Μετα απο εκεινο το διαστημα των χαμηλων τονων, η Ford φαινεται ετοιμη να κυνηγησει τις παλιες της δοξες, η ακομα και να τις ξεπερασει. Μαλλον το τελευταιο, αν δουμε το φοβερο και τρομερο Focus RS, με την τετρακινηση, το drift mode και, φυσικα, τη δυναμη να ταπεινωσει κοσμο και κοσμακη. Για το Mustang, δεν χρειαζεται να πουμε και πολλα.
Την εμπειρια λοιπον για να μας τρελανει, την εχει. Ομως, εχει και τη θεληση να παει ενα βημα παραπανω, εξελισσοντας το Fiesta ST; \”Ναι\”, λεει το γερμανικο περιοδικο Autobild, το οποιο αποκαλυψε οτι η Ford εχει ηδη στα σκαρια το Fiesta RS, το οποιο και θα λανσαρει το 2017.
Συμφωνα με την ιδια πηγη, το Fiesta RS, θα φοραει τον γνωστο (απο το ST) τετρακυλινδρο 1.600αρη turbo κινητηρα, με τη \”διαφορα\”, οτι αντι για 197, θα αποδιδει 246 ιππους. Με δυναμη… ανειπωτη για hot hatch, το Fiesta RS θα εχει προσανατολισμο πιστας, αναφερουν οι πληροφοριες. Οπερ σημαινει οτι θα ειναι \”σκληροπυρηνικο\”.
Και, ξερουμε ολοι τι περιμενεις να διαβασεις: Οτι θα ειναι τετρακινητο, οπως το Focus με τα 350 αλογα. Δυστυχως (καλα, δεν κλαιμε κιολας) οι μηχανικοι της Ford -οι οποιοι το κατεχουν καλα το αθλημα- αποφασισαν οτι το εγχειρημα της τετρακινησης \”δε χωραει\” στο Fiesta και -το κυριοτερο- θα αυξανε πολυ το κοστος του. Θα παραμεινει λοιπον προσθιοκινητο. Οπως και να χει, σκεψου οτι το νεο Fiesta RS θα εχει το setup του παλιου Focus RS, με τη διαφορα οτι θα ειναι πιο γρηγορο. Ενδεχομενως και πιο… στριφτερο;
Μαλλον αυτονοητο ειναι το γεγονος οτι το Fiesta RS θα δεχθει \”χοντρη\” αναβαθμιση σε αναρτησεις και φρενα, καθως και φυσικα σε αεροδυναμικα βοηθηματα. Ελα Ford, τρελανε μας κι αλλο. Ετοιμασε κι ενα Sierra, να το τερματισεις.