Στην ευρωπαϊκη αγορα, το παραδοσιακο segment D μετα απο μια 10ετια πτωτικης πορειας, τα τεσσερα τελευταια χρονια εχει σταθεροποιηθει. Κατω απο την πιεση μιας ευρειας γκαμας επιλογων που εχουν οι πελατες της κατηγοριας και ειδικα απο τα SUV, τα μεγαλα sedan ανακαμπτουν μεσω της προσφορας μοντελων απο τους premium κατασκευαστες, που διακρινονται τοσο απο μεγαλη ποικιλια αμαξωματων οσο και απο ισχυρη ταυτοτητα. Με αυτο το σκεπτικο, οι σχεδιαστες του νεου PEUGEOT 508 προσπαθησαν να καταστησουν σαφη τον μοναδικο τους στοχο: Να αποστασιοποιηθουν απο το συμβατικο 4θυρο αμαξωμα 3 ογκων και να στραφουν προς ενα coupé με πεντε πορτες.
To design
Απο την πρωτη ματια το PEUGEOT 508 τραβαει τα βλεμματα χαρη στη δυναμικη του εμφανιση.
Το υψος του αυτοκινητου ελλατωθηκε και δεν ξεπερνα πλεον το 1,40 μ. ενω οι αεροδυναμικες του γραμμες παραπεμπουν πλεον ξεκαθαρα σε αμαξωμα coupé.
Το εμπρος μερος ειναι εντυπωσιακο κι αντανακλα δυναμισμο. Η μοντερνα κυψελοειδης μασκα με τα στοιχεια χρωμιου και τα φωτα LED, αντλουν εμπνευση κατευθειαν απο το πρωτοτυπο PEUGEOT Instinct. Με το περιφημο λιονταρι στο κεντρο της μασκας και το λογοτυπο της μαρκας στο χειλος του καπο, το νεο PEUGEOT 508 αποτινει φορο τιμης στους διασημους προγονους του; τα PEUGEOT 504 και 504 coupé.
Τα καθετα τοποθετημενα φωτα ημερας LED προσδιδουν στο αυτοκινητο ιδιαιτερη εμφανιση σχηματιζοντας μια μοναδικη φωτεινη υπογραφη.
Το καπο εχει χαμηλωσει οσο το δυνατον περισσοτερο ετσι ωστε να τονισει το δυναμισμο του νεου PEUGEOT 508 και η συνολικη εμφανιση εχει σχεδιαστει ετσι ωστε να εντυπωσιαζει απο οποια πλευρα και αν το κοιταξεις. Ολα τα αυτα τα μοναδικα εξωτερικα χαρακτηριστικα κανουν το εμπρος μερος του νεου PEUGEOT 508 να αντανακλα μια αυθεντικη εικονα ποιοτητας και χαρακτηρα, οντας ταυτοχρονα απολυτα εναρμονισμενα με τη μοντερνα σχεδιαστικη φιλοσοφια της PEUGEOT.
Η γραμμη της οροφης του νεου PEUGEOT 508 εχει εντονη κλιση προς τα πισω, ακολουθωντας τις σχεδιαστικες τασεις της κατηγοριας premium.
Οι εξωτερικες διαστασεις του ειναι συμπαγεις: το συνολικο μηκος εχει μειωθει στα 4,75μ. απο τα 4,83μ. του προηγουμενου 508, γεγονος που του εξασφαλιζει μεγαλυτερη ευελιξια. Στη δημιουργια της εικονας του κουπε συντελει και το μικρο υψος των πλευρικων παραθυρων αλλα και η απουσια πλαισιου απο τις πορτες. Τα παντα πανω στο αμαξωμα παιζουν το ρολο τους στην αεροδυναμικη: το καπο ερχεται «προσωπο» με το παρμπριζ, τα παραθυρα δεν εχουν πλαισιο, οι αρμοι εχουν σχεδον εξαλειφθει, οι τροχοι γεμιζουν ιδανικα τους θολους, η κλασικη κεραια απουσιαζει. Η PEUGEOT εκμεταλλευθηκε στο επακρο την πειρα και την τεχνογνωσια της με στοχο να αναβαθμισει την αισθητικη και την ποιοτητα του νεου 508.
