Αυτό είναι το γρηγορότερο Kia που φτιάχτηκε ποτέ!

Αυτο ειναι το γρηγοροτερο Kia που φτιαχτηκε ποτε!



  Ποιο Stinger; Η Kia εφτιαξε το ισχυροτερο και γρηγοροτερο μοντελο της
ιστοριας της. Το EV6, απο το οποιο ξεχωριζουμε την εκδοση GT
χρησιμοποιει δυο ηλεκτροκινητηρες με συνδυαστικη αποδοση 585 PS (430 KW)
και ροπης 740 Nm που μεταδιδεται και στους τεσσερις τροχους. Και καπως
ετσι, το Kia EV6GT κανει το σπριντ απο σταση στα 100 χ.α.ω. σε μολις 3,5
δευτερολεπτα, φτανοντας στην τελικη ταχυτητα των 260 χ.α.ω. Με την
προσθηκη του ηλεκτρονικου λογισμικου Limited Slip Differential, μονο
στην εκδοση EV6 GT οι οδηγοι θα μπορουν να απολαυσουν τα δυναμικα
χαρακτηριστικα με απολυτη ασφαλεια και σε ολες τις συνθηκες. Η αυτονομια
του δεν εχει ακομα ανακοινωθει.


  Το μοντελο -το οποιο οπως
αντιλαμβανεται κανεις ειναι ηλεκτρικο- βασιζεται στη νεα ειδικη
πλατφορμα E-GMP της Kia η οποια μειωνει την πολυπλοκοτητα μεσω της
διαμορφωσης και της τυποποιησης, επιτρεποντας την ταχεια και ευελικτη
εξελιξη προϊοντων με ποικιλα χαρακτηριστικα. Αυτη η ευελιξια μπορει να
ικανοποιησει διαφορες αναγκες των πελατων για αποδοση του οχηματος σε
μια μοναδικη σειρα μοντελων οπως το EV6.


  Αυτο το πρωτοποριακο
crossover – το πρωτο αποκλειστικα BEV που κυκλοφορησε με τη νεα
φιλοσοφια σχεδιασης Kia “Opposites United” χαρακτηριζεται απο τη
μελλοντικη σχεδιαση EV που ενσωματωνει λεπτομερειες υψηλης τεχνολογιας.
Κινειται αποκλειστικα με ηλεκτρικη ενεργεια, με δυνατοτητα επιλογης
αναμεσα σε διαφορες εκδοσεις κινητηρων και μπαταριων μεγαλης αυτονομιας.
Η ικανοτητα φορτισης 800V σημαινει οτι το EV6 μπορει να φτασει απο το
10% εως το 80% φορτισης της μπαταριας σε μολις 18 λεπτα.


  Το EV6
ειναι το πρωτο BEV που παραγεται απο την Kia χρησιμοποιωντας την
ολοκαινουργια πλατφορμα Electric-Global Modular Platform (E-GMP) και
αποτελει το πρωτο βημα της μεταβασης της Kia στη νεα εποχη της
ηλεκτροκινητικοτητας με το νεο συνθημα, «Movement that inspires». Ξεκινα
επισης την εφαρμογη της μεσοπροθεσμης αλλα και μακροπροθεσμης
στρατηγικης για οχηματα BEV, υβριδικα plug-in(PHEV) και υβριδικα
ηλεκτρικα(HEV) για να καλυψει το 40% των συνολικων πωλησεων της  εως το
2030, με ετησιο στοχο πωλησεων 1,6 εκατομμυρια μοναδες  για αυτα τα
φιλικα προς το περιβαλλον  μοντελα. Ως μερος αυτου η Kia στοχευει στην
αυξηση των πωλησεων BEV σε 880.000 μοναδες το 2030.


  Το EV6 θα
κατασκευαζεται στη Νοτια Κορεα. Θα κυκλοφορησει σε επιλεγμενες
παγκοσμιες αγορες απο το δευτερο εξαμηνο του 2021, με τις online
κρατησεις  να ξεκινουν απο τις 30 Μαρτιου σε ορισμενες αγορες.


  Παρα
τις συμπαγεις εξωτερικες διαστασεις του EV6, το μεταξονιο των 2.900
χιλιοστων οδηγει σε χωρο καμπινας παρομοιο με πολλα SUV μεσαιου
μεγεθους. Ενα απο τα πιο εντυπωσιακα στοιχεια ειναι η high-tech ελαφρως
κυρτη οθονη πολυμεσων. Η απλοϊκοτητα της σχεδιασης της ευρειας οθονης
και συνολικα του ταμπλο προσδιδει  στο εσωτερικο μια διαφορετικη αισθηση.


  Τα
ανετα καθισματα ειναι λεπτα, ελαφρια και επενδυμενα με μοντερνα,
ενδιαφεροντα οπτικα υφασματα που δημιουργηθηκαν με ανακυκλωμενα πλαστικα
– ισοδυναμα με 111 πλαστικα μπουκαλια νερου. Το EV6 προσφερει εξυπνη
και ευελικτη εσωτερικη διαρρυθμιση με πληθωρα χωρων αποθηκευσης
καμπινας, συμπεριλαμβανομενων 520 λιτρων (VDA) του πορτμπαγκαζ. Με τα
καθισματα της δευτερης σειρας αναδιπλωμενα προς τα κατω, η χωρητικοτητα
αυξανεται στα περιπου 1.300 λιτρα. Επισης, το αυτοκινητο διαθετει
μπροστινο πορτμπαγκαζ 52 λιτρων για τα 2WD μοντελα και 20 λιτρων για τα
AWD μοντελα.


  Το EV6 προσφερεται σε μια ευρεια γκαμα εκδοσεων
μηδενικων εκπομπων, συμπεριλαμβανομενων των long-range (υψηλης
αυτονομιας) μπαταριων (77,4 kWh) και standard-range (στανταρ αυτονομιας)
μπαταριων (58,0 kWh) ενω το EV6 GT θα διαθετει μονο μπαταρια υψηλης
αυτονομιας.


  Η εκδοση 2WD με μπαταρια 77,4 kWh μπορει να κινηθει για
πανω απο 510 χιλιομετρα, με μια μονο φορτιση στο συνδυασμενο κυκλο WLTP.
Με μεγιστη ροπη 605 Nm διαθεσιμη στην εκδοση AWD, το EV6 μπορει να
επιταχυνθει για το 0-100 χλμ./ωρα σε μολις 5,2 δευτερολεπτα. Η μπαταρια
των 77,4 kWh συνδυαζεται με εναν ηλεκτροκινητηρα 168 kW (229 PS) που
κινει τους πισω τροχους και για τα μοντελα AWD με δυο ηλεκτρικους
κινητηρες που τροφοδοτουν τον εμπρος και τον πισω αξονα παραγοντας
συνολικα 239kw(325ps).


  Το EV6 με την μπαταρια 58,0 kWh μπορει να
επιταχυνθει κανοντας  το 0-100 χλμ./ωρα σε 6,2 δευτερολεπτα, με
διαθεσιμη μεγιστη ροπη 605 Nm στην εκδοση AWD. Η μπαταρια 58,0 kWh
συνδυαζεται με εναν ηλεκτροκινητηρα 125 kW που κινει τους πισω τροχους:
 τα μοντελα AWD διαθετουν δυο ηλεκτρικους κινητηρες, που τροφοδοτουν τον
εμπρος και πισω αξονα παραγοντας συνδυαστικα 173kw(235ps).



Leave a Reply

Top
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!