Χαμογελουν στη Seat, καθως το νεο Ibiza, το οποιο παραμενει μια κορυφαια επιλογη στη σχεση τιμης/εξοπλισμου, επεδειξε εξαιρετικη αποδοση σε καθε δοκιμη του Euro NCAP και ξεχωρισε πανω απο ολα στην προστασια των ενηλικων επιβατων. Ετσι, το Ibiza, προστεθηκε στο \”πανθεον\” της Seat, μαζι με τα Leon και Ateca, που εχουν αξιολογηθει με 5 αστερια στις δοκιμες ασφαλειας του Euro NCAP.
Για τη SEAT, βεβαια, αυτο δεν ηταν εκπληξη, αλλα μαλλον αποδειξη των εξαιρετικων επιπεδων ασφαλειας που προσφερουν ολα τα μοντελα της, στις απαιτητικες δοκιμες ασφαλειας του Euro NCAP. Το νεο SEAT Ibiza που κατασκευαστηκε στη Βαρκελωνη, πανω στη νεα πλατφορμα MQB A0, απεσπασε την υψηλοτερη βαθμολογια και αξιολογηθηκε με 5 αστερια.
Η αναγνωριση αυτη ερχεται λιγο μετα την πρωτη εμφανιση του νεου SEAT Arona, που αποτελει μια ακομη προσθηκη στην γκαμα SEAT στα πλαισια της μεγαλυτερης “επιθετικης” προϊοντικης πολιτικης στην ιστορια της, η οποια περιλαμβανει το λανσαρισμα των Leon, Ibiza, Ateca και του επερχομενου 7θεσιου SUV το 2018.
Εδω και καποιους μηνες, ολα τα οχηματα που κυκλοφορουν στην αγορα εχουν υποβληθει σε μεγαλυτερο αριθμο δοκιμων και πολυ πιο απαιτητικων. Αυτος ειναι και ο λογος που η επιτευξη πεντε αστερων σε αυτες τις υψηλου κυρους ανεξαρτητες δοκιμες ασφαλειας εχει πολυ μεγαλυτερη αξια. Προκειμενου να δοκιμαστει η ασφαλεια των επιβαινοντων παιδιων με αξιοπιστο τροπο, χρησιμοποιουνται ανδρεικελα δοκιμων συγκρουσης που προσομοιωνουν παιδια ηλικιας 6 εως 10 ετων. Οι δοκιμες πλευρικης συγκρουσης ειναι επισης πολυ σημαντικες δοκιμες οπως και η δοκιμη μετωπικης συγκρουσης σε ακαμπτο εμποδιο. Η ποσοτητα των ανδρεικελων που χρησιμοποιουνται σε αυτες τις δοκιμες εχει αυξηθει. Επισης το ειδος τη κατασκευης τους ειναι τετοιο ωστε να αντικατοπτριζει τις πραγματικες συνθηκες ατυχηματος με τον πιο αντικειμενικο τροπο.
Σε καθε μια απο τις κατηγοριες που αποτελουν τις δοκιμες ασφαλειας του Euro NCAP, το νεο SEAT Ibiza πετυχε εξαιρετικα αποτελεσματα, ξεχωριζοντας ιδιαιτερα στην κατηγορια της προστασιας επιβαινοντων ενηλικων, με ποσοστο 95%. Τα αποτελεσματα που εχουν επιτευχθει στις κατηγοριες προστασιας παιδιων, πεζων καθως και συστηματων υποβοηθησης ασφαλειας ειναι επισης εντυπωσιακα. Η αποτελεσματικοτητα του Αυτονομου Συστηματος Πεδησης Εκτακτης Αναγκης (Front Assist) ξεχωριζει ιδιαιτερα μεταξυ των Συστηματων Υποβοηθησης. Χρησιμοποιωντας την Τεχνολογια Ρανταρ σε συνδυασμο με ABS και ESC, το αυτοκινητο οχι μονο αισθανεται και αντιδρα οταν εντοπιζει αλλα αυτοκινητα αλλα και πεζους. Λαμβανοντας ολα αυτα υποψη, το οχημα μπορει να φρεναρει με τον πιο ασφαλη και γρηγορο τροπο.
Οι δοκιμες ασφαλειας του Euro NCAP ειναι πολυ πιο απαιτητικες απο το 2016 οχι μονο στην ενεργητικη ασφαλεια αλλα και στην παθητικη. Το νεο SEAT Ibiza διαθετει ζωνες ασφαλειας με προεντατηρες και περιορισμου φορτιου οχι μονο στα μπροστινα καθισματα αλλα και στα πισω. Αυτο προσφερει πολλα οφελη στην ανταποκριση στις πιο απαιτητικες προκλησεις στην ασφαλεια ενηλικων και παιδιων καθως οι προεντατηρες μειωνουν τη χαλαροτητα της ζωνης γυρω απο τον κορμο και τη λεκανη του επιβατη κατα τη στιγμη της συγκρουσης, εξασφαλιζοντας την καλυτερη συγκρατηση τοσο για στους ενηλικες οσο και στα παιδια. Τα συστηματα Isofix και Top Tether στα πισω καθισματα προσφερονται στο βασικο εξοπλισμο του Ibiza καθως και ο περιοριστης ταχυτητας, το τριτο πισω προσκεφαλο, το προηγμενο συστημα προειδοποιησης για ζωνη ασφαλειας για ολα τα καθισματα και οι 6 αεροσακοι. Σε συνδυασμο με το Adaptive Cruise Control και το κιβωτιο DSG, το SEAT Ibiza μπορει να διατεθει με Συστημα Stop & Go που φρεναρει και επιταχυνει το οχημα σε συνθηκες κυκλοφοριακης συμφορησης.
Το νεο SEAT Ibiza ξεπερνα τα τρεχοντα προτυπα Euro NCAP και προσφερει στανταρ: Hill Hold Control, Automatic lights-on, Multicollision Brake, συστημα παρακολουθησης πιεσης ελαστικων και φωτα ημερας.