Μια διαφορετικη “οπτικη” της εννοιας του ενθουσιασμου απο τη Nissan, με εθελοντες εξοπλισμενους με υπερσυγχρονους αισθητηρες κατα τη διαρκεια κρισιμων αγωνων του UEFA Champions League, αλλα και στην πιστα Spa με 250 χιλιομετρα / ωρα μεσα σε ενα GT-R.
Ενοψει του τελικου του UEFA Champions League το προσεχες Σαββατο, η Nissan, ως επισημος παγκοσμιος αυτοκινητικος χορηγος της διοργανωσης, τοποθετει το ποδοσφαιρο σε μια αλλη διασταση, αξιολογωντας το κατα ποσο η συγκινηση σε ενα ποδοσφαιρικο ματς ειναι πιο συναρπαστικη απο το να εισαι επιβατης στο θρυλικο supercar GT–R.
Σε συνεργασια με τους ειδικους της αθλητικης επιστημης στο πανεπιστημιο Loughborough, η Nissan εγκατεστησε στους συμμετεχοντες φορητες συσκευες προηγμενης τεχνολογιας, προκειμενου να παρακολουθησει και να συγκεντρωσει μια σειρα δεδομενων. Αυτα περιελαμβαναν τον καρδιακο ρυθμο, τον ρυθμο αναπνοης και την ηλεκτρο-δερματικη δραστηριοτητα, ουτως ωστε να εξεταστει το φυσιολογικο επιπεδο επιδρασης που ειχε ο ενθουσιασμος και τελικα να προσδιοριστει ποια δραστηριοτητα ειναι πιο συναρπαστικη.
Τα πειραματα ελαβαν χωρα κατα τη διαρκεια των προκριματικων του UEFA Champions League και συγκριθηκαν με τις αντιδρασεις επιβατων που βρεθηκαν στη θεση του συνοδηγου του GT-R, στο περιφημο Circuit de Spa-Francorchamps στο Βελγιο, με επαγγελματιες οδηγους στο τιμονι του supercar.
Φυσιολογικη αποκριση
|
Αγωνες UEFA Champions League
|
GT-R track day
|
Μεση Αυξηση Καρδιακου Ρυθμου
|
39%
|
37%
|
Μεση Τιμη Καρδιακου Ρυθμου
|
91 BPM
|
100BPM
|
Μεσος Ορος Καρδιακης Συχνοτητας
|
124BPM
|
136BPM
|
Μεση Αυξηση του Ρυθμου Αναπνοης
|
140%
|
144%
|
Μεσος Ρυθμος Αναπνοης
|
15 αναπνοες / λεπτο
|
15 αναπνοες / λεπτο
|
Μεσος Ρυθμος Μεγιστης Αναπνοης
|
35 αναπνοες / λεπτο
|
35 αναπνοες / λεπτο
|
Σχολιαζοντας τα ευρηματα απο τα δυο συνολα πειραματων, ο Δρ. Dale Esliger απο το Πανεπιστημιο Loughborough, μεταξυ αλλων δηλωσε: \”Πριν τη διεξαγωγη των πειραματων, θα εκτιμουσαμε υποκειμενικα ποσο συναρπαστικο ειναι το ποδοσφαιρο η το να εισαι επιβατης σε ενα supercar, οπως το Nissan GT-R. Η ερευνα που διεξηχθη στο πλαισιο του δεικτη Nissan Excitement Index μας επετρεψε να χρησιμοποιησουμε καινοτομα δεδομενα μεσω αισθητηρων , στη συνεχεια να κατανοησουμε τη φυσικη αντιδραση των συμμετεχοντων σε αυτες τις συναρπαστικες στιγμες και ετσι να κανουμε προτασεις για εκεινα τα στοιχεια που θα μπορουσαν να ειναι τα πιο συναρπαστικα.”
.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }