Το επόμενο GT-R θέλει να σπάσει όλα τα ρεκόρ του Nurburgring

θα γινει ο Godzilla ο απολυτος βασιλιας της (Πρασινης) Κολασης;

Δεν πηρε τυχαια το προσωνυμιο Godzilla. Το Nissan GT-R εχει ηδη γραψει τη δικη του ιστορια στις γενιες που εχουν περασει και στην τρεχουσα, ομως φαινεται πως η εξελιξη δεν σταματα ποτε. Αφου ταπεινωσε κοσμο και κοσμακη στην \”Πρασινη Κολαση\”, ο wannabe \”βασιλιας του Nurburgring\” ερχεται πιο τσαντισμενος απο ποτε. Και αυτη τη φορα, δεν αστειευεται. Θελει να μασησει και να καταπιει οποιονδηποτε και οτιδηποτε τολμησει να αμφισβητησει την παντοκυριαρχια του.
Αυτη τη φορα, η λιστα των υποψηφιων θυματων του Godzilla, δεν εχει μονο Porsche 911 και συναφη supercars. Εχει βαλει στο θυμωμενο ματι του, κυριολεκτικα ο,τι κινειται γρηγορα. Ακομα και αν αυτο λεγεται Lamborghini Aventador LP750-4 Superveloce, Porsche 918 Spyder, Radical SR8, Radical SR8LM. Ακομα να καταλαβεις;

Τα τελευταια χρονια, το GT-R εχτισε τη φημη του Godgilla, φυσικα στους δρομους και στις απειρες μαχες με τερατα καθε ειδους, αλλα πιο πολυ στην… κολαση. Την Πρασινη Κολαση. Την πιστα του Nurburgring, οπου, για τον χρονο στον οποιο τη γυριζει, χυθηκαν τονοι μελανιου. Και για τα… ματια της οποιας μπηκε και σε μια ωραια (για εμας) κοντρα με την Porsche που αμφισβητησε τις μετρησεις της Nissan.

Οπως και να χει, μετα απο απειρες κοντρες και εκδοσεις επι εκδοσεων, η Nissan καταφερε να πιασει την πεμπτη θεση στο Top των καλυτερων χρονων ολων των εποχων στο \”ring (για οχηματα δρομου μιλαμε), με 7:08.68. Μπροστα του, τα τερατα που προαναφεραμε, με χρονους κατω απο 7 και με απολυτο -ως τωρα- βασιλια το Radical SR8LM που, το 2009 εσπασε το ρεκορ που κραταγε ο \”αδελφος\” του, απο το 2005, 6:48, εναντι 6:56.08.
Τι θελει η Nissan λοιπον; Εχοντας κανει χρονο μολις 9 δευτερολεπτα πιο αργο απο μια Aventador 700 ιππων με αγωνιστικα λαστιχα, με το R35 GT-R των 600 ιππων, οι Ιαπωνες πιστευουν οτι ευκολα η επομενη γενια του GT-R θα πεσει κατω απο τα 7 και πως, αργα η γρηγορα, το R36 θα κανει χρονο καλυτερο του Radical SR8LM! Θυμησου τι σου λεμε, εδω στο TopSpeed.gr: Το επομενο θυμα του Godgilla, θα λεγεται Radical.

Και πως θα τα καταφερει αυτα; Το επομενο GT-R θα φοραει μια ελαφρως παραλλαγμενη εκδοχη του 3λιτρου V6 που φορεσε το LMP1 GT-R (ναι, το προσθιοκινητο που ετρεξε στο Le Mans). Ο \”πατερας\” του LMP1 GTR, Ben Bowlby, λεει οτι αυτο το μοτερ ειναι \”ο προγονος\” του κινητηρα του μελλοντικου Nissan GT-R, τονιζοντας οτι πολλα απο τα μερη του θα χρησιμοποιηθουν \”ατοφια\”. Ως εχει, αυτο το μοτερ με τον κοφτη στις 6.500 σ.α.λ. βγαζει 550 ιππους και, δεν ειναι δυσκολο να φανταστουμε οτι η Nissan θα τον τσιγκλισει για να βγαζει κατι περισσοτερο, αν οχι τα ιδια με τους 600 ιππους του σημερινου Nismo GT-R.    
Με αυτο το μοτερ, θα συνδυαζεται και ενα (;) ηλεκτρικο, οπως εχει επιβεβαιωσει η Nissan (που σημαινει εξτρα δυναμη), ενω σε ο,τι αφορα΄την αεροδυναμικη, η Nissan εχει παραδεχθει πως το Concept 2020 Vision Gran Turismo (στις φωτο) ειναι το οραμα της για το επομενο Nissan GT-R. Ο Godgilla λοιπον, κανει γυμναστικη για να μεγαλωσει και να δαγκωσει το… συμπαν.
 

Leave a Reply

Top
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!