τους προσφερει την ευκαιρια να οδηγουν με μηδενικους ρυπους. Η παραγγελιες για την εκτη γενια Corsa θα ξεκινησουν με πρωτο το Corsa-e, ενω θα ακολουθησουν εκδοσεις πετρελαιου και βενζινης.
Ισχυς 100kW (136hp), αυτονομια εως 330 km1
Η Opel κατασκευαζει αυτοκινητα τα τελευταια 120 χρονια και ανεκαθεν, οι τεχνολογιες της ηταν προσιτες απο το ευρυ κοινο. Το νεο Corsa-e υιοθετει προηγμενη τεχνολογια ηλεκτροκινησης. Με αυτονομια εως 330 km, συμφωνα με το WLTP1, το πενταθεσιο Corsa-e ειναι καταλληλο για καθημερινη χρηση χωρις περιορισμους. Η μπαταρια 50 kWh μπορει να φορτιστει στο 80% της χωρητικοτητας της (ταχεια φορτιση) σε 30 λεπτα. Το Corsa-e υποστηριζει ολες τις επιλογες φορτισης – μεσω καλωδιου, επιτοιχιου πινακα η ταχυφορτιστη – ενω η μπαταρια καλυπτεται απο οκταετη εγγυηση. Η κατασταση φορτισης μπορει να ελεγχεται μεσω της εφαρμογης “myOpel”, με σκοπο τη βελτιστοποιηση του χρονου και του κοστους φορτισης, σε ολες τις περιπτωσεις.
Επιπλεον, η αυτονομια μπορει να προσαρμοζεται απο τον οδηγο, ο οποιος εχει στη διαθεση του τρια προγραμματα οδηγησης – Normal, Eco και Sport. Το Sport mode αυξανει την αποκριση και τη δυναμικη συμπεριφορα, με μετριες επιπτωσεις στην αυτονομια. Στο Eco mode, το Corsa-e γινεται δρομεας μεγαλων αποστασεων, αυξανοντας σημαντικα την αυτονομια, χωρις να επηρεαζεται το επιπεδο ανεσης.
Το συστημα κινησης του Corsa-e συνδυαζει οδηγηση μηδενικων ρυπων με μεγιστη οδηγικη απολαυση. Με ισχυ 100kW (136hp) και μεγιστη, αμεσα διαθεσιμη, ροπη 260 Nm, επιτυγχανει αξιοσημειωτη αποκριση, ευελιξια και δυναμικες επιδοσεις. Το Corsa-e χρειαζεται μολις 2,8 δευτερολεπτα για να επιταχυνει απο σταση στα 50 km/h, και μονο 8,1 δευτερα για το σπριντ 0 – 100 km/h – τιμες εφαμιλλες των σπορ αυτοκινητων.
Η δυναμικη εμφανιση του Corsa-e υποστηριζεται απο σπορ σχεδιαση, ενω οι συμπαγεις εξωτερικες διαστασεις των προηγουμενων γενιων εχουν διατηρηθει. Με μηκος 4,06 m, το Corsa παραμενει ενα ευελικτο, πρακτικο πενταθεσιο, με εξυπνη διαταξη χωρων. Η γραμμη οροφης παραπεμπει σε μοντελο coupé και ειναι 48mm χαμηλοτερη απο αυτη του προκατοχου του, χωρις ομως να περιοριζει το χωρο για το κεφαλι των επιβατων. Ο οδηγος καθεται 28mm χαμηλοτερα. Η οδικη συμπεριφορα και οι δυναμικες επιδοσεις ωφελουνται απο το χαμηλοτερο κεντρο βαρους. Η πιο αμεση αποκριση και η δυναμικη συμπεριφορα αυξανουν την απολαυση πισω απο το τιμονι. Το μοντερνο εσωτερικο, με πληρως ψηφιακο cockpit μπορει να αναβαθμιστει περαιτερω με δερματινα καθισματα.
Προτεραιοτητα στην ασφαλεια: συστημα φωτισμου IntelliLux LED® Matrix, υποβοηθηση πλαϊνου τυφλου σημειου, flank guard
Τεχνολογιες και συστηματα υποστηριξης οδηγου, που κατα κανονα χαρακτηριζουν ανωτερες κατηγοριες οχηματων, κανουν το ντεμπουτο τους στο Corsa-e. Ενα απο αυτα ειναι το προσαρμοζομενο, αντιθαμβωτικο συστημα φωτισμου IntelliLux LED® matrix, που η Opel προσφερει για πρωτη φορα στην κατηγορια μικρων αυτοκινητων. Τα οκτω στοιχεια LED, ελεγχομενα απο μια εμπρος καμερα υψηλης αναλυσης νεας γενιας, προσαρμοζουν συνεχως τη φωτεινη δεσμη στις επικρατουσες κυκλοφοριακες συνθηκες και στο περιβαλλον. Προηγμενα συστηματα υποστηριξης οδηγου αυξανουν αισθητα το επιπεδο ασφαλειας. Χαρη στη νεα εμπρος καμερα, το συστημα αναγνωρισης οδικης σημανσης ανιχνευει τωρα προσθετες πληροφοριες, οπως σηματα LED. Τα ορια ταχυτητας δε, που αποθηκευονται στο συστημα εμφανιζονται στην οθονη. Προσαρμοζομενος ελεγχος ταχυτητας με την υποστηριξη ρανταρ και συστημα προστασιας flank-guard που λειτουργει με αισθητηρα κανουν την πρεμιερα τους στο νεο Corsa. Επισης διατιθεται συστημα υποβοηθησης πλαϊνου τυφλου σημειου και μια ποικιλια συστηματων υποβοηθησης σταθμευσης.
Συστηματα πολυμεσων με υπηρεσια τηλεματικης “Opel Connect”
Νεα συστηματα infotainment διασφαλιζουν πληρη συνδεσιμοτητα για τους οδηγους και τους επιβατες του νεου Corsa. Το Multimedia Navi με εγχρωμη οθονη αφης 7,0”, οπως και η κορυφαια προταση Multimedia Navi Pro με εγχρωμη οθονη αφης 10,0”, προσφερουν επισης τη νεα υπηρεσια τηλεματικης “Opel Connect”. Χρησιμες λειτουργιες, οπως Live Navigation με ενημερωση για την κυκλοφορια σε πραγματικο χρονο, καθως και αμεση συνδεση με τις υπηρεσιες οδικης βοηθειας και κλησης εκτακτης αναγκης, παρεχουν προσθετη ξεγνοιασια σε οδηγους και επιβατες.
.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }