Ο Kevin Abbring και ο συνοδηγος του Seb Marshall σημειωσαν την πρωτη μεγαλη νικη τους με τo Νεας Γενιας i20 R5 στον τελικο γυρο του γαλλικου πρωταθληματος
Οι παραγγελιες οχηματων για τη Νεα Γενια i20 R5 στο 2017 εχουν ξεκινησει, με τις πρωτες επιβεβαιωμενες για τη Σκανδιναβια και τη Μεση Ανατολη
Το πληρωμα της Hyundai Motorsport πηρε τη νικη στο Rallye du Var, τον τελευταιο γυρο της σεζον του Γαλλικου πρωταθληματος, με σχεδον ενα λεπτο διαφορα. Καθ’ολη τη διαρκεια του αγωνα οι Abbring και Marshall ηταν σε θεση να πιασουν τους χρονους των προπορευομενων WRC, ξεπερνωντας τους σε αρκετες περιπτωσεις. Αναδειχθηκε το δευτερο μη γαλλικο και το πρωτο πληρωμα R5 που κερδιζει τον αγωνα.
Η εξαιρετικη αποδοση του Νεας Γενιας i20 R5 αναδειχθηκε γρηγορα και ετσι ξεχωρισαν ως η ταχυτερη απο τις ομαδες R5. Ξεπερνωντας τις δυσκολες συνθηκες που δημιουργηθηκαν μετα τις καταρρακτωδεις βροχες εφτασαν στο τελος της πρωτης ημερας στην τριτη συνολικα θεση μετα τα πρωτα τρια stages.
Με μια συντηρητικη στρατηγικη στα ελαστικα λογω των μεταβαλλομενων συνθηκων στα stages η αγγλο-ολλανδικη ομαδα βρεθηκε πισω στη δευτερη θεση, αλλα συντομα ξαναπηρε την πρωτια. Ξεκινωντας την τελευταια ημερα με προβαδισμα 16 δευτερολεπτων, ο Abbring διαχειριστηκε τον ρυθμο του στην κορυφη του αγωνα.
Ο Kevin Abbring δηλωσε: «Το Νεας Γενιας i20 R5 ηταν καταπληκτικο καθ’ολη τη διαρκεια του αγωνα. Ο χειρισμος του ηταν τελειος! Ηρθαμε εδω για να αποδειξουμε την ανταγωνιστικοτητα του αυτοκινητου και μια συνολικη νικη ειναι o καλυτερος τροπος για να το κανουμε αυτο. Ειχαμε μια καλη δοκιμη πριν απο τον αγωνα, ετσι ειχαμε ενα ωραιο set-up και τις προϋποθεσεις για την εναρξη του αγωνα μονο που χρειαζεται να κανουμε μικρες αλλαγες. Χασαμε λιγο χρονο με τα σκληροτερα ελαστικα, αλλα οι ειδικες διαδρομες ηταν πολυ δυσκολες και εμεις δεν θελουμε να αναλαμβανουμε παρα πολλους κινδυνους. Τα stages εδω ειναι πολυ στενα ετσι δεν ειναι εκπληξη το γεγονος οτι πολλοι οδηγοι εκαναν λαθη. Εχουμε δειξει σε αλλους αγωνες οτι το αυτοκινητο ειναι πολυ ανταγωνιστικο και ειναι υπεροχο τωρα να εχουμε το αποτελεσμα που αξιζαμε τοσο καιρο. \”
Η νικη ερχεται μολις δυο μηνες μετα το ντεμπουτο του Νεας Γενιας i20 R5 στο Tour de Corse. Απο εκεινον τον αγωνα η Hyundai Motorsport εχει συνεργαστει με τους πελατες της, ωστε να αναπτυξουν συστηματικα το αυτοκινητο, ενω αγωνιζονταν σε αγωνες σε ολη την Ευρωπη.
Στο μεταξυ, ο αριθμος των οχηματων που παραδιδονται συνεχιζει να αυξανεται. Οι παραγγελιες για το Νεας Γενιας i20 R5 για το 2017 εχουν ηδη ξεκινησει. Η Hyundai Φινλανδιας επιβεβαιωσε την πρωτη πωληση στις Σκανδιναβικες χωρες, ενω ενα ακομη αυτοκινητο θα τρεξει στους δρομους της Μεσης Ανατολης.
Ο κ. Andrea Adamo Διευθυντης του τμηματος Customer Racing της Hyundai Motorsport δηλωσε : «Η συνολικη νικη στο Rallye du Var ειναι μια μεγαλη στιγμη για το Νεας Γενιας i20 R5. Ο αγωνας ηταν εξαιρετικα απαιτητικος, με σκληρες διαδρομες και δυσκολες συνθηκες. Ο Kevin εδειξε τις πραγματικες δυνατοτητες του αυτοκινητου, φθανοντας τους χρονους αλλων πληρωματων WRC σε διαφορα stages. Εκανε πολυ καλη δουλεια καθ’ολη τη διαρκεια του αγωνα. Ολοι στο τμημα Customer Racing εχoυν εργαστει σκληρα για να βεβαιωθουν οτι θα παραδωσουν ενα προϊον που μπορει να ανταγωνιστει στο υψηλοτερο επιπεδο. Απο το ντεμπουτο του i20 R5 τον Σεπτεμβριο οι πελατες μας εχουν δειξει τον ιδιο εντονο ρυθμο στα stages που καναμε εδω. Εγω, μαζι με το τμημα Customer Racing ανυπομονω να συνεργαστω μαζι τους για να βεβαιωσω οτι αυτη ειναι μονο η πρωτη απο πολλες νικες για το i20 R5. \”
Η προσοχη του τμηματος Customer Racing στρεφεται τωρα αποκλειστικα στους πελατες της καθως προετοιμαζονται για τους πρωτους αγωνες του 2017.
.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }
.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }