[ad_1]
Με
την προσθηκη ενος plug-in υβριδικου κινητηρα, το πιο δημοφιλες SUV της
Hyundai προσφερει την ευρυτερη γκαμα εξηλεκτρισμενων συστηματων μεταδοσης
στην κατηγορια του.
«Το
plug-in υβριδικο συστημα μεταδοσης αποτελει ενα νεο οροσημο στη γκαμα του
Tucson», δηλωσε ο κ. Andreas-Christoph Hofmann, Vice President
Marketing & Product της Hyundai Motor Europe. «Με 48V Hybrid κινητηρες βενζινης και πετρελαιου και με πληρως υβριδικα
και plug-in υβριδικα συστηματα μεταδοσης, το ολοκαινουριο Tucson προσφερει την
ευρυτερη γκαμα εξηλεκτρισμενων συστηματων μεταδοσης στην κατηγορια του. Αυτη
ειναι η τελευταια αποδειξη που αφορα στη δεσμευση της Hyundai ως προς την
ηλεκτροκινηση».
Το
ισχυρο συστημα μεταδοσης των 265ps
του Tucson Plug–in Hybrid
Το
ολοκαινουριο Tucson Plug-in Hybrid ειναι εξοπλισμενο με ενα ισχυρο και
αποτελεσματικο συστημα μεταδοσης, το οποιο βασιζεται στον 3ης γενιας
κινητηρα 1.6 T-GDi Smartstream. Αυτος ο κινητηρας συνδυαζεται με εναν
ηλεκτροκινητηρα 66,9 kW με μεγιστη ροπη 304 Nm και μια μπαταρια πολυμερων
λιθιου 13,8 kWh. O κινητηρας βενζινης και ο ηλεκτροκινητηρας συνδυαστικα
παρεχουν μεγιστη ισχυ 265ps και
μεγιστη ροπη 350 Nm.
Το
συστημα συνδυαζεται με ειδικο αυτοματο κιβωτιο εξι σχεσεων (6AT) με ελεγχο μεσω
πληκτρων και στανταρ τετρακινηση ΗTRAC.
Καταναλωση
1,38lt/100km και χαμηλες εκπομπες ρυπων 31g χωρις συμβιβασμους
Το
plug-in υβριδικο συστημα του ολοκαινουριου Tucson επιτρεπει μεγιστη οικονομια
καυσιμου σε συνδυασμο με μεγαλη οδηγικη απολαυση. Οπως συμβαινει με ολα τα
υβριδικα οχηματα ετσι και στο νεο Tucson Plug-in Hybrid οταν οι ταχυτητες ειναι
χαμηλες κινειται μονο απο τον ηλεκτροκινητηρα, με αποτελεσμα την οδηγηση χωρις
θορυβο και χωρις καταναλωση καυσιμου.
Οι
οδηγοι μπορουν επισης, οποτε το θελησουν να μετακινουνται αποκλειστικα
ηλεκτρικα με το πατημα του αντιστοιχου κουμπιου, αξιοποιωντας μια καθαρα
ηλεκτρικη αυτονομια που ξεπερνα τα 60 χιλιομετρα (Eκτιμηση WLTP).
Εξοπλισμενο
με ενσωματωμενο φορτιστη 7,2 kW, το Tucson Plug-in Hybrid μπορει να φορτιστει
ειτε σε σταθμο φορτισης EV η με τη χρηση οικιακης παροχης ρευματος (σουκο η
wall box).
Ανετοι
χωροι στο εσωτερικο χαρη στην εξυπνη τοποθετηση της μπαταριας
Χαρη
στην εξυπνη τοποθετηση της μπαταριας υψηλης τασης στο δαπεδο, το Tucson Plug-in
Hybrid προσφερει ανεση και μεγαλο χωρο για τα ποδια. Οι πισω επιβατες
απολαμβανουν 955 mm χωρο για τα ποδια τους. Ταυτοχρονα ο χωρος του πορτμπαγκαζ
εχει αυξηθει ακομη περισσοτερο σε σχεση με τον προκατοχο του, διαθετοντας
συνολικα 558 λιτρα (+ 9%) για αποσκευες με τα καθισματα στην
κανονικη τους θεση και μεχρι 1.737 λιτρα (+ 15%) με τα καθισματα
αναδιπλωμενα.
Ετοιμο
για διαφορες διαδρομες και εδαφη
Η
τετρακινηση (4WD) στο ολοκαινουριο Tucson Plug-in Hybrid ειναι στανταρ
προσφεροντας πραγματικη αισθηση SUV. Ειναι εξοπλισμενο με τεχνολογια τετρακινησης
Hyundai HTRAC και επιλογεα Terrain Mode για ασφαλη οδηγηση σε δυσκολα
εδαφη. Το HTRAC μπορει να κατανεμει μεταβαλλομενη ροπη στους εμπρος και τους
πισω τροχους αναλογα με τις συνθηκες προσφυσης και την κατασταση οδηγησης, ενω
ο επιλογεας Terrain Mode βελτιστοποιει την ισχυ, τη ροπη και το φρεναρισμα
αναλογα με τις οδικες συνθηκες που εχουν επιλεγει απο τον οδηγο.
