Η Nissan ειναι η πρωτη αυτοκινητοβιομηχανια παγκοσμιως που χρησιμοποιει τον υψηλης αντοχης χαλυβα, με αντοχη εφελκυσμου 980 megapascals, που ανεπτυξε απο κοινου με τις Nippon Steel & Sumitomo Metal Corp. Ο συνδυασμος των δυνατοτητων μορφοποιησης και αντοχης στον χαλυβα, επιτρεπει την παραγωγη συνθετων σχηματων που ειναι λεπτοτερα και ελαφρυτερα (συγκρινομενα με αυτα που κατασκευαζονται απο συμβατικο χαλυβα υψηλης αντοχης σε εφελκυσμο), διατηρωντας ταυτοχρονα την ικανοτητα τους να απορροφουν την ενεργεια σε μια προσκρουση.
Το INFINITI QX50, το πολυτελες μεσαιο SUV που κυκλοφορησε στις ΗΠΑ τον περασμενο Μαρτιο, ειναι το πρωτο οχημα στον κοσμο με εμπροσθια και οπισθια πλευρικα μερη κατασκευασμενα απο εξαιρετικα ανθεκτικο χαλυβα αντοχης 980 megapascal, μαζι με αλλα μερη του πλαισιου. Η Nissan σχεδιαζει να επεκτεινει τη χρηση του συγκεκριμενου υλικου και σε αλλα μοντελα, καθως ετσι βελτιωνει την αποδοση του καυσιμου και της οδηγησης, λογω του μειωμενου βαρους του χαλυβα.
Η Nissan εθεσε σε ισχυ ενα σχεδιο βιωσιμοτητας αυτο το μηνα, το οποιο απαιτει μειωση των εκπομπων CO2 απο τα νεα οχηματα της κατα 40% μεχρι το οικονομικο ετος 2022, σε σχεση με το οικονομικο ετος 2000. Η εταιρεια αναπτυσσει δυναμικα τεχνολογιες που τις επιτρεπουν να επεκτεινει τη χρηση χαλυβα υπερ-υψηλης αντοχης σε εφελκυσμο, στοχευοντας το 25% του βαρους των μερων ενος οχηματος της, να αποτελειται απο το συγκεκριμενο υλικο. Στο QX50, αποτελει το 27%.
Ο χαλυβας 980-megapascal που αναπτυχθηκε με τις Nippon Steel & Sumitomo Metal μπορει να πιεστει εν ψυχρω, καθιστωντας τον καταλληλο για μαζικη παραγωγη. Αυτο θα βοηθησει στη συγκρατηση του κοστους παραγωγης του καθε οχηματος.