Στην πισω πλευρα, αναμεσα στα φωτιστικα σωματα, ξεχωριζει κανεις την μαυρη γυαλιστερη φασα που χαρακτηριζει πλεον ολα τα προσφατα μοντελα της PEUGEOT. Εκεινα ομως που τραβουν αμεσως την προσοχη, ειναι τα 3D Full LED πισω φωτιστικα σωματα των εκδοσεων GT Line και GT. Τα συγκεκριμενα φωτα προερχονται κατευθειαν απο τα πιο προσφατα πρωτοτυπα της PEUGEOT και ειδικοτερα απο το Quartz. Τα πισω φωτα με τις χαρακτηριστικες φωτεινες «νυχιες», διαθετουν επισης και λειτουργια προσαρμοζομενης εντασης ωστε να ειναι αμεσα ορατα, ανεξαρτητα απο τις επικρατουσες συνθηκες, ημερα και νυχτα.
Το πισω μερος του αυτοκινητου αποκαλυπτει επισης ενα πρωτοτυπο χαρακτηριστικο του νεου PEUGEOT 508: Mια τελεια κρυμμενη πισω πορτα που συνδυαζει την κομψοτητα με την πρακτικοτητα και δινει τη βελτιστη προσβαση στο χωρο αποσκευων των 487 λιτρων.
Εσωτερικο
Μπαινοντας κανεις στο νεο PEUGEOT 508 ειναι σαν να μπαινει σε εναν καινουριο κοσμο, προσανατολισμενο στην ποιοτητα και την πρωτοτυπια. Το βλεμμα πεφτει αμεσως στον εντυπωσιακο πινακα οργανων, ο οποιος δεσποζει στη νεα εκδοση του μοναδικου PEUGEOT i-Cockpit.
Απο το 2012 που παρουσιαστηκε στο PEUGEOT 208, το i-Cockpit® εξελιχθηκε με καθε νεο μοντελο της PEUGEOT. Απο το 2008, στο 308 και στα πιο προσφατα SUV, τα PEUGEOT 3008 και 5008, οι τρεις γενιες του PEUGEOT i-Cockpit® εχουν αφησει ανεξιτηλη τη σφραγιδα τους στα μοντελα της μαρκας του λιονταριου.
Τα βασικα στοιχεια του PEUGEOT i-Cockpit® ειναι :
• Το τιμονι μικρων διαστασεων
• Η κεντρικη οθονη αφης
• Το Head-up Display με την υψηλης ευκρινειας (HD) ψηφιακη οθονη 12,3’’
Με πληθωρα δυνατοτητων διαμορφωσης (εξι διαφορετικες επιλογες απεικονισης), το Head-up Display βρισκεται πανω απο το τιμονι και παρουσιαζει ολες τις απαραιτητες πληροφοριες οδηγησης μπροστα στο οπτικο πεδιο του οδηγου, χωρις εκεινος να χρειαζεται να απομακρυνθει το βλεμμα απο το δρομο, ενω στις λειτουργιες του συμπεριλαμβανεται και το νεο συστημα νυχτερινης ορασης Night Vision.
Η κεντρικη οθονη αφης ενσωματωνεται πληρως στο ταμπλο και βρισκεται στο ιδιο επιπεδο με το Head-up Display. Διατιθεται σε μεγεθος 8’’ SD για το επιπεδο εξοπλισμου Active και 10’’ υψηλης ευκρινειας (HD) για τα επιπεδα εξοπλισμου Allure, GT Line και GT. Συνοδευεται απο 7 διακοπτες αεροπορικου τυπου που θυμιζουν πληκτρα πιανου και παρεχουν αμεση προσβαση σε βασικες λειτουργιες ανεσης, οπως το ηχοσυστημα, ο κλιματισμος, το συστημα πλοηγησης, οι ρυθμισεις του αυτοκινητου, το τηλεφωνο, οι εφαρμογες του κινητου και το i-Cockpit Amplify.
Στη βαση της κεντρικης κονσολας ξεχωριζει ο μοχλος του 8ταχυτου αυτοματου κιβωτιου που λειτουργει με ηλεκτρομηχανισμο και ελεγχει τη λειτουργια του κιβωτιου με ενα αγγιγμα. Ο σχεδιασμος του μοχλου υπογραμμιζει ακομα περισσοτερο το μοντερνο στυλ του αυτοκινητου και, με τα ειδικα “paddles” στο τιμονι, συμβαλλει στην ενισχυση της οδηγικης απολαυσης.
