Η Volkswagen παρουσιασε ενα ξεχωριστο μοντελο στην Εκθεση
Αυτοκινητου της Σαγκαης, στην Κινα. Το ID.6, ενα αμιγως ηλεκτρικο SUV εχει σχεδιαστει ειδικα για τις
απαιτησεις της τοπικης αγορας και θα διατιθεται σε δυο εκδοσεις: το ID.6 CROZZ κατασκευαζεται
στην ανατολικη Κινα, κοντα στη Σαγκαη και το ID.6 X στο κεντρικο τμημα της χωρας. Και στις δυο
περιπτωσεις, μπορει να φιλοξενησει εως επτα ατομα. Το ID.6 ειναι η αιχμη του δορατος στην ολομετωπη
στρατηγικη της Volkswagen να γινει η πιο δημοφιλης μαρκα για αειφορο κινητικοτητα στην Κινα.
«Με το
νεο ID.6,
θετουμε τα θεμελια για τουλαχιστον το 50% των αυτοκινητων μας που πωλουνται
στην Κινα να ειναι ηλεκτρικα, εως το 2030», δηλωσε ο Ralf Brandstätter, Διευθυνων Συμβουλος της Volkswagen. «Μεχρι το 2023, η Volkswagen θα εχει λανσαρει συνολικα οκτω ID. μοντελα στην Κινα,
κανοντας διαθεσιμη την MEB σε ολη την επικρατεια. Οι οικονομιες κλιμακας που
εχουμε επιτυχει μας επιτρεπουν να προσφερουμε την πλεον συγχρονη τεχνολογια σε
προσιτη τιμη – και συνεπως να εντεινουμε την ηλεκτρικη μας επιθεση.»
Οπως
και τα μικροτερα ID.3 και ID.4, το τριτο μελος της αμιγως ηλεκτρικης οικογενειας βασιζεται επισης στην
αρθρωτη πλατφορμα για την ηλεκτροκινηση (ΜΕΒ). Το 4,68 μετρων ID.6 (+30 εκατοστα σε
συγκριση με το ID.4), εχει ανετους χωρους για εως επτα επιβατες ενω ειναι ειδικα
προσαρμοσμενο στις αναγκες και τις επιθυμιες των Κινεζων πελατων, οσον αφορα στη
λειτουργικοτητα και τον σχεδιασμο: εκτενης χρηση ατμοσφαιρικου φωτισμου στο
εσωτερικο και υλικα απολυτως του γουστου των κατοικων της αχανους χωρας.
Το ID.6 διατιθεται σε
τεσσερις διαμορφωσεις, με ισχυ εως 225 kW (306 PS), ενω τα συστηματα IQ.Drive ανηκουν στον βασικο
του εξοπλισμο. Οι δυο διαθεσιμες μπαταριες, κατω απο την καμπινα επιβατων,
εχουν καθαρη χωρητικοτητα 58 kWh και 77 kWh, με τη μεγιστη αυτονομια 436 και 588 χλμ.
αντιστοιχα (China NEDC). Η επιταχυνση 0-100 χλμ./ωρα διαρκει 6,6
δευτερολεπτα, με την τελικη ταχυτητα στα 160 χλμ./ωρα.
Το ID.6 δεν διαθετει φυσικα κουμπια
και διακοπτες. Το concept λειτουργιας χρησιμοποιει οθονη αφης 12 ιντσων – και τον “Hello ID” φωνητικο ελεγχο. Το
καινοτομο ID.Light εσωτερικα – μια στενη λωριδα φωτος κατω απο το παρμπριζ – παρεχει στον
οδηγο διαισθητικη υποστηριξη. Μια head–up οθονη επαυξημενης πραγματικοτητας ειναι διαθεσιμη
ως προαιρετικη, η οποια συγχωνευει ορισμενες ειδοποιησεις με την πραγματικοτητα
– για παραδειγμα, τα βελη στροφης απο το συστημα πλοηγησης προβαλλονται σε
αποσταση μπροστα απο το οχημα, πανω στη σωστη λωριδα στο δρομο. Η μεγαλη
πανοραμικη γυαλινη οροφη ειναι στανταρ ενω προαιρετικα διατιθεται και ως
ανοιγομενη. Το μοντελο θα μπορει να ενημερωνεται “over the air”,
παραμενοντας συγχρονο και τεχνολογικα προηγμενο σε ολο τον κυκλο ζωης του.
Το ID.6 θα παραγεται στα δυο
εργοστασια του Anting και του Foshang, στην ανατολικη και κεντρικη Κινα αντιστοιχα, σε δυο ξεχωριστες
κοινοπραξιες της Volkswagen με τοπικους συνεταιρους. Ως μερος της στρατηγικης ACCELERATE της εταιρειας, το ID.6 θα
διαδραματισει σημαντικο ρολο ωστε μεχρι το 2030 τουλαχιστον το 50% των
αυτοκινητων που θα πουλα η μαρκα στην Κινα να ειναι ηλεκτρικα, ιδιο ποσοστο με
αυτο της Βορειας Αμερικης, ενω το αντιστοιχο για την Ευρωπη προγραμματιζεται
στο 70%.