Το νέο Peugeot 2008 ήρθε, με τιμή από 14.850 ευρώ

Με βαρια κληρονομια απο το συνονοματο του κτηνος που σαρωσε το Rally Dakar, το Peugeot 2008 ανανεωθηκε και ηρθε και στην Ελλαδα. Με πιο φουτουριστικη και πιο θελκτικη σχεδιαση, ανασχεδιασμενα οδηγικα χαρακτηριστικα, αναβαθμισμενο, state of the art τεχνολογικο εξοπλισμο τοσο σε ο,τι αφορα την ανεση, οσο και την ασφαλεια, με αποδοτικους, αλλα χαμηλου κυβισμου κινητηρες, καθως και φυσικα το… παραδοσιακο κορυφαιο κρατημα που εχει ενα Peugeot, αναρωτιεσαι τι αλλο θα μπορουσε να ζητησει κανεις. Μα, φυσικα, μια ανταγωνιστικη τιμη. Με τιμη που ξεκιναει απο τις 14.850 ευρω, το νεο 2008 το εχει και αυτο!

Το γαλλικο SUV το οποιο ηδη φωναζει \”παρων\” σε ολες τις εκθεσεις του δικτυου διανομεων της Peugeot και συντομα θα… βασανιστει απο τα χερακια των συντακτων του TopSpeed.gr διατιθεται με δυο κινητηρες: Τον βενζινης, 1,2 λιτρων Pure Tech και τον πετρελαιου, 1,6 λιτρων BlueHDi.

Το PEUGEOT 2008 εμφανιστηκε στην αρενα των SUV το 2013 εχοντας ολα τα εχεγγυα για μια εξαιρετικη εμπορικη πορεια. Εξαρχης το αγοραστικο κοινο αναγνωρισε το εκλεπτυσμενο στιλ και τα κορυφαια δυναμικα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου με την ζητηση να αυξανεται σταδιακα και την συνολικη παραγωγη να εχει ξεπερασει τις 580.0001 μοναδες παγκοσμιως. Στην Ευρωπη, αυτη η επιτυχια αντικατοπτριζεται απο την καταληψη της πρωτης θεσης στην κατηγορια που ουσιαστικα θεμελιωσε το ιδιο το μοντελο απο το λανσαρισμα του.

Με στοχο τη συνεχεια αυτης της απολυτα πετυχημενης πορειας, το PEUGEOT 2008 απεκτησε μια ακομη πιο δυναμικη και ελκυστικη εμφανιση με τη νεα μπροστινη καθετη γριλια, τις προεκτασεις στα τοξα των τροχων, και τα πρωτοτυπα σχεδιαστικα μπροστινα high tech φωτιστικα σωματα. Το νεο χρωμα «Ultimate Red» επισφραγιζει την δυναμικη αποψη του νεου 2008.

Το νεο PEUGEOT 2008 ενισχυεται απο μια μοναδικη αισθηση ελεγχου χαρη στο καινοτομο PEUGEOT i-Cockpit® που διασφαλιζει με τον καλυτερο τροπο ολα τα προτερηματα του αυτοκινητου: προνοητικοτητα, ευελιξια, ανεση και ασφαλεια στην οδηγηση.

Το Grip Control, ενα προηγμενο συστημα ελεγχου προσφυσης, προσδιδει στο 2008 απολυτη προσαρμοστικοτητα σε ολους τους τυπους εδαφους. Συνδυαζεται με ελαστικα προδιαγραφων Mud & Snow (all-Season).

Το PEUGEOT 2008 διαθετει νεα στοιχεια εξοπλισμου οπως το συστημα Mirror Screen (που βασιζεται στα MirrorLinkTM και Apple Carplay®), η καμερα οπισθοπορειας, η αυτονομη πεδηση (Active City Brake) και η υποβοηθηση σταθμευσης (Park Assist).

Μια απαραμιλλη δυναμικη αποδοση διακρινει καθε εκδοση του νεου PEUGEOT 2008. Οι κινητηρες Euro6 διασφαλιζουν υψηλα επιπεδα οδηγικης απολαυσης με βελτιστη αποδοση καυσιμου. Τεσσερις εκδοσεις εχουν αναδειχτει ως «Best-in-Class» (καλυτερες στην κατηγορια τους), συμπεριλαμβανομενης της 1.2L PureTech 130 S&S με το μηχανικο 6-ταχυτο κιβωτιο.

Το νεο Peugeot 2008 εχει μολις ξεκινησει την εμπορικη του πορεια στην Ελληνικη αγορα και διατιθεται σε πληθος εκδοσεων τοσο σε επιπεδο εξοπλισμου οσο και κινητηρων, με τιμη εναρξης τα 14.850€.

Ενα ακρως ελκυστικο SUV

Το νεο SUV PEUGEOT 2008 εχει ισχυρη προσωπικοτητα που συνδυαζει το κομψο στοιχειο με αυτο της περιπετειας. Στη νεα καθετη μπροστινη γριλια δεσποζει το σημα του λεοντα ενισχυοντας τη δυναμικη και κομπακτ εικονα. Το ελκυστικο στιλ εκτεινεται απο την γριλια σε ολο το καπο και προς την οροφη για να ολοκληρωθει ενα πανεμορφο προφιλ. Στο πανω μερος υπαρχουν μπαρες οροφης, ενω οι πισω πορτες εχουν ενα μοναδικο ντεκορ με λεπτομερειες επενδυμενες με χρωμιο και ενα ενσωματωμενο αεροδυναμικο σποϊλερ.

Η πισω πορτα ανοιγει πανευκολα και το χαμηλο κατωφλι φορτωσης (στα μολις 60 εκ. απο το εδαφος) επιτρεπει την ευκολη φορτωση αντικειμενων. Το σχημα του προφυλακτηρα εχει μαυρη προστατευτικη επιφανεια που εκτεινεται στα τοξα των τροχων, τα μαρσπιε και τον εμπρος προφυλακτηρα για πληρη προστασια του 2008. Οι περιτεχνες σχεδιαστικα λεπτομερειες οπως το ομορφο περιγραμμα στα παραθυρα, το πισω σποϊλερ και οι μπαρες, δινουν μια δυναμικη υποσταση σε συνδυασμο με την αυξημενη αποσταση του αμαξωματος απο το εδαφος.

Η εκλεπτυσμενη εικονα του 2008 συμπληρωνεται απο τα πρωτοτυπα σχεδιαστικα μπροστινα high-tech φωτιστικα σωματα με το χρωμιο και το σκουρο φοντο, ενω τα πισω εχουν πιο ζεστα χρωματα με 3D προβολη. Ο χωρος αποσκευων προσφερει απο 410 εως 1.400 λιτρα με διαιρουμενα πισω καθισματα σε αναλογια ⅓ – ⅔. Πιεζοντας τον διακοπτη στο πανω μερος των καθισματων ειναι πολυ ευκολη η αναδιπλωση τους αυξανοντας θεαματικα την προσφερομενη πρακτικοτητα για την μεταφορα επιπλεον αντικειμενων η αποσκευων. Στο πορτμπαγκαζ υπαρχουν πρακτικες λυσεις, οπως αγκιστρα και διχτυ συγκρατησης, ενω υπαρχει και επιπλεον χωρος 22 λιτρων κατω απο το υποδαπεδιο καλυμμα.

Οι επιβατες μπορουν να απολαυσουν μοναδικα στοιχεια για την κατηγορια των SUV οταν βρεθουν στο σικ και high-tech διακοσμο του νεου Peugeot 2008 με τα πολυτελη και ποιοτικα υλικα.

Απο μια αναπαυτικη και εργονομικη θεση, ο οδηγος ανακαλυπτει τις μοναδικες πτυχες του PEUGEOT i-Cockpit®. Οι επιβατες απο καθε θεση εχουν στην διαθεση τους καλο-σχεδιασμενες θηκες για αντικειμενα, με εσωτερικο απαλο LED φωτισμο (στις θηκες των μπροστινων θυρων, στο ντουλαπακι του συνοδηγου, στις θηκες και στην ποτηροθηκη πισω απο τον επιλογεα ταχυτητων). Ο συνολικος αποθηκευτικος χωρος των θηκων φτανει τα 24 λιτρα, προσφεροντας βολικες λυσεις για αποθηκευση διαφορων αντικειμενων και συσκευων στην καθημερινη χρηση.

Ενα SUV με μοναδικες αισθησεις

Το PEUGEOT i-Cockpit® προσφερει στον οδηγο τον καλυτερο οπτικο ελεγχο διχως να αποσπαται η προσοχη του απο τον δρομο. Με το βλεμμα να εστιαζει παντα στον δρομο, ο ελεγχος του κομπακτ τιμονιου ειναι επικεντρωμενος και εστιασμενος στην αμεση αντιδραση και στην ασφαλεια βελτιωνοντας τα αντανακλαστικα του οδηγου. Επιπροσθετα, το κομπακτ τιμονι διασφαλιζει μια ανετη και πιο ξεκουραστη θεση οδηγησης μειωνοντας την αποσταση των αγκωνων για αμεσοτερη αντιδραση και πιο βολικη κινηση των χεριων κατα τους επιτοπιους ελιγμους.

Με το βλεμμα να εστιαζει στο δρομο, ο οδηγος εχει και καλυτερη πληροφορηση για την κατασταση και την αποδοση του 2008. Αυτες οι πληροφοριες απεικονιζονται στο υψος του βλεμματος του οδηγου και στο συστημα head-up display που τονιζεται απο μπλε LED. Ο οδηγος μπορει πολυ ευκολα με το αριστερο του χερι να ενεργοποιησει και να ρυθμισει το cruise control και τον περιοριστη ταχυτητας – διχως να τραβα τα χερια του απο το τιμονι, ενω μπορει ταυτοχρονα να πραγματοποιει τηλεφωνικες κλησεις με το δεξι του χερι μεσω της οθονης αφης 7’’ και της συνδεσιμοτητας Mirror Screen. Σε αυτη την οθονη προβαλλεται μεσω μιας καμερας οτι υπαρχει στο πισω μερος του 2008, οπως και οι υποδειξεις του συστηματος Park Assist για υποβοηθηση κατα την διαδικασια σταθμευσης η στους επιτοπιους ελιγμους. Τελος, με το δεξι του χερι ο οδηγος μπορει να ρυθμισει το Grip Control χρησιμοποιωντας τον περιστροφικο διακοπτη για να επιλεξει μια απο τις πεντε διαθεσιμες ρυθμισεις.

Το Grip control ελεγχεται απο εναν περιστροφικο διακοπτη που βρισκεται στην κεντρικη κονσολα και εξασφαλιζει τη βελτιστη προσφυση ακομη και στις πιο ολισθηρες επιφανειες. Αυτο το καινοτομο συστημα συνδυαζεται ιδανικα με την μεγαλη αποσταση των 165 εκατοστων που απεχει το αμαξωμα απο το εδαφος, καθως και με τα ελαστικα Mud & Snow (πιστοποιημενα χειμερινα ελαστικα Goodyear Vector 4Season) για απολυτα ασφαλεις διαδρομες σε ολες τις εποχες και καιρικες συνθηκες.

Το Grip Control λειτουργει εντελως αυτοματα και βελτιστοποιει την ελκτικη προσφυση των μπροστινων κινητηριων τροχων, αναλογα με την ποιοτητα της επιφανειας και προσφερει 5 θεσεις / ρυθμισεις.
Η ρυθμιση Standard προοριζεται για χρηση σε κανονικους δρομους με μικρο βαθμο ολισθηροτητας.
Η ρυθμιση Snow αναγνωριζει την ολισθηση καθε μπροστινου τροχου και προσαρμοζει αναλογα την κινηση του. Οταν το αυτοκινητο ξεπερασει την ταχυτητα των 50 χλμ./ωρα, τοτε το συστημα επανερχεται στη θεση Standard.
Η ρυθμιση All-Terrain συστηνεται για διαδρομες σε ολισθηρες επιφανειες (λασπη, υγρο γρασιδι κ.α.). Σκοπος της ειναι η μεταφορα της ροπης στον τροχο με την καλυτερη προσφυση και προσομοιωνει την λειτουργια ενος διαφορικου περιορισμενης ολισθησης (LSD). Ειναι ιδανικη για βολτες στην εξοχη και λειτουργει εως τα 80 χλμ./ωρα.
Η ρυθμιση Sand επιτρεπει στιγμιαια το ελαφρυ σπιναρισμα των κινητηριων τροχων ωστε σε σαθρα και αμμωδη εδαφη να αποφευχθει το κολλημα του αυτοκινητου. Αυτη η λειτουργια επιτρεπεται εως τα 120 χλμ./ωρα, μετα απο αυτη την ταχυτητα ενεργοποιειται η θεση  Standard.
Στη θεση ESP Off παρεχεται η δυνατοτητα της πληρους απενεργοποιησης του συστηματος ελεγχου προσφυσης (ESP) και του Grip Control, εως τα 50 χλμ./ωρα, για αυτονομη διαχειριση της ελξης.

To συστημα Grip Control ειναι διαθεσιμο με κινητηρες που αποδιδουν πανω απο 100 ιππους, με χειροκινητο η αυτοματο κιβωτιο, με τροχους 16’’ η 17’’. Το μεγαλο πλεονεκτημα που προσφερει ειναι η απαραμιλλη δυναμικη επιδοση σε καθε μορφης τερεν, στην οποια συμβαλλει το χαμηλο αποβαρο των μολις 1.045 κιλων και οι τεσσερις επιλογες στην αναρτηση. Τα ελατηρια, τα αμορτισερ, οι αντιστρεπτικες ραβδοι, ο εμπρος αξονας και η πισω διαταξη ειναι εναρμονισμενα για να βελτιωνουν στο επακρο την δυναμικη αποδοση κινητηρων καθε προδιαγραφης. Το κρατημα ειναι εξαιρετικο σε ολες τις καταστασεις και συνθηκες. Η χαρτογραφηση του τιμονιου ειναι αναλογη της επιλεγμενης αναρτησης ωστε να παρεχεται η βελτιστη πληροφορηση απο τον δρομο.

Ενα high-tech SUV
Οι τεχνολογιες με τις οποιες εξοπλιζεται το PEUGEOT 2008 κανουν την καθημερινοτητα ευκολοτερη. Αναμεσα σε αυτες συγκαταλεγεται το Mirror Screen που υποστηριζεται απο τα πρωτοκολλο επικοινωνιας MirrorLinkTM[1] η Apple Carplay®[2], τα οποια επιτρεπουν την απεικονιση συγκεκριμενων εφαρμογων απο το smartphone στην οθονη αφης του αυτοκινητου. Με αυτο τον τροπο ο οδηγος μπορει να εχει προσβαση στις εφαρμογες με ασφαλεια. Για ευνοητους λογους, η προσβαση εξαρταται απο τις συνθηκες κινησης του αυτοκινητου, αφου εν κινησει μονο τα apps που σχετιζονται με την οδηγηση ειναι διαθεσιμα. Εξαιρετικα χρησιμες ειναι πολλες εφαρμογες, οπως το Start MyPeugeot, η ψηφιακη «βιβλιοθηκη» του αυτοκινητου, το iCoyote, οι πληροφοριες για το κυκλοφοριακο και τις επειγουσες καταστασεις, η το Parkopedia που βοηθα στην εξευρεση θεσης σταθμευσης.

Για να διασφαλιστει η ασφαλεια σε αστικες περιοχες, το PEUGEOT 2008 εξοπλιζεται με το συστημα Active City Brake, ενα αυτοματο συστημα πεδησης για την περιπτωση που υπαρχει κινδυνος συγκρουσης. Αυτο το συστημα βοηθα στην αποφυγη της συγκρουσης η στην μειωση της σφοδροτητας, χαρη σε ενα μικρης εμβελειας αισθητηρα λεϊζερ (τεχνολογιας LIDAR) που ειναι τοποθετημενος στο πανω μερος του παρμπριζ, ωστε να ανιχνευει αντικειμενα οπως κινουμενα η σταθερα οχηματα, που κινουνται η βρισκονται προς την ιδια διευθυνση και λωριδα κυκλοφοριας. Αν ο οδηγος δεν αντιδρασει καθολου και σε ταχυτητα εως 30 χλμ./ωρα, το Active City Brake αναλαμβανει να φρεναρει αυτονομα και πληρως το αυτοκινητο για να μειωσει την σχετικη ταχυτητα. Η αυτοματη επιβραδυνση μπορει να φτασει τα 10m/s².

Το Park Assist σας βγαζει απο το αγχος του παρκαρισματος μετατρεποντας την ολη διαδικασια σε παιχνιδι. Απο την στιγμη που η λειτουργια του συστηματος ενεργοποιηθει, ο οδηγος επιλεγει τον τυπο του ελιγμου απο την οθονη αφης (παραλληλη σταθμευση η εξοδος απο χωρο σταθμευσης). Παραλληλα, οι αισθητηρες υπερηχων υπολογιζουν τις διαστασεις του διαθεσιμου χωρου για να υποδειχτει στον οδηγο η πιο βολικη θεση. Στη συνεχεια, το Park Assist αναλαμβανει την κινηση του αυτοκινητου επεμβαινοντας στο ηλεκτρικα υποβοηθουμενο τιμονι και το μονο που εχει να κανει ο οδηγος ειναι να επιβλεπει περιμετρικα τον χωρο και να ελεγχει την κινηση του αυτοκινητου με το γκαζι και το φρενο. Κατα την οπισθοπορεια, η σχετικη καμερα απεικονιζει τις διαστασεις του αυτοκινητου στην οθονη αφης χρησιμοποιωντας εγχρωμες γραμμες καθοδηγησης. H εξοδος απο τον χωρο σταθμευσης ειναι πολυ απλη χρησιμοποιωντας και παλι το Park Assist, ακομη και σε δρομους με κλιση και την βοηθεια του Hill Assist που αποτρεπει την ακουσια κυλιση του αυτοκινητου προς τα πισω.

Χαρη στην μελετημενη αεροδυναμικη και το μικρο αποβαρο, το PEUGEOT 2008 SUV κινειται απο μηχανικα συνολα προδιαγραφης Euro 6 που πετυχαινουν τις καλυτερες δυνατες καταναλωσεις και εκπομπες CO2 που κυμαινονται απο 90 εως 114 γρ./χλμ.

Εξ ολοκληρου σχεδιασμενοι απο τον Ομιλο PSA, οι νεας γενιας 3-κυλινδροι βενζινοκινητηρες PureTech διακρινονται για δευτερη συνεχομενη χρονια στην κατηγορια τους με τον τιτλο του «Κινητηρα της Χρονιας 2016». Διασφαλιζουν κορυφαια επιπεδα οδηγικης ευχαριστησης με την χαμηλοτερη δυνατη καταναλωση καυσιμου και εκπομπη ρυπων. Οι κινητηρες PureTech ειναι ασυναγωνιστα ελαφριοι και αποδοτικοι. Σε σχεση με ενα παρομοιο 4-κυλινδρο κινητηρα, η ατμοσφαιρικη εκδοση του 3-κυλινδρου ειναι 21 κιλα ελαφρυτερη, ενω η υπερτροφοδοτουμενη ειναι 12 κιλα ελαφρυτερη.

Αυτη η turbo εκδοση εφοδιαζεται με υψηλης πιεσης συστημα αμεσου ψεκασμου (στα 200 bars) και με μια νεα γενια υπερ-αποδοτικου στροβιλοσυμπιεστη (με οριο περιστροφης στις 240.000 σ.α.λ.). Προσφερει υψηλη ροπη για την χωρητικοτητα του μοτερ, με 205 Nm για την εκδοση των 110hp, και 230Nm στις μολις 1.750 σ.α.λ. για την εκδοση με τους 130hp. Επιπλεον, οι κινητηρες PureTech προσφερουν ασυναγωνιστες επιδοσεις με μεγιστη ισχυ εως τις 6.500 σ.α.λ. και αξιοσημειωτη χροια.

Ο ευελικτος 3-κυλινδρος κινητηρας μπορει να συνδυαστει με τρεις επιλογες: 5-ταχυτο χειροκινητο κιβωτιο, 6-ταχυτο επισης χειροκινητο η 6—ταχυτο αυτοματο. Το τελευταιο ειναι το νεο αυτοματο κιβωτιο με την ονομασια EAT6 (απο το «Efficient Automatic Transmission 6-speed»). Η τεχνολογια Quickshift εγγυαται κορυφαια οδηγικη εμπειρια χαρη στις ομαλες και γρηγορες αλλαγες των σχεσεων. Επιπροσθετα, οι εκπομπες CO2 μειωνονται σε θεαματικα επιπεδα χαρη στην μειωση των εσωτερικων τριβων και απωλειων με την χρηση μετατροπεων ροπης τυπου «lock-up».