Το νεο PEUGEOT 508 διαθετει επισης στον βασικο εξοπλισμο των εκδοσεων GT Line και GT τη λειτουργια i-Cockpit® Amplify. Το συστημα αυτο παρεχει τη δυνατοτητα 2 επιλογων προσωπικης διαμορφωσης του εσωτερικου περιβαλλοντος (“BOOST” και “RELAX”), που διεγειρουν τις αισθησεις:
• την οραση, με ρυθμιση της εντασης του εσωτερικου φωτισμου και του χρωματος της οθονης
• Την ακοη, μεσω των ρυθμισεων του ηχου
• Την αφη, μεσω των ρυθμισεων της λειτουργιας μασαζ πολλαπλων σημειων των καθισματων
Η λειτουργια i-Cockpit® Amplify δινει τη δυνατοτητα στον οδηγο να ρυθμισει και την οδικη συμπεριφορα του αυτοκινητου, επιλεγοντας απο τα προγραμματα οδηγησης ECO/Sport/Comfort/Normal και ρυθμιζοντας την ηλεκτρονικα ελεγχομενη ενεργητικη αναρτηση Active Suspension Control.
Οικονομια αλλα και υψηλες επιδοσεις
Απο την αρχιτεκτονικη σχεδιασης του αυτοκινητου, τον συντελεστη ηχομονωσης NVH (noise – vibration – harshness), τη βελτιστοποιηση των διαστασεων, τον περιορισμο του βαρους, την αεροδυναμικη και τους κινητηρες, τα παντα εχουν σχεδιαστει με γνωμονα τον περιορισμο των εκπομπων CO2 , στο χαμηλοτερο μεχρι σημερα επιπεδο.
Το νεο PEUGEOT 508 εφοδιαζεται με νεας γενιας κινητηρες Euro 6.2 PureTech και BlueHDi (με βελτιωμενη τεχνολογια καταλυτη SCR) που επιτυγχανουν κορυφαια επιπεδα εκπομπων CO2 στην κατηγορια τους. Αυτα τα επιπεδα αποδοσης ειναι ακομη πιο αξιοσημειωτα καθως λαμβανουν υποψη τους νεους τεχνικους περιορισμους και τη διαδικασια WLTP, η οποια επιδιωκει να εναρμονισει τα εγκεκριμενα επιπεδα δοκιμων καταναλωσης με τα επιπεδα καταναλωσης σε πραγματικες συνθηκες χρησης.
Το νεο PEUGEOT 508 προσφερεται με δυο εκδοσεις του κινητηρα βενζινης1.6 PureTech:
• 1.6 PureTech 180 S&S EAT8
• 1.6 PureTech 225 S&S EAT8 (αποκλειστικα στο 508 GT),
ο οποιος σε συνδυασμο με τις σπορ ρυθμισεις της ενεργητικης αναρτησης του βασικου εξοπλισμου εξασφαλιζει κορυφαιες επιδοσεις και οδικη συμπεριφορα και τρεις εκδοσεις των κινητηρων diesel 1.5 και 2.0 BlueHDi:
• 1.5 BlueHDi 130 S&S με μηχανικο κιβωτιο 6 σχεσεων (ο μοναδικος συνδυασμος με μηχανικο κιβωτιο ταχυτητων)
• 1.5 BlueHDi 130 S&S EAT8
• 2.0 BlueHDi 180 S&S EAT8
Made in France
Το νεο PEUGEOT 508 κατασκευαζεται στο εργοστασιο της Mulhouse στη Γαλλια, ενω οι κινητηρες παραγονται στα γαλλικα εργοστασια της Trémery και του Douvrin. Ως εκ τουτου, το μοντελο θα φερει επαξια τον τιτλο \”Origine France Garantie\”, πιστοποιωντας οτι κατασκευαζεται εξ ολοκληρου στη Γαλλια.
Οι βασικες διαστασεις του νεου PEUGEOT 508
Με συνολικο μηκος 4,75μ., το νεο PEUGEOT 508 ειναι ενα απο τα πιο συμπαγη μοντελα στην κατηγορια του, οντας ταυτοχρονα πολυ κοντα απο πλευρας διαστασεων στον premium ανταγωνισμο του: με διαστασεις παραπλησιες με το Audi A5 Sportback, ειναι 11εκ. μικροτερο απο το Volkswagen Arteon (4,86μ.). Παροτι το συνολικο του μηκος μειωθηκε κατα 8εκ. σε σχεση με το προηγουμενο μοντελο, το μεταξονιο του – 2,79μ. – εχει μειωθει μονο κατα 2,4εκ., ωστε να διατηρηθουν οι χωροι στο εσωτερικο ικανοποιωντας ετσι τις αναγκες των πελατων της συγκεκριμενης κατηγοριας.
