H Volvo πρωτοπαρουσιασε το S90 το 1996, οντας και το τελευταιο πισωκινητο Volvo και απο τοτε δεν ξαναχρησιμοποιησε την κωδικη ονομασια S90 μιας και το φυλαγε για κατι ριζοσπαστικο. Το νεο XC90 εκανε την αρχη προσφεροντας εντυπωσιακη σχεδιαση κορυφαιους κινητηρες και ενα πολυτελεστατο εσωτερικο που συνδυαζει αρμονικα την τεχνολογια την πρακτικοτητα και την χλιδη. Επομενως το επομενο βημα για την Volvo ειναι να επεκτεινει την πολυτελη αυρα της και στα πολυτελη σενταν οπου τοσο καιρο ελειπε βροντερα αφηνοντας τους Γερμανους να εφυσηχαζονται και να αλωνιζουν.
Το καλοκαιρι του 2016 το S90 θα μπει στις εκθεσεις και απο εκει στα γκαραζ των ασυμβιβαστων προσφεροντας πληθωρα νεων χαρακτηριστικων οπως ημιαυτονομη οδηγηση μεχρι τα 130 στην εθνικη, συστημα που θα εντοπιζει μεγαλα ζωα οπως αλογα (εννοειται και ανθρωπους πεζους η ποδηλατες) και θα ενημερωνει τον οδηγο η θα παρεμβαινει πατωντας φρενο. Το εσωτερικο του ειναι παρομοιο με το XC90 και αυτο μονο καλο μπορει να ειναι για την ποιοτητα και την απουσια των απειρων κουμπιων που μας ειχαν συνηθισει σε προγενεστερα μοντελα βλεπε S80. Η κεντρικη κονσολα πλεον εχει μια μεγαλη οθονη στα προτυπα του Tesla και ο πινακας οργανων ειναι καλοσχεδιασμενος που δειχνει καλα πως εχουν προσεξει καθε λεπτομερεια. Φημολογειται επισης οτι η υβριδικη εκδοση του S90 T8 θα επιταχυνει απο σταση στα 100 σε 5 δευτερολεπτα δινοντας υβριδικη διασταση στον ορο… γκαζοκυριλα.
Επισης με το S90 μπαινει για τα καλα το σχεδιο της Volvo για κανενα νεκρο η βαρια τραυματισμενο απο αυτοκινητιστικο δυστυχημα.
Το Νεο S90 αντιπροσωπευει ενα τεραστιο βημα προς τα εμπρος, για τη Volvo. Η σουηδικη μαρκα, η οποια κυριαρχησε πανευρωπαϊκα το 2014 στην κατηγορια των μεσαιων-μεγαλων SUV με το XC60 και γνωριζει τεραστια επιτυχια σε παγκοσμιο επιπεδο με το λανσαρισμα απο το καλοκαιρι του νεου μεγαλου SUV, του XC90, κανει εντυπωσιακη εισοδο στα μεγαλα premium σενταν με ενα μοναδικο μοντελο. Παρουσιαζοντας το Νεο S90, η Volvo Cars δειχνει την αποφασιστικοτητα της να αναδιαταξει δυναμικα την κατηγορια των premium τετραθυρων.
Εξοπλισμενο με μια πληθωρα νεων τεχνολογιων, απο πρωτοπορα συστηματα ασφαλειας εως εφαρμογες και υπηρεσιες βασισμενες στο «cloud», το Νεο Volvo S90 ειναι ακομη μια αποδειξη για τη συνεχιζομενη εξελιξη και τροπον τινα μεταμορφωση της σουηδικης μαρκας.
«Με το λανσαρισμα του XC90 ειχαμε ηδη δειξει ποσο ψηλα βαζουμε τον πηχη. Ειμαστε πλεον ξεκαθαρα και αποφασιστικα μεσα στο παιχνιδι. Εχοντας πραγματοποιησει συνολικες επενδυσεις υψους 11 δισεκατομμυριων δολαριων τα τελευταια πεντε χρονια, οχι μονο διαθετουμε ενα σαφες οραμα για το τι μπορει να ειναι η Volvo, αλλα εκπληρωνουμε την υποσχεση μας για την αναγεννηση της μαρκας μας και την εκπληρωση ολων των επιθυμιων των πελατων», δηλωσε ο Χακαν Σαμουελσον (Håkan Samuelsson), Προεδρος και CEO του Volvo Car Group.
Το Νεο S90 παρουσιαζεται εξοπλισμενο με ενα προηγμενο χαρακτηριστικο ημι-αυτονομης οδηγησης, το Pilot Assist. Το συστημα εφαρμοζει απαλες κινησεις στο τιμονι για να διατηρει το αυτοκινητο μεσα στη διαγραμμιση της λωριδας κυκλοφοριας σε ταχυτητες αυτοκινητοδρομου εως τα 130 χλμ./ ωρα, χωρις την οποιαδηποτε μεσολαβηση του οδηγου και χωρις πλεον να χρειαζεται το αυτοκινητο να ακολουθει καποιο αλλο οχημα. Το Pilot Assist αποτελει ακομη ενα βημα προς την εντελως αυτονομη οδηγηση – ενα πεδιο καινοτομιας στο οποιο η Volvo ηδη δειχνει την προθεση της να κυριαρχησει.
Το Νεο S90 θα ειναι επισης διαθεσιμο σε T8 – Twin Engine plug-in υβριδικη εκδοση ενω το εσωτερικο του φιλοδοξει να αποτελεσει σημειο αναφορας οσον αφορα στην πολυτελεια, τη συνδεσιμοτητα και τα συστηματα πληροφορησης και ψυχαγωγιας στην κατηγορια των μεγαλων σενταν.
«Η ιδεα μας ηταν να εμφυσησουμε μια εντελως φρεσκια, καινουρια πνοη σε αυτη τη μαλλον συντηρητικη κατηγορια και να προσδωσουμε μια οπτικη εκφραση που αποπνεει αυτοπεποιθηση και ηγετικη στοφα στην εξωτερικη εμφανιση. Οσο για την εσωτερικη σχεδιαση, ανεβασαμε το S90 στο επομενο επιπεδο, παρεχοντας μια high-end εμπειρια πολυτελειας που υποσχεται απολυτη ανεση αλλα και ελεγχο», δηλωσε ο Τομας Ινγκενλατ (Thomas Ingenlath), Ανωτερος Αντιπροεδρος Σχεδιασμου της Volvo Cars.
Το Νεο S90 εισαγει επισης μια παγκοσμια καινοτομια στο City Safety: την ανιχνευση μεγαλων ζωων. Προκειται για ενα συστημα ικανο να εντοπιζει μεγαλα ζωα οπως το αλογο, η αγελαδα, το ελαφι κλπ., κατα τη διαρκεια της μερας αλλα και της νυχτας. Οπως και στην ανιχνευση πεζων και ποδηλατων, η τεχνολογια προσφερει ολα τα γνωστα – απο αλλες εφαρμογες της Volvo – επιπεδα προειδοποιησης αλλα και αυτοματης πεδησης αν κριθει αναγκαιο, για την αποφυγη μιας συγκρουσης. Επιπλεον, στην εξελιξη του Νεου S90 εχει χρησιμοποιηθει και ο προηγμενος εξομοιωτης πλαισιου Vi-Grade, στον οποιο προσφατα επενδυσε η Volvo Cars.
«Το Νεο S90 κανει ενα αλμα προς τα εμπρος, οσον αφορα τα δυναμικα οδικα χαρακτηριστικα, τις επιδοσεις και την ποιοτητα κυλισης. Επανασχεδιασαμε απο λευκο χαρτι την οδηγικη εμπειρια που προσφερει η Volvo, ωστε να παρεχουμε αισθηση ακριβειας και συμμετοχης του οδηγου στον ελεγχο του αυτοκινητου, αλλα και κορυφαια ανεση», δηλωσε ο Δρ. Πητερ Μερτενς (Dr. Peter Mertens), Ανωτερος Αντιπροεδρος Ερευνας και Αναπτυξης της Volvo Cars.
Το Νεο Volvo S90 θα αποκαλυφθει στο κοινο στο Διεθνες Σαλονι Αυτοκινητου της Βορειου Αμερικης (North American International Auto Show – NAIAS), στο Ντιτροϊτ των ΗΠΑ, που ανοιγει τις πυλες του στις 11 Ιανουαριου 2016.