Και ποσο δυνατο θα ειναι; Η Opel λεει οτι το μοντελο θα χρησιμοποιει τον 1,4 turbo της μαρκας με ισχυ 110 kW/150 hp και ροπη 220 Nm (καταναλωση καυσιμου l/100 km: 7,9-7,8 στην πολη, 5,4-5,2 εκτος πολης, μικτος κυκλος 6,3-6,2 , εκπομπες CO2 g/km 147-143 στο μικτο κυκλο). Αυτο σημαινει οτι το hot hatch της Opel δεν ειναι γρηγορο μονο στην επιταχυνση απο σταση (0 – 100 km/h σε 8,9 δευτερολεπτα), αλλα εχει και εξαιρετικη ελαστικοτητα – μεχρι την τελικη ταχυτητα των 207 km/h. Για του λογου το αληθες το Corsa GSi χρειαζεται μολις 9,9 δευτερολεπτα για να επιταχυνει απο 80 στα 120 km/h με πεμπτη σχεση. Ο ‘πυραυλος-τσεπης’ οπως χαρακτηριζεται ανηκει στη γκαμα μοντελων Opel, προδιαγραφων ρυπων Euro 6d-TEMP.
Κατα τη ρυθμιση του κινητηρα, που αποδιδει ειδικη ισχυ μεγαλυτερη απο 100 ιππους ανα λιτρο, οι μηχανικοι της Opel βελτιστοποιησαν την αποκριση με σκοπο την υψηλη οδηγικη απολαυση σε επαρχιακους δρομους με στροφες. Ο υπερτροφοδοτουμενος κινητηρας με εξαταχυτο κιβωτιο πυκνης κλιμακωσης εντυπωσιαζει με την εξαιρετικη ροπη του στη δευτερη και τριτη σχεση και με ενα σταθερο ευρος μεγιστης ροπης μεταξυ 3.000 και 4.500 rpm που εχει σχεδιαστει ειδικα για σπορ οδηγηση.
Το Corsa GSi αποπνεει ακριβεια: Το σπορ πλαισιο, γνωστο απο την εκδοση OPC και τα φρενα με κοκκινες δαγκανες εξασφαλιζουν εξαιρετικη συμπεριφορα και μικρες αποστασεις φρεναρισματος και συνδυαζονται με τις προαιρετικες ζαντες αλουμινιου 18-ιντσων με τα υψηλης προσφυσης ελαστικα 215/40 R18.
Οι υψηλες επιδοσεις του νεου Corsa GSi συνδυαζονται με την αθλητικη εξωτερικη του εμφανιση. Η σχεδιαση του ξεχωριζει με τους μεγαλους αεραγωγους, το αναγλυφο καπο, την περιοπτη πισω αεροτομη και τα διαμορφωμενα με ακριβεια μαρσπιε.
Εμπρος, η τολμηρη φυσιογνωμια του Opel GSi προσελκυει την προσοχη με τη μεγαλη κυψελοειδη μασκα και το κεντρικο Opel Blitz που υποστηριζεται απο δυο φτερα, και τα καλυμματα των εξωτερικων καθρεπτων σε αγωνιστικη εμφανιση carbon. Το ζωηρο στυλ αποτυπωνεται και στο πισω μερος. Η εντυπωσιακη αεροτομη στην ακρη της οροφης δημιουργει προσθετη αεροδυναμικη πιεση, και η σπορ, χρωμιωμενη αποληξη εξαγωγης πλαισιωνεται απο μια ζωηρη πισω ποδια στο χρωμα του αμαξωματος.
Την ιδια αισθηση αποπνεει και το εσωτερικο. Ο οδηγος του Corsa GSi καθεται στο καθισμα υψηλων επιδοσεων Recaro και ακουμπα τα χερια του στο σπορ τιμονι. Επιλεγει σχεση μεσω του δερματινου επιλογεα, πατα το αλουμινενιο σπορ πενταλ και η γνησια οδηγικη απολαυση ξεκινα.