Το νεο PEUGEOT 508 προσφερει μια απο τις καλυτερες αναλογιες μεταξονιου – διαστασεων στην κατηγορια. Ο εμπρος και ο πισω προβολος εχουν μειωθει σε μηκος, ωστε να τονιστει η εμφανιση και να βελτιωθει η ευελιξια τοσο στο δρομο οσο και κατα το παρκαρισμα. Η ακτινα κυκλου στροφης εχει μειωθει κατα 1,5μ. σε συγκριση με την προηγουμενη γενια! Με κυκλο στροφης 10,80μ., το νεο PEUGEOT 508 εμφανιζει την καλυτερη επιδοση στην κατηγορια του.
Το νεο 508 ειναι ιδιαιτερα χαμηλο και με ιδανικες αναλογιες διαστασεων: με υψος 1,40μ. ειναι κατα 6εκ. χαμηλοτερο απο το προηγουμενο μοντελο, γεγονος που το καθιστα εξαιρετικα αεροδυναμικο (Cx : 0.26 και SCx : 0.57m2). Παρα το χαμηλο του υψος, στο εσωτερικο δεν εχει γινει κανενας συμβιβασμος στον διαθεσιμο χωρο για τα κεφαλια των επιβατων, ενω κατατασσεται ως ενα απο τα πιο δυναμικα αμαξωματα στην κατηγορια, διπλα στον κυριο ανταγωνιστη του, που ειναι το Audi A5 Sportback.
Και τελος, ενα ακομη χαρακτηριστικο που το κατατασσει στην κατηγορια premium ειναι και οι αλουμινενιες ζαντες διαμετρου απο 17 εως 19 ιντσες, με 4 επιλογες σχεδιου και φινιρισματος.
Εσωτερικοι χωροι
Με τη βελτιστοποιημενη αρχιτεκτονικη του, το νεο PEUGEOT 508 προσφερει τοσο συμπαγεις διαστασεις, οσο και μια καμπινα επιβατων καταλληλη για χρηση απο τους πελατες της συγκεκριμενης κατηγοριας.
Ως εκ τουτου, αν και ο ελευθερος χωρος για τα κεφαλια των εμπρος και πισω επιβατων ειναι παρομοιος με αυτον του Audi A5 Sportback, το πλατος στο υψος των αγκωνων εμπρος φτανει τα 1,455μ., δηλαδη 5εκ. περισσοτερο απο το Audi. Ομοιως, ο ελευθερος χωρος για τα γονατα των πισω επιβατων ειναι 3εκ. μεγαλυτερος. Αξιζει να σημειωθει οτι και τα δυο μοντελα εχουν ακριβως το ιδιο μηκος!
Η χωρητικοτητα του πορτ-μπαγκαζ ειναι 487 λιτρα, ενω διαθετει στον βασικο η τον προαιρετικο εξοπλισμο συστημα ανοιγματος Hands-free.
Εντυπωσιακες ειναι επισης και οι δυνατοτητες διαμορφωσης στο εσωτερικο: πισω καθισμα με δυνατοτητα ασυμμετρης αναδιπλωσης 2/3-1/3 και αναδιπλουμενο κεντρικο πισω υποβραχιονιο για φορτωση των πεδιλων του σκι. Με το πισω καθισμα αναδιπλωμενο, η συνολικη χωρητικοτητα του πορτμπαγκαζ αυξανεται θεαματικα φτανοντας τα 1.537 λιτρα, δινοντας πρακτικα τη δυνατοτητα εκμεταλλευσης του χωρου φορτωσης μεχρι την οροφη.
Εντονες οδηγικες συγκινησεις
Το νεο PEUGEOT 508 διατηρει στο ακεραιο το DNA της μαρκας, εκμεταλλευομενο ολη την τεχνολογια και την εμπειρια του ομιλου PSA, οπως π.χ.:
• Τη χρηση της πλατφορμας EMP2, η οποια αναμφισβητητα ειναι μια απο τις καλυτερες πλατφορμες σημερα εξασφαλιζοντας στο αυτοκινητο εξαιρετικα δυναμικα χαρακτηριστικα επιτυγχανοντας παραλληλα και μειωση του συνολικου του βαρους (70 κιλα κατα μεσο ορο σε σχεση με το προηγουμενο μοντελο) και βελτιωνοντας την οικονομια, την ασφαλεια και τις επιδοσεις.