Η
προαιρετικη ηλεκτρονικα ελεγχομενη αναρτηση (ECS) χρησιμοποιει τεχνολογια
ενεργητικων αμορτισερ για να παρεχει ευελικτα χαρακτηριστικα οδηγησης, αναλογα
με τις συνθηκες και τις προτιμησεις του οδηγου. Το ECS ελεγχει αυτοματα και
συνεχως τα αμορτισερ για μεγιστοποιηση της ανεσης και των επιδοσεων. Οι οδηγοι
μπορουν επισης να προσαρμοσουν το ECS και τα χαρακτηριστικα του συστηματος
διευθυνσης επιλεγοντας Eco η Sport Mode.
Αυτες
οι δυνατοτητες συμβαλλουν ωστε το πανισχυρο SUV να προσφερει ακομα μεγαλυτερη
οδηγικη απολαυση.
Το
ολοκαινουριο Tucson ειναι εξυπνο τεχνολογικα με ξεχωριστη σχεδιαση
Οπως
και οι αλλες εκδοσεις, ετσι και η plug-in υβριδικη εκδοση του ολοκαινουριου
Tucson ξεχωριζει για την προοδευτικης της σχεδιαση, ενσωματωνοντας ακμες,
γωνιες και σχηματα καθως και την υπογραφη των πρωτων στον κοσμο Parametric
Hidden Lights. Η σχεδιαση περιλαμβανει στο βασικο εξοπλισμο του Tucson Plug–in Hybrid στανταρ προβολεις Full LED και 19’’ ζαντες αλουμινιου. Μια σειρα απο τεχνολογιες
προσανατολισμενες στον ανθρωπο, οπως ο καινοτομος κλιματισμος τριων ζωνων με
πολυκατευθυντικους αγωγους, ειτε οι φωνητικες εντολες για τη ρυθμιση της
θερμοκρασιας, εξασφαλιζουν μια διαισθητικη εμπειρια στον χρηστη.
Σε
αυτες περιλαμβανονται ενας ψηφιακος πινακας οργανων 10,25 ιντσων και μια οθονη
AVN 10,25 ιντσων με συνδεδεμενες υπηρεσιες τηλεματικης Hyundai BlueLink® οι οποιες
περιλαμβανουν απομακρυσμενο κλειδωμα, ελεγχο λειτουργιας συστηματων του
αυτοκινητου, εντοπισμο του, συνεχιση πλοηγησης απο το κινητο (Last Mile Navigation),
ενσωματωση σημειων χαρτη απο το iCalendar,
πληροφοριες κοντινων σημειων σταθμευσης και φορτισης. Οι χρηστες BlueLink® μπορουν επισης
να ελεγξουν το επιπεδο φορτισης της μπαταριας του Tucson Plug-in Hybrid και να
διαχειριστουν τις ρυθμισεις φορτισης μεσω της εφαρμογης.
Επιπροσθετα,
τα ολοκαινουρια συστηματα υποβοηθησης οδηγου του Tucson και τα χαρακτηριστικα
ενεργητικης ασφαλειας το καθιστουν ενα απο τα ασφαλεστερα οχηματα της αγορας.
Μεταξυ αλλων, το Remote Smart Parking Assist (RSPA) επιτρεπει στο
αυτοκινητο να σταθμευει μονο του, αφαιρωντας την πιεση απο τον οδηγο σε
δυσκολες καταστασεις σταθμευσης. Το Highway Driving Assist (HDA) διατηρει το
αυτοκινητο στο κεντρο της λωριδας του ενω προσαρμοζει την ταχυτητα με βαση τα
δεδομενα πλοηγησης, τις κυκλοφοριακες συνθηκες και επικειμενες στροφες. Το Parking
Collision-avoidance Assist βοηθα στην αποφυγη συγκρουσεων με εμποδια στο πισω
μερος καθως το οχημα κινειται με οπισθεν και χαμηλη ταχυτητα. Το συστημα
εκπεμπει ηχητικες και οπτικες προειδοποιησεις και ενεργοποιει τα φρενα οταν αυτο
ειναι απαραιτητο. Μια πληθωρα αλλων χαρακτηριστικων ασφαλειας συμβαλλουν στη
βελτιωση της ορατοτητας, στην προστασια των επιβατων που καθονται τοσο εμπρος μερος
οσο και πισω καθως και στην προληψη συγκρουσεων. Σε επιπεδο παθητικης ασφαλειας, το νεο Tucson πρωτοπορει στην κατηγορια του
διαθετοντας στανταρ 7ο κεντρικο αεροσακο μεταξυ οδηγου και
συνοδηγου, αυτοματη ειδοποιηση εκτακτου αναγκης E–Call, καθως και τεχνολογια Multi–Collision Brake για αποφυγη πολλαπλων
συγκρουσεων.
Το
ολοκαινουριο Tucson Plug-in Hybrid ειναι ηδη διαθεσιμο στην Ελληνικη αγορα σε
δυο εκδοσεις 4x4 με τιμη εκκινησης τα 44.990€. Αντιστοιχα η
δευτερη εκδοση διατιθεται στα 46.990€.
[ad_2]