Η γκαμα των κινητηρων βενζινης του νεου SUV 2008 περιλαμβανει πεντε εκδοσεις:
1.2L PureTech 82, 5-ταχυτο χειροκινητο κιβωτιο, 4,9 λτ./100 χλμ.km, εκπομπη CO2  στα 114 γρ./χλμ.,
1.2L PureTech 82, 5-ταχυτο ηλεκτρονικα ελεγχομενο κιβωτιο (ETG5), 4,4 λτ./100 χλμ., εκπομπη CO2 στα 102 γρ./χλμ.,
1.2L PureTech 110 S&S, 5-ταχυτο χειροκινητο κιβωτιο, 4,4 λτ./100 χλμ., εκπομπη CO2 στα 103 γρ./χλμ.,
1.2L PureTech 110 S&S, 6-ταχυτο αυτοματο κιβωτιο (EAT6), 4,8 λτ./100 χλμ., με εκπομπη CO2 στα 110 γρ./χλμ., Best-in-Class στην κατηγορια,
1.2L PureTech 130 S&S, 6-ταχυτο χειροκινητο κιβωτιο, 4,8 λτ./100 χλμ., εκπομπη CO2 στα 110 γρ./χλμ., Best-in-Class στην κατηγορια.

Ο κινητηρας πετρελαιου BlueHDi 1.6L συνδυαζεται αποκλειστικα με το καταλυτικο συστημα Selective Catalytic Reduction (SCR) και το φιλτρο παρακρατησης μικρο-σωματιδιων (Diesel Particulate Filter η DPF). Αυτος ο κινητηρας χαρακτηριζεται απο την απολαυστικοτητα που προσφερει στην οδηγηση, αλλα και το ρεκορ στην χαμηλη καταναλωση καυσιμου, αναλογα με την εκδοση – 75, 100 και 120hp.

Η τεχνολογια SCR ειναι η πιο αποτελεσματικη της αγορας σε θεματα εξουδετερωσης των οξειδιων του αζωτου (NOx), καθως ειναι η μονη που μειωνει τα NOx εως 90%. Βρισκεται μπροστα απο το φιλτρο DPF και ενεργοποιειται σε προηγουμενη φαση. Κατι τετοιο κανει εφικτη την αναγεννηση του φιλτρου DPF σε χαμηλοτερες θερμοκρασιες και σε σχεση με αλλης τεχνολογιας φιλτρα DPF που χρησιμοποιει ο ανταγωνισμος. Το φιλτρο DPF παρακρατει το 99,9% των σωματιδιων, ακομη και τα πιο μικρα σε μεγεθος. Η θαυμασια μειωση των NOx βελτιστοποιει την μειωση τοσο της καταναλωσης καυσιμου, οσο και των εκπομπων CO2, που ειναι εως 4% χαμηλοτερες απο κινητηρες EURO5.

Η σειρα των κινητηρων πετρελαιου του νεου SUV 2008 περιλαμβανει εξι εκδοσεις, ολες με εκπομπες CO2 κατω απο 100 γρ./χλμ.:
1.6L BlueHDi 75, 5-ταχυτο χειροκινητο κιβωτιο, 3,7 λτ./100 χλμ., εκπομπη CO2 στα 97 γρ./χλμ., Best-in-Class στην κατηγορια,
1.6L BlueHDi 100 S&S, 5- ταχυτο χειροκινητο κιβωτιο, 3,5 λτ./100 χλμ., εκπομπη CO2 στα 90 γρ./χλμ., εκδοση μειωμενης καταναλωσης,
1.6L BlueHDi 120 S&S, 6- ταχυτο χειροκινητο κιβωτιο, 3,7 λτ./100 χλμ., εκπομπη CO2 στα 96 γρ./χλμ., Best-in-Class στην κατηγορια.

Το νεο PEUGEOT 2008 ειναι κυριαρχο στην κατηγορια των κομπακτ SUV. Προσφερει μοναδικα χαρακτηριστικα, εχει δυναμικη σχεδιαση, μοναδικη οδηγικη εμπειρια PEUGEOT i-Cockpit®, προηγμενο τεχνολογικο εξοπλισμο ανεσης και ασφαλειας, κορυφαιο κρατημα και υπερ-αποδοτικους κινητηρες. Η οδηγηση με ενα 2008 ειναι απλα εθιστικη.
.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=o37u2g–CTk]

Leave a Reply

Top
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!