• Την υιοθετηση μιας νεας τεχνικης συγκολλησης του αμαξωματος, η οποια, συνεπικουρουμενη απο την εφαρμογη 24 μετρων ειδικου συγκολλητικου υλικου, εγγυαται ακομη μεγαλυτερη ακαμψια και αντοχη στον χρονο.
• Την τοποθετηση υποπλαισιου εδρασης της εμπρος αναρτησης για ακομα καλυτερη αποσβεση.
• Την υιοθετηση πισω αναρτησης πολλαπλων συνδεσμων που συνδεεται με την ενεργητικη αναρτηση μεταβλητης αποσβεσης Active Suspension Control (βασικος εξοπλισμος σε ολες τις εκδοσεις του νεου 508 με κινητηρα 1.6 PureTech 180hp και στο 508 GT).
• Το ειδικο set-up της αναρτησης, αναλογα με τον τυπο κινητηρα, που διασφαλιζει τον ιδανικο βαθμο ανεσης και αποσβεσης σε ανωμαλο οδοστρωμα.
• Τη χρηση του αυτοματου κιβωτιου 8 σχεσεων EAT8 που διαθετει ηλεκτροκινητο μοχλο με αλλαγες ‘με απλο αγγιγμα’.
• Το ειδικο set-up του ηλεκτρικα υποβοηθουμενου συστηματος διευθυνσης που εξασφαλιζει τον ιδανικο συνδυασμο ανεσης-κρατηματος σε καθε κατασταση, παρεχοντας ταυτοχρονα μοναδικη ευελιξια.
Ανεση και first-class ποιοτητα
Η επιλογη των υλικων στο εσωτερικο και η προσοχη ακομα και στην παραμικρη λεπτομερεια του φινιρισματος, γινονται αμεσα αντιληπτες απο τους επιβατες που αισθανονται οτι βρισκονται σε ενα φιλικο, μοντερνο και εκλεπτυσμενο περιβαλλον.
Τα καθισματα οδηγου και συνοδηγου, απο το επιπεδο εξοπλισμου Allure, εχουν λαβει την εγκριση του Γερμανικου Οργανισμου AGR (Aktion für Gesunder Rücken) για την εργονομια τους και την πληθωρα ρυθμισεων που προσφερουν: μηχανικη ρυθμιση υψους, ηλεκτρικη ρυθμιση της κλισης του καθισματος και της στηριξης της οσφυικης μοιρας (4 ρυθμισεις με αεροθαλαμους), μηχανικη ρυθμιση του μηκους του καθισματος (ρυθμιζομενη στηριξη των μηρων). Τo νεο PEUGEOT 508 μπορει να εφοδιαστει με θερμαινομενο εργονομικο καθισμα οδηγου \’AGR\’ με 8 ηλεκτρικες ρυθμισεις, λειτουργια μνημης (2 μνημες) και λειτουργια massage (8 σημεια – 5 προγραμματα) καθως και θερμαινομενο εργονομικο καθισμα συνοδηγου \’AGR\’ με 8 ηλεκτρικες ρυθμισεις και λειτουργια massage (8 σημεια – 5 προγραμματα), επιλεγοντας το Electric, Μemory & Massage Pack.
Η καμπινα των επιβατων διαθετει πληθος αποθηκευτικων χωρων που φτανουν σε συνολικη χωρητικοτητα τα 32 λιτρα (!) και διαθετει τεσσερις θυρες USB απο το επιπεδο εξοπλισμου Allure, μια υποδοχη τυπου jack στο κεντρικο υποβραχιονιο και πριζα 12V στον χωρο αποσκευων. Η ανοιγομενη πανοραμικη ηλιοροφη διαθετει σποϊλερ ενω το 508 GT διαθετει κορυφαιο ηχοσυστημα 10 ηχειων, προϊον της διασημης γαλλικης εταιρειας high-end συστηματων ηχου FOCAL®.
Το κορυφαιο επιπεδο απτης ποιοτητας στο εσωτερικο του αυτοκινητου γινεται αμεσα αντιληπτο απο ολους τους επιβατες. Τα υλικα που εχουν επιλεγει ανηκουν στην premium κατηγορια: Alcantara®, δερμα Nappa, σατινε χρωμιο, μαυρη λακκα, αυθεντικο ξυλο (Zebrano για το 508 GT η προαιρετικα Grey Oak για το GT Line και το GT).
