Οι… τυχεροι μπορουν τωρα να παραγγειλουν τη νεα BMW M4 GT4, προϊον της BMW Motorsport. Το τεχνολογικα προηγμενο αυτοκινητο εχει στο ενεργητικο του πανω απο 20.000 km δοκιμων, αμετρητες ωρες στην αεροδυναμικη σηραγγα, εκτενεις γυρους βελτιωσης σεταρισματος, αλλα και επιτυχημενες εμφανισεις σε δοκιμες υπο αγωνιστικες συνθηκες.
Ο Διευθυντης της BMW Motorsport , Jens Marquardt , μαζι με τον Dirk Adorf ( GER ), ο οποιος ειχε ενεργη εμπλοκη στις δοκιμες του αυτοκινητου ως οδηγος εξελιξης, εδωσε το εναυσμα για τη φαση πωλησεων κατα τη διαρκεια αποκλειστικης εκδηλωσης πελατων στο Nürburgring ( GER ). Η BMW M4 GT4, ετοιμη για χρηση χαρη σε ενα ολοκληρωμενο αρχικο πακετο, θα κοστιζει 169.000 Ευρω (συν ΦΠΑ).
«Ακομα και μετα απο τοσα χρονια, το λανσαρισμα ενος νεου αυτοκινητου ειναι απο τις απολυτες στιγμες για μενα ως Διευθυντης της BMW Motorsport», δηλωσε ο Jens Marquardt κατα τη διαρκεια της παρουσιασης στο paddock του Nürburgring. «Η εναρξη των πωλησεων σηματοδοτει ενα ακομα οροσημο μας με τη BMW M4 GT4. Ανυπομονουμε να δουμε το αυτοκινητο να σημειωνει επιτυχιες στα χερια των ομαδων πελατων απο το 2018. Προσφερουμε στους πελατες μας ενα προηγμενο και αξιοπιστο μοντελο GT4, που ενσωματωνει ολη την τεχνογνωσια της BMW Motorsport, στην ισχυρη βαση μιας BMW M4 Coupé. Η εξελιξη της BMW M4 GT4 επικεντρωθηκε στη χιλιομετρικη καλυψη, την οικονομια και την ευκολια συντηρησης».
Οταν η τεχνολογια παραγωγης συναντα την αγωνιστικη καινοτομια.
Αυτο εγγυαται η χρηση προηγμενης τεχνολογιας παραγωγης και καινοτομιων της BMW M6 GT3. Ο κινητηρας και το κιβωτιο, συμπεριλαμβανομενων των ηλεκτρονικων ελεγχου, προερχονται απο τη BMW M4 Coupé (καταναλωση μικτου κυκλου, 8.3 l/100 km, εκπομπες CO2 στο μικτο κυκλο: 194 g/km). Το καπο απο ανθρακονηματα προερχεται απο τη BMW M4 GTS (καταναλωση μικτου κυκλου: 8.5 l/100 km, εκπομπες CO2 στο μικτο κυκλο: 199 g/km). Επιπλεον, η BMW M4 GT4 διαθετει πορτες απο ανθρακονηματα, εμπρος σπλιτερ και πισω πτερυγες αγωνιστικων προδιαγραφων, μαζι με ενα αγωνιστικο συστημα εξαγωγης. Το καθισμα, τα φρενα και τα πενταλ χρησιμοποιουν λυσεις που επισης περιλαμβανονται στο κορυφαιο μοντελο του αγωνιστικου προγραμματος πελατων (customer racing), τη BMW M6 GT3.
Η φιλοσοφια εσωτερικου ειναι σχεδιασμενη αποκλειστικα για την ανεση του οδηγου, ωστε να μπορει να ειναι αφοσιωμενος στην οδηγηση. Οι μηχανικοι της BMW κινηθηκαν προς μια εντελως νεα κατευθυνση ως προς το λογισμικο ελεγχου κινητηρα. Η BMW M4 GT4 ειναι το πρωτο αυτοκινητο της BMW Motorsport που υιοθετει τα λεγομενα ‘USB Ισχυος’ (Power Sticks), τα οποια μπορουν να προγραμματιζονται απο πριν για διαφορετικα επιπεδα επιδοσεων του κινητηρα. Χαρη στο συστημα, που εχει εγκριθει απο το SRO Motorsports Group και προστατευεται αριστα απο μη εξουσιοδοτημενη παρεμβαση, το Plug-and-Play προσφερει στους πελατες της BMW Motorsport τη δυνατοτητα να προσαρμοζουν ταχυτατα την Ισορροπια Επιδοσεων σε διαφορους αγωνες.
Η επομενη δοκιμασια: 24h Nürburgring .
Τους τελευταιους μηνες, η BMW M4 GT4 εχει δοκιμαστει απο πολλους εργοστασιακους οδηγους της BMW και οδηγους των αγωνιστικων προγραμματων Juniors και πελατων (customer racing) σε διαφορετικες αγωνιστικες πιστες, με διαφορους τυπους ελαστικων και σε ποικιλες εξωτερικες συνθηκες. Σκοπος αυτης της δοκιμης ηταν η προσαρμογη ολων των συστηματων, οπως τα DSC και ABS, ωστε να ικανοποιουν τις αναγκες του μηχανοκινητου αθλητισμου οσο το δυνατον με μεγαλυτερη λεπτομερεια. Η αξιοπιστια και οι επιδοσεις του αυτοκινητου εχουν ηδη βελτιωθει σε αγωνες στο Nordschleife και στο 24 Hours of Dubai.
