Στο μεγαλυτερο υψομετρο του φετινου ραλι Ντακαρ και στα σχεδον 5.000 μετρα εφτασαν τα πληρωματα, με τα PEUGEOT 3008 DKR να κανουν τα πρωτο «1-2-3» και με τους Loeb/Elena, Sainz/Cruz and Peterhansel/Cottret να φιγουραρουν στις πρωτες θεσεις της γενικης καταταξης!
Σε μια διαδρομη μηκους 364 χιλιομετρων και στο μεγαλυτερο υψομετρο του αγωνα, τα PEUGEOT 3008 DKR απεδειξαν την ταχυτητα και την αξιοπιστια τους. Οι συνοδηγοι αντιμετωπισαν τις πρωτες δυσκολιες στην πλοηγηση, ενω οι κινητηρες επρεπε να λειτουργουν σε ατμοσφαιρα και αραιο – με μικροτερη περιεκτικοτητα σε οξυγονο – αερα. Συγκεκριμενα, ο Stéphane Peterhansel οδηγησε καταπληκτικα και εκανε τον ταχυτερο χρονο και αναρριχηθηκε στην 3η θεση της γενικης καταταξης (ο αντιπαλος All-Attiyah ειχε σοβαρα προβληματα και τερματισε στην 31η θεση της ε.δ.).
Με την εμπειρια που απεκτησε απο το περσινο Ντακαρ, ο Sébastien Loeb σιγουρεψε την 3η θεση στην ε.δ. και διατηρησε την πρωτια του στην γενικη καταταξη, ενω με διαφορα 42 δευτερολεπτων ακολουθει ο Carlos Sainz που τερματισε στην 2η θεση της ε.δ. ολοκληρωνοντας το πρωτο «χατ-τρικ» για την TEAM PEUGEOT TOTAL στο φετινο Ντακαρ. Αξιοσημειωτη ηταν και η επιδοση του Cyril Despres που τερματισε 5ος επιβεβαιωνοντας την κυριαρχια της γαλλικης ομαδας σε μεγιστο υψος 4.960 μετρων.
Stéphane Peterhansel (PEUGEOT 3008DKR #300): «Ηταν μια πολυ καλη μερα για την TEAΜ PEUGEOT TOTAL και τον Jean-Paul, καταφερα και κερδισα την ειδικη διαδρομη. Ειδαμε δυο Toyota να σταματουν στην πιστα λογω προβληματων και αυτο μας ανοιξε τον δρομο και την ορεξη. Δεν αντιμετωπισαμε κανενα προβλημα και τα πηγαμε καλα με την πλοηγηση».
Carlos Sainz (PEUGEOT 3008DKR #304): «Αυτη ηταν μια σκληρη διαδρομη. Δεν ειχαμε ιδανικο ξεκινημα και ετσι αποφασισα στο δευτερο σκελος της διαδρομης να πιεσω το αγωνιστικο. Ηταν σημαντικο να μην χτυπησω σε καποιο βραχο. Εχουμε αρκετο δρομο ακομη και μερικες λεπτομερειες να βελτιωσουμε».
Sébastien Loeb (PEUGEOT 3008DKR #309): «Δεν ηταν ευκολο αλλα καταφεραμε να επιβιωσουμε αλωβητοι απο αυτη την διαδρομη, αν εξαιρεσουμε ενα μικρο κλαταρισμα οταν στο δευτερο σκελος χτυπησε ο τροχος σε ενα βραχο. Καταφεραμε να περασουμε τον Al Attiyah σε αυτη την φαση».
Cyril Despres (PEUGEOT 3008DKR #307): «Δεν ξεκινησαμε καλα. Χτυπησαμε σε ενα βραχο βγαινοντας απο ενα ποταμι και αυτο μας εκανε να ριξουμε ρυθμο. Ο David εκανε εξαιρετικη πλοηγηση. Προς το τελος του πρωτου σκελους μας δυσκολεψε το τιμονι που εγινε πιο βαρυ λογω μιας μικρης τρυπας στο ψυκτη του υδραυλικου υγρου».
Τυπος διαδρομης: μεγαλο υψομετρο, εντονο off-road, περασματα απο ποταμια, δυσκολη πλοηγηση
Καιρικες συνθηκες: μεγαλες διαφορες θερμοκρασιας (3-35°C) λογω υψομετρου
Μεση ταχυτητα: 80 χλμ./ωρα
Μεγιστη ταχυτητα: 182 χλμ./ωρα
Η καταταξη στην 3η ειδικη διαδρομη
1. PETERHANSEL Stéphane (FRA) / COTTRET Jean-Paul (FRA), PEUGEOT 3008DKR, 4h18m17s
2. SAINZ Carlos (ESP) /CRUZ Lucas (ESP), PEUGEOT 3008DKR, +1m54s
3. LOEB Sébastien (FRA) / ELENA Daniel (MON), PEUGEOT 3008DKR, +3m8s
4. HIRVONEN Mikko (FIN) / PERIN Michel (FRA), Mini, +3m57s
5. DESPRES Cyril (FR) / David CASTERA (FRA), PEUGEOT 3008DKR, +7m48s
Η γενικη καταταξη μετα την 3η ειδικη διαδρομη
1. LOEB Sébastien (FRA) / ELENA Daniel (MON), PEUGEOT 3008DKR, 6h54m56s
2. SAINZ Carlos (ESP) /CRUZ Lucas (ESP), PEUGEOT 3008DKR, +42s
3. PETERHANSEL Stéphane (FRA) / COTTRET Jean-Paul (FRA), PEUGEOT 3008DKR, +4m18s
4. HIRVONEN Mikko (FIN) / PERIN Michel (FRA), Mini, +9m38s
5. ROMA Nani (ESP) / HARO Bravo (ESP), Toyota Hi-Lux, +13m4s
7. DESPRES Cyril (FR) / David CASTERA (FRA), PEUGEOT 3008DKR, +15m25s
.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }