Στην… πριζα μπαινει και η Renault, η οποια δεσμευεται οτι μεχρι το 2050 ο στολος της θα εχει μηδενικο αποτυπωμα ανθρακα. Με την ευκαιρια του Eways, μιας διαδικτυακης διοργανωσης για την ηλεκτροκινηση, παρουσιασε δυο νεα, αμιγως ηλεκτρικα μοντελα, το Megane eVision και το Dacia Spring Electric. Και εχει πολλα ακομα να παρουσιασει…
Πριν απο 10 χρονια, η Renault παρουσιασε το ZOE 1ης γενιας. Σημερα, 350.000 ηλεκτρικα οχηματα Renault κυκλοφορουν στους δρομους ολου του κοσμου, με 8 διαφορετικα μοντελα! Επιπροσθετως της ηλεκτρικης της γκαμας, η Renault προσφερει και μια πληρη γκαμα υβριδικων και plug-in υβριδικων εκδοσεων του Clio, του Captur, του νεου Megane και του νεου Megane Sports Tourer, με την υβριδικη και plug-in υβριδικη τεχνολογια E-TECH, η οποια, τωρα, εξοπλιζει και το νεο Renault Arkana.
Σημερα, το Groupe Renault προχωρα ακομα πιο μπροστα. Δεσμευεται να μηδενισει τις εκπομπες CO2, μεχρι το 2050 στην Ευρωπη, ενω μεχρι το 2030, στοχευει να περιορισει τις εκπομπες CO2, στο 50% της επιδοσης που ειχε το 2010. Μεχρι το 2022, ολα τα νεα μοντελα του Groupe Renault που θα πωλουνται, θα εχουν τουλαχιστον μια ηλεκτρικη η εξηλεκτρισμενη εκδοση, σε μια αγορα, που, σε 5 χρονια απο σημερα, το 50% των αυτοκινητων που θα πωλουνται θα ειναι ειτε ηλεκτρικα, ειτε υβριδικα.
Με αφορμη τα Renault eWays, που θα διεξαχθουν απο τις 15-27 Οκτωβριου, το Groupe Renault μοιραζεται το οραμα του για τη μεταβαση στην εποχη της κινητικοτητας μηδενικων εκπομπων ρυπων, με την παρουσιαση νεων προϊοντων και τεχνολογιων, αλλα και με συνεδριες και ομιλιες που ειναι διαθεσιμες στην ψηφιακη πλατφορμα: https://easyelectriclife.groupe.renault.com/fr/eways/
Προκειται για ενα οροσημο για το Groupe Renault, το οποιο τοποθετειται ως ενας πολυ σημαντικος παικτης στην κουρσα της βιωσιμης κινητικοτητας, αλλα και του οικοσυστηματος που την περιβαλλει, τοσο σημερα, οσο και τα επομενα χρονια.
Renault Mégane eVision
Η Renault παρουσιαζει το πρωτοτυπο Mégane eVision, εφευρισκοντας απο την αρχη την εννοια του ‘compact hatchback μοντελου’, αυτη τη φορα συνδυαζοντας στοιχεια απο κουπε και απο SUV αμαξωματα. Αυτο το 100% ηλεκτρικο πρωτοτυπο, με την καινοτομα σχεδιαση, βασιζεται στην ολοκαινουρια πλατφορμα CFM-EV, που ειναι αποκλειστικα σχεδιασμενη να φιλοξενει ηλεκτρικα οχηματα. Προκειται για ενα πλεονεκτημα που του επιτρεπει να απελευθερωθει απο τις παραδοσιακες διαστασεις και τις νορμες της κατηγοριας και να τολμησει να προτεινει νεες γραμμες και νεες αναλογιες. Το αποτελεσμα ειναι ενα μοντελο χατσμπακ με περιορισμενες εξωτερικες διαστασεις, αλλα με κορυφαια ευρυχωρια στο φιλοξενο εσωτερικο του.
Πριν απο 10 χρονια, η Renault ειχε ηδη το οραμα να επενδυσει στην ηλεκτροκινηση. Αυτη η πολυτιμη εμπειρια και γνωση, σημερα, μας επιτρεπει να λανσαρουμε μια ολοκληρη γενια απο νεα ηλεκτρικα μοντελα, το συμβολο των οποιων αποτελει το Mégane eVision.
25 χρονια απο το λανσαρισμα του, ενα νεο κεφαλαιο ανοιγει για το Megane.
Dacia Spring Electric
H Dacia παρουσιαζει αυτο το trendy αυτοκινητο πολης, που θα κυκλοφορησει μεσα στο 2021 : το νεο Dacia Spring Electric. Μετα τα Logan και Duster, το Spring Electric ειναι ετοιμο να φερει μια ακομα επανασταση στην αγορα, καθιστωντας την ηλεκτροκινηση προσιτη σε ολους. Ειτε προκειται για ιδιωτες οδηγους, για κοινη χρηση η επαγγελματικη χρηση, το Dacia Spring προσφερει μια απλη, αξιοπιστη και προσιτη λυση.
Εκτος απο την επαναστατικη SUV σχεδιαση του, προσφερει θεσεις για 4 ενηλικες επιβατες, ενα πολυ φιλοξενο και ευρυχωρο εσωτερικο, ενα απλο και αξιοπιστο ηλεκτρικο συστημα κινησης, καθως και ενα ιδανικο επιπεδο αυτονομιας που μπορει να καλυψει πολλες αναγκες. Το Spring Electric, ελαφρυ και με συμπαγεις διαστασεις, μπορει να καλυψει εως 225 χλμ. στο μικτο κυκλο (WLTP), η εως 295 χλμ. στον αστικο κυκλο (WLTP), εξασφαλιζοντας υψηλη λειτουργικοτητα τοσο στην αστικη, οσο και στην περιαστικη χρηση.
Τρια νεα, υβριδικα μοντελα, συμπληρωνουν την πλουσια E-TECH γκαμα της Renault
H Renault επεκτεινει την υβριδικη της γκαμα, με την αφιξη τριων νεων μοντελων, που εξοπλιζονται με νεα τεχνολογια. Τα νεα Arkana E-TECH Hybrid, Captur E-TECH Hybrid και Megane hatchback E-TECH Plug-In Hybrid θα λανσαριστουν στην Ευρωπη το πρωτο μισο του 2021.
Ως πρωτοπορος και ηγετης στην ηλεκτροκινηση, για πανω απο 10 χρονια, και με πολυετη εμπειρια απο την εμπλοκη της με τη Formula1, η Renault εχει αποκτησει την τεχνογνωσια που της επιτρεπει να προσφερει δυναμικα και αποτελεσματικα υβριδικα συνολα κινησης, για μια διευρυμενη γκαμα μοντελων, που βρισκονται στην καρδια των αναγκων της αγορας.
Παραλληλα, η εισαγωγη της μικρο-υβριδικης (12V) τεχνολογιας, στα νεα Arkana και Captur, ολοκληρωνει τη γκαμα, με την προσφορα ολων των πιθανων επιπεδων εξηλεκτρισμου, που ειναι ικανα να καλυψουν καθε αναγκη, παραμενοντας προσιτα στο ευρυ κοινο.