Η εμφανιση στο Nürburgring 24 Hours αυτο το Σαββατοκυριακο ειναι επομενη σκληρη δοκιμασια στην εξελιξη της BMW M4 GT4. Ο Dirk Adorf (GER), ο Ricky Collard (GBR) απο το BMW Motorsport Junior και ο Jörg Weidinger (GER), μηχανικος δοκιμων και εξελιξης της BMW M GmbH και ο ιδιος πολυ επιτυχημενος αγωνιζομενος στο BMW Sports Trophy επι πολλα χρονια, θα χρησιμοποιησουν τον κλασικο αγωνα αντοχης για να αποκτησουν περισσοτερες πολυτιμες γνωσεις σχετικα με το νεο αυτοκινητο. Θα αγωνιστουν στο Nürburgring 24 Hours διπλα στο Βρετανο Jethro Bovingdon (GBR) με τη δημοσιογραφικη BMW M4 GT4, με την υποστηριξη του προμηθευτη ελαστικων Hankook. Ειναι η πρωτη φορα που ενας δημοσιογραφος θα εχει την ευκαιρια να οδηγησει μια BMW προ-παραγωγης οπως η BMW M4 GT4.
BMW M4 GT4
.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }
Τεχνικες Προδιαγραφες της BMW M 4 GT 4:
Διαστασεις
Μηκος χωρις σπλιτερ: 4.671 mm
Μηκος με σπλιτερ: 4.750 mm
Πλατος χωρις καθρεπτες: 1.877 mm
Πλατος με καθρεπτες: 2.014 mm
Υψος: 1.369 mm μεταβλητο
Μεταξονιο: 2.812 mm
Κινητηρας
Τυπος: Εξακυλινδρος εν σειρα, τεσσερις βαλβιδες
Τεχνολογια: M TwinPower turbo, αμεσος ψεκασμος, Valvetronic
Κυβισμος: 2.979 cc
Ισχυς: Πανω απο 431 hp (αναλογα με την Ισορροπια Επιδοσεων)
Διαχειριση κινητηρα: Ηλεκτρονικα κινητηρα παραγωγης – ‘USB Ισχυος’ για προσαρμογη Ισορροπιας Επιδοσεων
Συστημα εξαγωγης: Ελαφρου βαρους συστημα αγωνιστικων προδιαγραφων
Ρεζερβουαρ
Ρεζερβουαρ ασφαλειας FT3
Χωρητικοτητα: 125 L (αναλογα με τους κανονισμους)
Πλαισιο
Πλαισιο με συγκολημμενο κλωβο ασφαλειας προδιαγραφων DMSB (συμβατο με τους κανονισμους της FIA), κατασκευαζεται απο τη BMW Motorsport
Οροφη, πορτες και καπο απο CFRP
Συνθετικοι Δισκοι απο Makrolon® (θερμαινομενος εμπρος δισκος)
Αγωνιστικα εμπρος σπλιτερ απο CFRP
Αγωνιστικη ρυθμιζομενη πισω πτερυγα απο CFRP
Αγωνιστικα εμπρος πλευρικα πτερυγια προφυλακτηρα απο CFRP
Συστημα πνευματικων γρυλλων
Κλειδωμα καπο και πισω πορτας με ταχυσυνδεσμο
Αγωνιστικες καλωδιωσεις ελαφρου βαρους
Αναρτηση
Αγωνιστικων προδιαγραφων εδρασεις συνδεσμων
Ρυθμιζομενες αγωνιστικες αντιστρεπτικες δοκοι μπροστα και πισω
Ειδικα αγωνιστικα αμορτισερ (Öhlins) μπροστα και πισω
Ελατηρια, διατιθενται το καθενα με τρεις διαφορετικες σκληροτητες για τον εμπρος και πισω αξονα
Κιβωτιο
7-ταχυτο κιβωτιο διπλου συμπλεκτη με λογισμικο απο το μηχανοκινητο αθλητισμο
Μηχανικο μπλοκε διαφορικο με ανεξαρτητη ψυξη
Ειδικα κατασκευασμενα ημιξονια με ρουλεμαν τροχων προσαρμοσμενα για αγωνες (πισω αξονας)
Βοηθηματα οδηγου
Συστηματα ευσταθειας ειδικα προσαρμοσμενα για τη BMW Motorsport (DSC/ABS)
Τροχοι/ελαστικα
11 x 18 αλουμινενιοι τροχοι
Διαστασεις ελαστικων: 300/660 R18 (παραδοση με ελαστικα Hankook)
Φρενα
6-εμβολων, σταθερη δαγκανα εμπρος, AP Racing
Διαμετρος δισκοφρενων: 390 mm
4- εμβολων, σταθερη δαγκανα πισω, AP Racing
Διαμετρος δισκοφρενων: 355 mm
Συστημα ρυθμισης κατανομης πιεσης πεδησης μπροστα και πισω
Διπλο συστημα υποπιεσης ψυξης φρενων