[ad_1]
Οι διθυραμβικες κριτικες
για το θρυλικο Mazda MX-5 συνεχιζουν ακομα και μετα απο τρεις δεκαετιες και 1.1 εκατομμυρια μοναδες
που εχουν πουληθει.
Και δικαιολογημενα:
Προκειται για ενα μοντελο που εχει κατ΄ επαναληψη χαρακτηριστει ως το πιο
διασκεδαστικο δημιουργημα σε τροχους, το πιο διασημο roadster στον κοσμο
εξελιχθηκε με την παροδο των ετων με εναν ιδιαιτερα εντυπωσιακο τροπο, ενω
παραμενει παντα πιστο στη φιλοσοφια του ‘Jinba Ittai’ επιτυγχανοντας την τελεια
αρμονια οδηγου και αυτοκινητου.
Τωρα το MX-5, προσφερεται με νεες επιλογες ζωντανων αποχρωσεων τοσο
εξωτερικα οσο και εσωτερικα Ενισχυοντας τον τιτλο του ‘World Car Design of the
Year’ εντασσει στην γκαμα της την ειδικη εκδοση Takumi.
Η Takumi διατιθεται με την αποκλειστικη λευκη δερματινη επενδυση, το νεο εξωτερικο
χρωμα Deep Crystal Blue Mica, ζαντες της BBS διαστασεων 16 και 17 ιντσων και τη
σκουρα κοκκινη οροφη soft-top.
Η εκδοση soft-top διαθετει πλεον καλυτερη μονωση απο τα μοντελα των
προηγουμενων γενεων.
Η οροφη τυπου RF (retractable fastback) ειναι η ταχυτερα ανοιγομενη σκληρη
οροφη στην αγορα χαρη στον εξαιρετικα ευφυη και μικρο μηχανισμο ο οποιος
ανοιγει και κλεινει την οροφη σε μολις 13 δευτερολεπτα – ακομα και εν κινησει
μεχρι τα 10χλμ./ωρα. Χαρη στην ηχομονωση της στιβαρης οροφης, το Mazda MX-5 RF εξασφαλιζει απαραμιλλο επιπεδο ανεσης.
Στο εσωτερικο, οδηγος και συνοδηγος καθονται χαμηλοτερα απο οτι στις
προηγουμενες γενιες MX-5, και απολαμβανουν καλυτερη ορατοτητα καθως και
ευκολοτερη ρυθμιση των καθισματων και χειρισμο των θυρων.
Η Mazda συμπεριελαβε
επισης και το βολικο συστημα ασυρματης διασυνδεσης με Apple CarPlay τοσο στην
εκδοση με soft-top οσο και στην εκδοση RF. Το MX-5 του 2021 μπορει επισης να
εφοδιαστει και με το ηχοσυστημα της BOSE® των εννεα ηχειων καθως και
το συστημα πλοηγησης Mazda SD με τρισδιαστατη απεικονιση.
Επιπλεον, η εταιρεια
επεκτεινει τη διαθεσιμοτητα της επετειακης περιορισμενης εκδοσης των 100ετων. Ο
συνδυασμος του Λευκου Snowflake White Pearlescent για το αμαξωμα με το μπορντο
στις μοκετες και τις δερματινες ταπετσαριες, αποτελει ενα φορο τιμης στο πρωτο
επιβατικο αυτοκινητο της Mazda, το Mazda R360 Coupe που κυκλοφορησε το 1960.
Η τελευταια γενια του
roadster διαθετει κινητηρες τεχνολογιας Skyactiv που εξασφαλιζει περισσοτερη
οδηγικη απολαυση και χαμηλοτερη καταναλωση. Η γκαμα των κινητηρων περιλαμβανει
τον Skyactiv-G 1.5, που αποδιδει 97 kW/132 PS στις 7.000σ.α.λ. και μεγιστη ροπη
152 Nm στις 4.000σ.α.λ. και τον 2λιτρο Skyactiv-G με αποδοση 135 kW/184 PS στις
7,000σ.α.λ., ενω η μεγιστη ροπη των 205 Nm ειναι ηδη διαθεσιμη στις 4.000σ.α.λ.
Το σημερινο Mazda MX-5
ειναι το ελαφρυτερο μοντελο απο την ημερα που παρουσιαστηκε για πρωτη φορα το
1989, και παρα το αναβαθμισμενο επιπεδο ανεσης, επιτυγχανει οσο ποτε αλλοτε μια
απιστευτα «ξυραφενια» οδικη συμπεριφορα στις στροφες. Αυτο κατεστη δυνατο λογω
των εξυπνων τροποποιησεων στο πλαισιο και τη δομη του αμαξωματος, το σημαντικα
υψηλοτερο ποσοστο χρησης χαλυβα και αλουμινιου υψηλης αντοχης, και την τελεια
κατανομη βαρους μεταξυ του εμπρος και του πισω αξονα.
Για ακομα περισσοτερη
βελτιωση της καταναλωσης, ο Skyactiv-G 2.0 εφοδιαζεται με το συστημα i-Eloop,
ενα συστημα ανακτησης ενεργειας κατα το φρεναρισμα, και το συστημα start-stop
που ονομαζεται Mazda i-stop.
Στα μοντελα της σημερινης
γενιας του MX-5 το ενεργο καπο εχει βελτιωθει και προσφερει καλυτερη προστασια
των πεζων. Αυτο το καπο ανυψωνεται σε περιπτωση συγκρουσης με εναν πεζο,
δημιουργωντας μια κρισιμη ζωνη παραμορφωσης μεταξυ του καπο και των ακαμπτων
τμηματων του κινητηρα. Αυτο μειωνει τον κινδυνο σοβαρων τραυματισμων στο
κεφαλι, χωρις εντουτοις να επηρεαζει αρνητικα το σχεδιασμο του αυτοκινητου.
Το MX-5 του 2021 εφοδιαζεται
με μια ολοκληρωμενη σειρα διαθεσιμων τεχνολογιων υποβοηθησης οδηγησης κατω απο
την ομπρελα του i-Activsense, οπως συστημα προειδοποιησης ακουσιας εκτροπης απο
τη λωριδα κυκλοφοριας (Lane Departure Warning System – LDWS) και τα full-LED
φωτιστικα σωματα με αυτοματη ρυθμιση εμβελειας, που εξασφαλιζει μονιμα τον
ιδανικο φωτισμο του δρομου. Στα συστηματα ενεργητικης ασφαλειας περιλαμβανεται
επισης και η υποβοηθηση σταθμευσης (RCTA), που προειδοποιει τον οδηγο για την
πισω διασταυρουμενη κυκλοφορια οταν εκεινος κινειται με οπισθεν, το συστημα
υποβοηθησης αλλαγης λωριδας (Lane Change Assistant Plus – BSM), που ελεγχει τα
τυφλα σημεια, και το συστημα προσαρμοζομενου φωτισμου Matrix LED με
μεταβαλλομενα προγραμματα.
Το MX-5 2021 εχει βελτιωθει και
ανανεωθει. Αυτο που παραμενει διαχρονικα απαραλλακτο ειναι η μοναδικα απολαυστικη
οδηγηση που προσφερει σε ολους τους οδηγους του. Η τιμη εκκινησης για το Mazda MX-5 2021 ανερχεται στις 26.860€
(εκδοση Challenge G132 Soft Top).
Τεχνικα Χαρακτηριστικα
[ad_2]