Η ιστορια που κρυβεται πισω απο την εξελιξη του νεου Megane RS, το οποιο πιθανοτατα θα παρουσιαστει τον Μαρτιο, στη Γενευη και θα βγει στην αγορα στο τελος του 2017, η στις αρχες του 2018, εχει μπολικο παρασκηνιο. Η Renaultsport, σκεφτοταν να στελνει την κινηση του νεου μοτερ του μοντελου (δεν γνωριζουμε ακομα λεπτομερειες, ομως ξερουμε σιγουρα πως δεν θα φορα το ιδιο με το απερχομενο RS) και στους τεσσερις τροχους, για να ανταγωνιστει στα ισα το Focus RS. Ομως, φωτογραφια απο τις δοκιμες του, καθως και πληροφοριες απο τη Γαλλια, δειχνουν τελικα οτι οι Γαλλοι εχουν καταληξει στο οτι το Megane RS θα παραμεινει προσθιοκινητο.
Πηγες απο τη Renault επισημαινουν οτι \”το νεο Megane RS θα ειναι κατι πολυ ιδιαιτερο και θα τοποθετηθει απευθειας στην κορυφη\”, με ο,τι αυτο μπορει να σημαινει. Τι σχεδιαζει λοιπον η Renaultsport για το νεο \”οπλο\” της;
Οι φωτογραφοι του βρετανικου Car εντοπισαν το νεο Megane RS να δοκιμαζεται με το Golf R. Παρατηρησε τις εξατμισεις, που μετακινηθηκαν στο κεντρο
Οι πηγες μας αναφερουν οτι κατω απο το καπω θα υπαρχει ενας ολοκαινουριος, τετρακυλινδρος, διλιτρος υπερτροφοδοτουμενος κινητηρας με αποδοση \”ανω των 300 ιππων\”. Ηδη, οι Γαλλοι εχουν επανασχεδιασει το συστημα της αναρτησης, ενω το εχουν \”φουσκωσει\”, για να χωρεσουν οι μεγαλυτερες ζαντες. Αντι για την τετρακινηση, την οποια οι Γαλλοι εχουν αφησει στην ακρη για λογους βαρους, αλλα και για μια πιο extreme εκδοση του μοντελου που θα ερθει αργοτερα, εχουν υιοθετησει μια διαφορετικη λυση, την οποια χρησιμοποιησαν στο Megane GT: Ενεργητικη τετραδιευθυνση.
Συμφωνα με τις πληροφοριες του TopSpeed.gr, η Renaultsport εχει καταληξει σε αυτη τη λυση, καθως φερεται να εχει διαπιστωσει οτι, απο τη μια, γινεται πιο ευελικτο στην πολη και πιο ευχρηστο και, απο την αλλη, οτι ειναι αισθητα γρηγοροτερο απο τον ανταγωνισμο του Megane RS. Οι ιδιες πηγες επισημαινουν οτι η Renaultsport χρησιμοποιησε ως μετρο συγκρισης το VW Golf R καθως και το Ford Focus RS και οτι \”τα αποτελεσματα ηταν θεαματικα\”.
Σε ο,τι αφορα την εμφανιση τωρα, το RS δεν θα εχει θεαματικες διαφοροποιησεις. Μην περιμενεις αεροδυναμικα βοηθηματα, περα απο μια επανασχεδιασμενη εμπρος μασκα, διαχυτη πισω και φαρδυτερα φτερα.
Το αφεντικο της Renaultsport, Patrice Ratti, λεει πως, παροτι το μοτερ της τρεχουσας γενιας του Megane RS μπορει να αποδωσει \”ευκολα\” πανω απο 300 ιππους, δεν υπαρχουν σχεδια περαιτερω εξελιξης του μοντελου και, ετσι, μια προσπαθεια να καταρριφθει το ρεκορ των προσθιοκινητων στο Nurburgring, που κατεχει το VW Golf GTI Clubsport S, θα πρεπει να περιμενει. \”Το Megane ειναι γρηγοροτερο στις στροφες, αλλα χρειαζεσαι περισσοτερη δυναμη για τις ευθειες. Και, οταν βλεπεις αυτοκινητα οπως το Focus RS, σκεφτεσαι οτι ειναι ωρα η Renaultsport να κανει κατι γι\’ αυτο\”, ειπε πηγη της Renaultsport.
Η ιδια πηγη επιβεβαιωσε οτι \”η Renaultsport σκεφτοταν την τετρακινηση για να ανταγωνιστει το Ford Focus RS\”, χωρις να πει κατι παραπανω. Ωστοσο διαρρεεται οτι μετα απο το λανσαρισμα του νεου Megane RS, θα ακολουθησει μια εκδοση με τετρακινηση, με υβριδικο μοτερ και αποδοση \”αισθητα μεγαλυτερη\” απο του Megane RS. Ηδη, μαλιστα, γινονται οι πρωτες δοκιμες γι\’ αυτο το μοντελο.
Η Renaultsport εχει αποφασισει το νεο Megane RS να διατιθεται με χειροκινητο -πιθανοτατα εξαρι- κιβωτιο ταχυτητων και μονο πενταπορτο. Το περιεργο ειναι οτι οι Γαλλοι υποσχονται πως το νεο μοντελο \”θα ειναι διασκεδαστικοτερο και γρηγοροτερο απο τους τετρακινητους ανταγωνιστες του\”. Προφανως, οι Γαλλοι υπονοουν οτι η τετρακινητη εκδοση του Megane θα εχει (και αυτη) drift mode. Το Nurburgring, περιμενει τον βασιλια του…