Η DS AUTOMOBILES και ο António Félix Da Costa βρεθηκαν στην 3η θεση του βαθρου στον 1ο αγωνα της σεζον, τον νυχτερινο αγωνα στην Diriyah της Σαουδικης Αραβιας. Η Formula Ε ταιριαζει απολυτα με τη στρατηγικη ηλεκτροκινησης της DS Automobiles, του premium “multi–energy” κατασκευαστη, με το χαμηλοτερο μεσο ορο εκπομπων CO2 στην Ευρωπη το 2020.
Οπως ηταν αναμενομενο, στο E-Prix της πρωτης διοργανωσης της σεζον του “ABB FIA Formula E World” που πραγματοποιηθηκε στη Diriyah, στα περιχωρα της Riyadh στη Σαουδικη Αραβια, η DS Automobiles καταφερε να σκαρφαλωσει στο 3ο σκαλι του βαθρου. Απο τις κατατακτηριες δοκιμες φανηκε πως το DS E-TENSE FE 20 ηταν ιδιαιτερα ανταγωνιστικο, καθως ο Jean-Eric Vergne κατεταγη 7ος και ο παγκοσμιος πρωταθλητης Antonio Felix Da Costa 9ος.
Ο δευτερος νυχτερινος αγωνας στην ιστορια της Formula E ειχε ως κυριο χαρακτηριστικο του την υψηλη ενταση σε ολη του τη διαρκεια. Οι δυο οδηγοι της DS AUTOMOBILES κερδισαν μια θεση στους πρωτους γυρους. Στην εξελιξη του αγωνα, ο Vergne πηρε προσωρινα την 3η θεση, ακριβως μπροστα απο τον Da Costa, με αμφοτερα τα μονοθεσια να ειναι διαρκως πολυ κοντα στο διδυμο των οδηγων που προηγουνταν. Στη συνεχεια, μετα απο μια περιοδο με αυτοκινητο ασφαλειας στην πιστα, οι δυο team mates εδωσαν μια πραγματικα απολαυστικη παρασταση, εχοντας μεταξυ τους μονομαχια κατα τη διαρκεια της οποιας ανταλλαξαν θεσεις δυο φορες.
Το αποτελεσμα του αγωνα κριθηκε προωρα, καθως μετα απο ενα διπλο ατυχημα οι διοργανωτες εδειξαν την κοκκινη σημαια και διεκοψαν τη διαδικασια. Ωστοσο στον Vergne που περασε τη γραμμη του τερματισμου στην 3η θεση, επιβληθηκε ποινη που τον κατεταξε τελικα 12ο, με τον Da Costa να ανεβαινει στην 3η θεση. Η συνεχεια του ABB FIA Formula E World Championship θα πραγματοποιηθει στις 10 Απριλιου στους δρομους της Ρωμης, στην Ιταλια.
Mark Preston, Διευθυντης ομαδας DS TECHEETAH:
“Τι αγωνας! Οι οδηγοι μας, μας κρατουν στις μυτες των ποδιων μας μερικες φορες, αλλα αυτο ειναι που απολαμβανει κανεις οταν εχει δυο πρωταθλητες που αγωνιζονται για εναν ακομα τιτλο. Μολις η σκονη του αγωνα κατακατσει, θα ειναι ξανα φιλοι και συνεχιζουμε με προσηλωση για τον επομενο αγωνα. Ηταν ο τελευταιος αγωνας για το DS E-TENSE FE20 και δεδομενου του ποσο καλα αποτελεσματα μας εχει φερει μεχρι τωρα, ειχε εναν πολυ ωραιο αγωνα – εν ειδη “τιμητικης συνταξιοδοτησης”.
Xavier Mestelan Pinon, Αγωνιστικος Διευθυντης DS Automobiles:
“Οι οδηγοι μας, εδωσαν πραγματικη παρασταση αυτην την αγωνιστικη. Αυτο που πραγματικα κρατω απο αυτο το E-Prix ειναι οτι επιστρεφουμε στην πρωτη γραμμη και πως εχουμε οτι μας χρειαζεται για να υπερασπιστουμε τους τιτλους μας. Η ομαδα αντεδρασε τελεια μετα την εκκινηση και αυτο ειναι πολυ ενθαρρυντικο για το μελλον. Το να μπορεσεις να επιστρεψεις πιο δυνατα ειναι πολυ σημαντικο! Πρεπει να διατηρησουμε αυτην τη δυναμικη και στη Ρωμη, οπου το νεο μας μονοθεσιο θα ειναι το βασικοτερο μας πλεονεκτημα”.
Antonio Felix da Costa:
“Ηταν μια καλη εμφανιση και ενα καλο αποτελεσμα το σημερινο, δειξαμε οτι εχουμε τον απαιτουμενο ρυθμο ξανα και ειμαι πολυ ικανοποιημενος με αυτο. Ηταν πραγματικα ενας διασκεδαστικος αγωνας, με καταπληκτικες προσπερασεις και μεγαλη ανοδο στην καταταξη για εμας. Αυτη ηταν η τελευταια μας φορα με το παλιο μονοθεσιο, για τον επομενο αγωνα θα εχουμε το νεο, το οποιο ειναι ετοιμο και δεν μπορω να περιμενω να βρεθω πισω απο το τιμονι του!”.
Jean-Eric Vergne:
“Δυστυχως, σημερα δεν μπορουσα να χρησιμοποιησω δευτερη φορα το Attack Mode, που ειναι υποχρεωτικο απο τη διοργανωση και αυτο ηταν η αφορμη για να δεχτω την ποινη μετα το τελος του αγωνα και μου κοστισε την 3η θεση”.