Με τη νεα Μ5 μολις μηνες μακρια, οι πληροφοριες που καταφθανουν απο ολα τα μερη του κοσμου ειναι \”καυτες\”. Θεωρειται βεβαιο λοιπον οτι θα διαθετει ενα νεο συστημα τετρακινησης, το οποιο θα στελνει το 80% της δυναμης στους πισω τροχους και πως αναμεσα στα προγραμματα οδηγησης που θα διαθετει, θα υπαρχει και drift mode. Αυτο, αλλωστε, το επιβεβαιωσε και ο CEO του BMW M division, Frank van Meel, λεγοντας στο βρετανικο Autocar οτι το συστημα τετρακινησης δεν ειναι παρα \”αναποφευκτο\”. Αλλα, αυτα, ειναι τα λιγοτερα.
Οι τελευταιες πληροφοριες, οι οποιες διακινουνται απο το BMWBlog (το οποιο, οπως αντιλαμβανεσαι, εχει καλη πηγη στη γερμανικη εταιρεια) αναφερουν αυτο που συζητειται, καιρο τωρα, στα αυτοκινητιστικα \”πηγαδακια\”: Οτι η νεα Μ5 θα φορα εναν twin-turbo V8, αποδοσης 600 ιππων και πως στις τελευταιες δοκιμες, το μοντελο της BMW απεδειξε οτι φτανει τα 100 χ.α.ω. απο σταση σε μολις 3,5 δευτερολεπτα.
Προς επιρρωση αυτων, ερχεται και το γεγονος οτι η επερχομενη M550i xDrive κανει το σπριντ σε κατω απο 4 δευτερα, ενω η απερχομενη Μ5 σε 4,2. Και, ρολο, φυσικα, παιζει και ο ανταγωνισμος που δεν επετρεπε στη Μ5 να ειναι δραματικα πιο αργη απο αυτον. Ετσι, η Mercedes-AMG λεει οτι η E63 S το κανει σε 3,3 δευτερολεπτα, ενω η αμερικανικη (θυμησου ποση σημασια εχει η αμερικανικη αγορα, γενικως) Cadillac CTS-V, σε 3,7.
Η νεα Μ5 λοιπον, θα ειναι τρομακτικα δυνατη και γρηγορη και θα μπορει να κανει drift. Ε, αυτο δεν ειναι και μεγαλη εκπληξη, δα.