Η ποιοτικη υπεροχη του νεου PEUGEOT 508 ειναι εμφανης και στα συστηματα ανεσης και ασφαλειας που διαθετει. Το νεο 508 προσφερει, αναλογα με το επιπεδο εξοπλισμου και τον κινητηρα, ενα ευρυ φασμα συστηματων υποστηριξης οδηγησης τελευταιας γενιας που ανταποκρινονται στα ολοι και πιο απαιτητικα κριτηρια Euro NCAP:
• Συστημα νυχτερινης ορασης Night Vision στο 508 GT, για πρωτη φορα σε μοντελο της κατηγοριας
• Τελευταιας γενιας συστημα αυτοματου φρεναρισματος εκτακτης αναγκης Active Safety Brake με Distance Alert (προειδοποιηση ημερα και νυχτα για κινδυνο συγκρουσης με αλλο οχημα, κινουμενο η σταθερο, που βρισκεται στην πορεια του 508, καθως και με πεζο που διασχιζει τον δρομο)
• Lane Keeping Assist (προειδοποιηση & διορθωση σε περιπτωση ακουσιας αποκλισης απο τη λωριδα κυκλοφοριας με αναγνωριση των οριων του δρομου, ακομα και χωρις διαγραμμιση)
• Adaptive Cruise Control με λειτουργια Stop & Go (με το αυτοματο κιβωτιο EAT8)
• Lane Positioning Assist (ενεργη υποβοηθηση διατηρησης πορειας στην επιλεγμενη λωριδα κυκλοφοριας (συνοδευει το Adaptive Cruise Control με λειτουργια Stop & Go), για πρωτη φορα σε μοντελο της PEUGEOT
• Active Blind Spot Monitoring System (ενεργο συστημα ελεγχου γωνιας χωρις ορατοτητα)
• Driver Attention Alert (ενεργο συστημα ανιχνευσης ελλειψης προσοχης οδηγου)
• High Beam Assist (αυτοματη εναλλαγη μεσαιας-μεγαλης σκαλας προβολεων)
• Speed Limit Recognition (αναγνωριση σημανσης οριου ταχυτητας)
• Road Sign Recognition (εκτεταμενη αναγνωριση οδικης σημανσης: STOP, απαγορευση εισοδου / διελευσης, κ.α.)
Το πρωτοτυπο συστημα βελτιωσης της ορατοτητας (Night Vision) χρησιμοποιει μια καμερα υπερυθρων ακτινων που ανιχνευει πεζους η ζωα που κινουνται μπροστα απο το 508 τη νυχτα η σε συνθηκες χαμηλης ορατοτητας. Το συστημα εντοπιζει κινηση σε ακτινα 200 – 250 μετρων, εκτος του πεδιου δρασης των προβολεων, εμφανιζοντας την εικονα του δρομου στην ψηφιακη οθονη του Head-up Display, ακριβως μπροστα στο οπτικο πεδιο του οδηγου.
Σε οδηγηση στην πολη, ο οδηγος εχει επισης στη διαθεση του πληθωρα συστηματων υποβοηθησης σταθμευσης οπως αισθητηρες παρκαρισματος εμπρος και πισω (απο το επιπεδο εξοπλισμου Active), καμερες απεικονισης 180° (Visiopark 1) και 360° (Visiopark 2), αλλα και το συστημα City Park 3, διαθεσιμο μονο με το αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων EAT8, που περιλαμβανει aισθητηρες παρκαρισματος με περιμετρικη λειτουργια Flankguard και ενεργη υποβοηθηση Full Park Assist για παραλληλη η καθετη σταθμευση (το συστημα αναλαμβανει τον χειρισμο του τιμονιου και των πενταλ γκαζιου και φρενου), επιτυγχανοντας το παρκαρισμα στην επιλεγμενη θεση σταθμευσης.
Εξισου εντυπωσιακος ειναι και ο εξοπλισμος συνδεσιμοτητας του νεου PEUGEOT 508:
• PEUGEOT Infotainment System με λειτουργια Mirror Screen συμβατη με Apple CarplayTM, MirrorLink & Android AutoTM και Bluetooth με audio streaming & hands-free kit απο το επιπεδο εξοπλισμου Active
• PEUGEOT Infotainment & Navigation System με συστημα πλοηγησης 3D απο το επιπεδο εξοπλισμου Allure
• Δυνατοτητα ασυρματης επαγωγικης φορτισης του smartphone (για συσκευες συμβατες με πρωτοκολλο Qi) απο το επιπεδο εξοπλισμου GT Line.