Η Hyundai Motor ανακοινωνει την εναρξη του Generation IONIQ Tour, ξεκινωντας απο το Skyline Plaza στη Φρανκφουρτη της Γερμανιας, απο 29 Αυγουστου εως 6 Σεπτεμβριου.
• Οι επισκεπτες μπορουν να εξερευνησουν και να πραγματοποιησουν ενα test-drive με το IONIQ απο τις 11.00 πμ. εως τις 20:00 μμ. καθε μερα.
• Το Generation IONIQ Tour συμπληρωνει τη συγχρονη προσεγγιση λανσαρισματος της Hyundai Motor, εστιαζοντας στις ψηφιακες επικοινωνιες.
Η Hyundai Motor παρουσιαζει το νεο IONIQ στο Generation IONIQ Tour, που θα πραγματοποιηθει σε μεγαλες πολεις σε ολη την Ευρωπη. Ξεκινα στη Φραγκφουρτη απο τις 29 Αυγουστου εως τις 6 Σεπτεμβριου μπροστα απο το Skyline Plaza, οπου οι επισκεπτες θα μπορουν να οδηγησουν το αυτοκινητο και να βιωσουν τα προνομια των ηλεκτρικων μοντελων.
Στο Generation IONIQ Tour, οι ενδιαφερομενοι επισκεπτες θα μπορουν καθημερινα να επισκεπτονται το χωρο απο τις 11.00 πμ. εως τις 20.00 μμ. Η περιοδεια, μετα το γερμανικο ντεμπουτο, θα συνεχισισει να υποδεχεται τους επισκεπτες στο Οσλο, το Αμστερνταμ και το Μιλανο.
Το Hyundai IONIQ ειναι το πρωτο αυτοκινητο στον κοσμο που προσφερει μια επιλογη απο τρια εναλλακτικα συστηματα κινησης : υβριδικο, plug-in υβριδικο και πληρως ηλεκτρικο σε εναν ενιαιο τυπο αμαξωματος. Αυτη η καινοτομος νεα προσεγγιση απο την Hyundai Motor κανει προσιτη στο ευρυ κοινο την ηλεκτροκινηση και την οδηγηση οχηματων με χαμηλες εως μηδενικες εκπομπες ρυπων.
\”Με το IONIQ, απευθυνομαστε για μια νεα κατηγορια πελατων, με κοινη νοοτροπια και σταση – που τους αποκαλουμε Generation IONIQ. Οπως εκεινοι, ετσι και εμεις πιστευουμε στην τεχνολογια, η οποια ειναι ο λογος που δημιουργησαμε το μοναδικο αυτοκινητο με επιλογη τριων ηλεκτρικων κινητηρων. Η επιλογη του λανσαρισμα μας για το IONIQ ειναι επισης πολυ συγχρονη, αντανακλωντας την ψηφιακη μας εποχη, και το Generation IONIQ Tour συμπληρωνει αυτη μας την προσεγγιση, φερνοντας τα αυτοκινητα σε επαφη με στους ανθρωπους », δηλωσε ο κ. Jochen Sengpiehl, Vice President Marketing της Hyundai Motor Europe.
Στo περιπτερο με σημα Q οι επισκεπτες θα εξοικειωθουν με το αυτοκινητο μεσω της τεχνλογιας «augmented reality»με ιδιαιτερα ψυχαγωγικο και ενημερωτικο περιεχομενο που βασιζεται σε εξειδικευμενο προγραμμα υπολογιστη, παρεχοντας ενα υπερσυγχρονο θεαμα. Ενα ειδικα διαμορφωμενο IONIQ app παρεχει προσθετες πληροφοριες σχετικα με τις λεπτομερειες του αυτοκινητου, οπου ο χρηστης θα λαμβανει μεσω της καμερας του tablet η του smartphone. Προβαλλεται μεσω γυαλιων εικονικης πραγματικοτητας και ετσι το IONIQ προβαλλεται με ενα συναρπαστικο τροπο σε βιντεο 360°. Ενα ακομα highlight, ειναι ο ψηφιακος τοιχος επιθυμιων, που θα επιτρεπει στους επισκεπτες να εκφρασουν τις επιθυμιες τους για το μελλον και να μοιραστουν το video link με τους φιλους τους μεσω των κοινωνικων δικτυων.
Με ιδιαιτερη εμφαση στα ψηφιακα καναλια επικοινωνιας για τις καμπανιες της, η εταιρεια εχει δημιουργησει περιεχομενο για να εξηγησει τις τεχνολογιες του IONIQ και να αναδειξει τα πλεονεκτηματα του καθε συστηματος μεταδοσης κινησης, ενημερωνοντας τους πελατες για την καθε λυση. Τα videos, τα γραφικα και το περιεχομενο της τεχνολογιας «augmented reality» παρεχουν πληροφοριες και πλουσια εμπειρια στους πελατες, σε απευθειας συνδεση, σε κινητες συσκευες και σε περιβαλλον εκθεσιακων χωρων. Οι καμπανιες προ-λανσαρισματος και λανσαρισματος του IONIQ βασιζονται σε ενα ψηφιακο κομβο, με ολα τα περιεχομενα σε μια κεντρικη τοποθεσια. Ενα απλο, διαφανες εργαλειο συγκρισης βοηθα να συγκριθει γρηγορα το IONIQ με τους κυριους ανταγωνιστες του. Με γνωμονα μια αναλυτικη προσεγγιση, η Hyundai Motor μπορει να εξυπηρετησει τις αναγκες πληροφορησης των πελατων : για παραδειγμα, εχει βελτιστοποιηθει η αναζητηση μεσω κινητου τηλεφωνου, καθως ειναι ενα σημαντικο καναλι επικοινωνιας για το κοινο του.
Το υβριδικο IONIQ και το ηλεκτρικο IONIQ θα λανσαριστει σταδιακα στις ευρωπαϊκες αγορες απο τα τελη του 2016 και μετα. Το IONIQ Plug-in θα λανσαριστει στην Ευρωπη το 2017 (οι χρονοι λανσαρισματος μπορει να ποικιλουν αναλογα με την αγορα).