Το Jeep Gladiator βουτάει σε 76 εκ. νερό!


Επιτελους! Οπως (πολυ) καιρο πριν ειχε αποκαλυψει το Topspeed.gr, η Jeep παρουσιασε τον \”Μονομαχο\” της. Το πρωτο pickup της αμερικανικης μαρκας εκανε πρεμιερα στο \”σπιτι\” της εταιρειας, στην εκθεση αυτοκινητου του Los Angeles


Το Jeep Gladiator, ειναι επι της ουσιας η pickup εκδοση του νεου Wrangler, καθως σε σχεση με την τετραθυρη εκδοση του τελευταιου ειναι πιο μακρυ κατα 79 εκατοστα. Το συνολικο του μηκος ειναι 5,54 μετρα, εκ των οποιων το 1,5 μετρο ειναι η καροτσα. Το δε μεταξονιο εχει αυξηθει κατα 49 εκατοστα. Ο κυκλος στροφης εχει διαμετρο 13,7 μετρων.


H Jeep μιλα για \”μυθικες εκτος δρομου δυνατοτητες\”, ενω καυχιεται οτι εχει τις κορυφαιες στην κατηγορια του δυνατοτητες ρυμουλκησης και φορτωσης, εξυπνες λυσεις λειτουργικοτητας και αποδοτικους, οικονομικους κινητηρες.


Οχι τυχαια, οι Αμερικανοι μας λενε οτι το νεο μοντελο μπορει να προσπελασει υδατινους ογκους βαθους 76 εκατοστων, δυνατοτητα ελξης 3,4 τονων, ενω η καροτσα ειναι απο ατσαλι και διαθετει εξωτερικη πηγη ενεργειας και σημεια δεσιματος, προσφεροντας ευκολια στη μεταφορα πολλαπλων υλικων. 


Για να επιτευχθει το \”μυθικο\” αποτελεσμα εκτος δρομου, η Jeep εχει εφοδιασει τον \”Μονομαχο\” της με συστηματα τετρακινησης Command-Trac και Rock-Trac, κοντες σχεσεις, αξονες Dana 44 τριτης γενιας, μπλοκε διαφορικο Trac-Lok και ηλεκτρονικα αποσυμπλεκομενη αντιστρεπτικη (Tru-Lock) μπροστα. 


Σε ο,τι αφορα τους κινητηρες, ο \”Μονομαχος\” θα διατιθεται αρχικα με τον 3,6 λιτρων Pentastar V-6 των 285 ιππων και 353 Nm ροπης (με Stop-Start) και αυτοματο κιβωτιο οκτω σχεσεων η εξαταχυτο χειροκινητο. Απο το 2020 θα διατιθεται και με τον 3λιτρο EcoDiesel V-6 260 ιππων και 650 Nm ροπης με οκταταχυτο αυτοματο κιβωτιο. 


Το μοντελο, το οποιο θα κατασκευαζεται στο Toledo του Ohio στις ΗΠΑ (θα ειναι διαθεσιμο στην αμερικανικη αγορα το δευτερο τετραμηνο του 2019), θα κανει ντεμπουτο στην Ευρωπη στα μεσα του 2020 και, πιθανοτατα θα εφοδιαζεται για τη δικη μας αγορα και με εναν τετρακυλινδρο turbo diesel 2.200 κυβικων με 200 ιππους καθως και απο τον τετρακυλινδρο διλιτρο turbo βενζινης των 280 ιππων. Αργοτερα αναμενεται και μια υβριδικη εκδοση.  


Στο εμπρος μερος, οι πορτες, το καπο και τα φτερα ειναι απο ελαφρυ, υψηλης αντοχης αλουμινιο για σωστη κατανομη του βαρους. Το Gladiator προσφερεται με μαλακη η και δυο τυπους σκληρης οροφης, ενω δινει την απολυτη αισθηση open air, καθως η οροφη αποσπαται (και αποθηκευεται στο εμπρος μερος της καροτσας) ενω πεφτει και το παρμπριζ για τους αυθεντικους λατρεις του offroading. 

Το δε εσωτερικο ειναι σχεδον πανομοιοτυπο με του Wrangler, ενω υπαρχουν δεκαδες συνδυασμοι για την οροφη, τα χρωματα και το εσωτερικο. Φιλοξενει την τεταρτη γενια του συστηματος Uconnect που περιλαμβανει Apple CarPlay, Android Auto, ενω υπαρχει και η επιλογη οθονης 7.0 η 8.4 ιντσων αφης με ικανοτητα pinch-and-zoom


Το τελευταιο, μην το υποτιμας, καθως το Gladiator διαθετει εμπροσθια καμερα, ωστε να μπορεις να βλεπεις τον δρομο μπροστα σου και να γινεται ευκολοτερο το offroading. 


Το Jeep Gladiator θα ειναι διαθεσιμο σε τεσσερις διαφορετικες εκδοσεις: Sport, Sport S, Overland και η κορυφαια και πλουσιοτερη σε εξοπλισμο, Rubicon. Οι τιμες δεν εχουν ακομα ανακοινωθει. 

Leave a Reply

Top
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!