Αυτο το project της Honda, τα σπαει!
Παγκοσμιο παρουσια του Honda Project 2&4 με κινητηρα της RC213V στην Εκθεση Αυτοκινητου της Φρανκφουρτης ΙΑΑ2015
Ο Νικητης του ‘Global Design Project’ της Honda προσφερει την ελευθερια μιας μοτοσικλετας με την ευελιξια ενος αυτοκινητου
Το ‘Honda Project 2&4 με κινητηρα της RC213V’, η συμμετοχη που κερδισε στο ‘Global Design Project’ της Honda, πραγματοποιει παγκοσμια παρουσια στην 66η Εκθεση Αυτοκινητου της Φρανκφουρτης.
Ενσαρκωνοντας τη φιλοσοφια της ‘δημιουργικης χειροποιητης ποιοτητας’, το Honda Project 2&4 τιμα τη Honda ως παγκοσμιως κορυφαια κατασκευαστρια κινητηρων, που προμηθευει 28 εκατομμυρια πελατες το χρονο με κινητηρες μεσω εφαρμογων σε δυο και τεσσερις τροχους, εξοπλισμου ισχυος (γεννητριες), μηχανων θαλασσης και αεροσκαφων.
Ενδεικτικο της συνεχους προσπαθειας για μια ακομα πιο συναρπαστικη οδηγικη εμπειρια, το Honda Project 2&4 συνδυαζει την τεχνογνωσια της μαρκας σε δυο και τεσσερις τροχους. Υιοθετωντας τον κινητηρα της αγωνιστικης μοτοσικλετας RC213V, που εχει τροποποιηθει για χρηση σε δημοσιους δρομους, το Honda Project 2&4 συνδυαζει την ελευθερια μιας μοτοσικλετας με την ευελιξια αυτοκινητου.
Χρησιμοποιει εναν τετραχρονο V-4 999 cc που δημιουργηθηκε για το παγκοσμιως κορυφαιο πρωταθλημα μοτοσικλετων MotoGP και εχει προσαρμοστει για χρηση σε δημοσιους δρομους. Ο κινητηρας ακολουθει τη φιλοσοφια της Honda ‘The Power of Dreams’ που εμπνεει καινοτομια και αυθεντικοτητα. Με οριο στροφων στις 14.000 rpm, η μοναδα συνδυαζεται με εξαταχυτο κιβωτιο DCT και αποδιδει μεγιστη ισχυ 215 PS στις 13.000 rpm, και μεγιστη ροπη 118 Nm στις 10.500 rpm.
Βασισμενη στην αγωνιστικη κληρονομια της Honda, η σχεδιαση αμαξωματος και η θεση του κινητηρα ειναι εμπνευσμενα απο το θρυλικο μονοθεσιο Honda RA272 του 1965. Η δομη αποκαλυπτει το βασικο πλαισιο και λειτουργικα εξαρτηματα του οχηματος, κατι συνηθισμενο για μοτοσικλετα και παραλληλα ειναι συμπαγης. Το συνολικο μηκος ειναι 3.040 mm, το πλατος 1.820 mm και το υψος 995 mm. Το βαρος των 405 kg μεγιστοποιει τις επιδοσεις του κεντρικα τοποθετημενου κινητηρα, που μαζι με το χαμηλο κεντρο βαρους διασφαλιζει ενα υψηλο επιπεδο αποκρισης.
Η συναρπαστικη αισθηση που δημιουργειται απο το ανοιχτο cockpit επιτεινεται σημαντικα απο τη θεση του οδηγου που μοιαζει να απεχει ελαχιστα απο το οδοστρωμα. Η σχεδιαση ‘αιωρουμενου καθισματος’ φερνει τον οδηγο πολυ κοντα στη δραση, προσφεροντας την ελευθερια μιας μοτοσικλετας και απογειωνοντας τον ενθουσιασμο που δημιουργουν οι ακραιες επιδοσεις και η μοναδικη τεχνολογια του Honda Project 2&4.