Η SsangYong κορυφωνει τη γκαμα των Tivoli και XLV με τις εκδοσεις «ECO» που χρησιμοποιουν συστημα υγραεριοκινησης, προαγοντας τις επιλογες οικονομιας που διαθετει στην ελληνικη αγορα.
Με το κοστος της βενζινης και του πετρελαιου να εχει ανεβει δυσθεωρητα, το υγραεριο κινησης μοιαζει η πιο λογικη και συμφερουσα επιλογη για τη συγχρονη ελληνικη πραγματικοτητα. Ετσι, τα SsangYong Tivoli & XLV, τα νεα crossover της παλαιοτερης premium κορεατικης φιρμας αυτοκινητων, κανουν την κινηση ματ και διατιθενται με συστημα υγραεριοκινησης, στις νεες εκδοσεις «ECO». Κατα αυτον τον τροπο αποτελουν πλεον τα μοναδικα μοντελα στις κατηγοριες τους που διατιθενται με κινητηρες βενζινης (128PS), πετρελαιου (116PS) και βενζινης-υγραεριου (128PS). Οι εκδοσεις «ECO» των Tivoli και XLV συνδυαζονται ειτε με αυτοματο ειτε με χειροκινητο κιβωτιο 6 σχεσεων.
Εξοπλισμενα με μια μεγαλη δεξαμενη καυσιμου 54 λιτρων, που δεν «καταναλωνει» καθολου απο το μεγαλο χωρο αποσκευων των μοντελων (Tivoli: 423 λιτρα / XLV: 720 λιτρα), τα δυο SUV της SsangYong, διπλασιαζουν, σχεδον, την αυτονομια τους, η οποια εκτοξευεται στα 1.250 χιλιομετρα με ενα γεμισμα και των δυο δεξαμενων (βενζινης & υγραεριου).
Τα οφελη της υγραεριοκινησης
Η στροφη προς την υγραεριοκινηση δεν ειναι μονο οικονομικα συμφερουσα, αλλα και περιβαλλοντικα.
H κινηση με υγραεριο ειναι κα τα, τουλαχιστον, 45% πιο συμφερουσα απο την κινηση με βενζινη, ενω οι εκπομπες βασικων ρυ πων ειναι χαμηλοτερες. Τα αυτοκινητα που λειτουργουν με υγραεριο εκπεμπουν κατα 10% – 20% λιγοτερο διοξειδιο του ανθρακα. Χαμηλοτερες ειναι οι εκπομπες και των υπολοιπων ρυπων, ιδιαιτερα των αρωματικων υδρογονανθρακων (μειωση εως 30%), των οξειδιων του αζωτου 40%, ενω του μονοξειδιου του ανθρακα μειωνονται εως και 50%.
Ετσι, δεν υπαρχει αμφιβολια οτι το υγραεριο, σε συγκριση με τη βενζινη, ειναι αισθητα πιο «καθαρο». Επισης, σε συγκριση με τους κινητηρες diesel, ακομη και τους πιο συγχρονους, οι κινητηρες υγραεριου εχουν το προσον οτι εκπεμπουν λιγοτερα σωματιδια ανθρακα.
Συστημα υγραεριου ειδικα σχεδιασμενο για τα Tivoli – XLV
Τοσο το Tivoli οσο και το XLV «ECO» εξοπλιζονται με συστημα υγραεριου που ειναι ειδικα σχεδιασμενο και εξελιγμενο σε συνεργασια με τη SsangYong απο κορυφαια εταιρεια συστηματων του ειδους. Το συστημα ακολουθει πιστα τις ευρωπαϊκες προδιαγραφες – οντας συμβατο με το προτυπο ποιοτητας UNI EN ISO 9001:2000.
Μεγιστη ασφαλεια
Τα συστηματα υγραεριοκινησης θεωρουνται το ιδιο, αν οχι πιο ασφαλη απο τα συμβατικα συστηματα βενζινης η πετρελαιου, καθως:
α) ολα τα εξαρτηματα που τοποθετουνται στο οχημα εχουν περασει ολα τα τεστ ποιοτικου ελεγχου (δοκιμη αντοχης σε ακραιες συνθηκες θερμοκρασιας, πιεσης, κτλ) συμφωνα με τις ευρωπαϊκες προδιαγραφες και φερουν τις αντιστοιχες εγκρισεις τυπου.
β) η εγκατασταση δεν επικοινωνει με το εσωτερικο του οχηματος.
Εγγυηση
Οι εκδοσεις «ECO» των SsangYong Tivoli & XLV, διατηρουν ατοφια την πληρη 5ετη εργοστασιακη τους εγγυηση συμπεριλαμβανομενων και των εξαρτηματων της υγραεριοκινησης. Παραλληλα, επωφελουνται και των πλεονεκτηματων του προγραμματος Εγγυησης Επαναγορας 55 μηνων.
Συντηρηση
Σε ετησια βαση η καθε 15.000 χλμ. πραγματοποιειται συντηρηση και ελεγχος ολης της εγκαταστασης υγραεριοκινησης, με στοχο την αρτια λειτουργια του κινητηρα.