Η Ferrari 360 Challenge Stradale ειναι ενα απο τα πιο ομορφα αυτοκινητα της συγχρονης ιστοριας της Ferrari. Γεννημενη το 2003 σε μια περιοδο ακμης για τα supercars η Ferrari αποφασισε να κατασκευασει την 360 Modena σχεδον αποκλειστικα για χρηση στην πιστα.Απο την 360 Modena, η Ferrari αφαιρεσε το ραδιοφωνο, την μοκετα και την ηχομονωση. Με λιγα λογια την ξεγυμνωσε και στη συνεχεια πειραξε τον κινητηρα, με υψηλοτερη αναλογια συμπιεσης για επιπλεον 30 ιππους απο τον 3,6-λιτρων V-8 για να φτασει τα 425 hp. Η Ferrari 360 Challenge Stradale παραχθηκε μονο με το κιβωτιο F1 με paddle shifts για αλλαγες με μοχλους πισω απο το τιμονι και δεν ειχες καν πληρως αυτοματη λειτουργια. Αρα το αυτοκινητο δεν απευθυνοταν σε βαριεστημενους πλουσιους αλλα σε τυχερους παθιασμενους οδηγους.
Η 360 Modena δεν σχεδιαστηκε με γνωμονα την αεροδυναμικη οπως οι νεοτερες Ferrari αλλα με το σεξαπιλ, τον ηχο, και την οδηγικη ικανοποιηση μεσα απο την ταχυτητα. Η Challenge Stradale ανηκει στο γκαραζ των ονειρων μας . Εδω ειναι δεκα λογοι:
1. Η Ferrari υπολογισε οτι το αυτοκινητο θα ηταν τελειο με γνωμονα τη χρηση και το σχεδιασε για 80% χρηση στο δρομο και για χρηση στην πιστα 20%. Με απλα …μαθηματικα αυτο σημαινει οτι ειναι ενα αυτοκινητο που μπορει να αντεπεξελθει στο 100% των δυνατοτητων του σε χρηση στον δρομο για τον χρονο που δεν βρισκετε στην πιστα.
2. Ειναι πιο γρηγορο απο οτι η Ferrari υπολογισε οτι θα ηταν: Στοχος τους ηταν βελτιωσει τον χρονο της 360 γυρω κατα 2,5 δευτερολεπτα ανα γυρο στην πιστα του Fiorano, αλλα τελικα η Ferrari 360 Challenge Stradale ηταν κατα 3,5 δευτερολεπτα πιο γρηγορη.
3. Η Ferrari εβαλε την Ferrari 360 σε μια αυστηρη διαιτα, εξοικονομωντας περιπου 115 κιλα.Δηλαδη ελαχιστες πολυτελειες εμειναν.
4. Αυτο σημαινει: Χωρις δερμα, χωρις ραδιοφωνο, ελαφρυτερους προφυλακτηρες, και μια σειρα απο αλλες αλλαγες. Λεξεις οπως «Alcantara και \”κεραμικα φρενα», προστεθηκαν στο εγχειριδιο του ιδιοκτητη.
5. Θα μπορουσε να εχει οποιοδηποτε χρωμα, εφ \’οσον ζητηθει: Giallo Ginevra, Bianco Avus, Blu Bugatti, Rosso Scuderia, Pino Verde
6. Ο V8 κινητηρας στροφαρει στις 8.700 rpm και αποδιδει 425 ιππους στις 8.500 σ.α.λ., πιανει την τελικη των 300 χιλιομετρων/ωρα, και φτανει απο τα 0 στα 100 σε 3,9 δευτερολεπτα , ετσι η Ferrari προσθεσε πανισχυρα Brembo κεραμικα φρενα που ποτε δεν κουραζονται και δεν χανουν την αποδοση τους.
7. Ειναι γεγονος οτι η Ferrari 360 Challenge Stradale ειναι πιο σπανια απο την μυθικη F40! (1.288 εναντι 1.315).
8. Η τιμη της μονο προς τα πανω προκειται να παει. Ειτε το πιστευετε ειτε οχι, οι τιμες για τις Ferrari 360 Challenge παραμενουν σταθερες κανοντας την ευκαιρια. Σαν περιορισμενης παραγωγης που ειναι θεωρειται βεβαιο οτι θα ανεβει η αξια της.
9. Διαθετει 5 βαλβιδες ανα κυλινδρο και με τα 3.586 κ.εκ. του V8 ακουγεται οπως ακριβως μια Ferrari πρεπει να ακουγεται.
10. … Αχ αυτος ο ηχος…
.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }