Παγκοσμια πρεμιερα στο Red Bull Ring: Για πρωτη φορα, η BMW M
GmbH παρουσιασε δυο εμβληματικα μοντελα που σχεδιαστηκαν διπλα-διπλα για
χρηση στο δρομο και σε αγωνες. Προκειται γα τα πρωτοτυπα της νεας BMW M4
Coupe και της νεας BMW M4 GT3. Εν οψει αγωνα του MotoGP ‘BMW M Grand Prix of Styria’, τα δυο οχηματα παρουσιαστηκαν καμουφλαρισμενα, ειδικα για το σκοπο αυτο, καθως η οριστικη τους σχεδιαση θα αποκαλυφθει αργοτερα.
Την ικανοποιηση του για την κοινη παρουσιαση των νεων BMW M4 Coupe και
BMW M4 GT3, εξεφρασε Markus Flasch, CEO της BMW M GmbH, τονιζοντας
την παραλληλη εξελιξη των οχηματων με σκοπο να μοιραζονται το ιδιο DNA.
Μαλιστα, ο ιδιος ολοκληρωσε τους πρωτους γυρους στο Red Bull Ring
οδηγωντας την BMW M4 Coupe.
Οπως η νεα BMW M3 Sedan και αλλα μοντελα υψηλων επιδοσεων της BMW M
GmbH, η νεα BMW M4 Coupe θα διατιθεται σε δυο εκδοσεις ισχυος: Εκτος απο
την εκδοση 353 kW/480 hp με 6-ταχυτο μηχανικο κιβωτιο, θα προσφερεται
επισης ενα μοντελο Competition με ισχυ 375 kW/510 hp και 8-ταχυτο κιβωτιο M
Steptronic με Drivelogic.
Το βασικο χαρακτηριστικο που μοιραζονται ολες οι BMW M4 ειναι ο νεος,
υψηλοστροφος, εν σειρα εξακυλιδρος κινητηρας τεχνολογιας M TwinPower
Turbot. Απο την πρωτη στιγμη, η ισχυρη κινητηρια μοναδα εξελιχθηκε συμφωνα
με κριτηρια αγωνιστικων επιδοσεων. Και δεν θα επωφεληθουν μονον οι Customer Racing Teams της BMW M που θα χρησιμοποιησουν την BMW M4 GT3 σε πρωταθληματα GT ανα τον κοσμο, αλλα και τα μοντελα BMW M4 με αδεια για νομιμη χρηση σε δημοσιους δρομους, ανεβαζοντας την οδηγικη απολαυση στα υψη.
Ο Philipp Eng που οδηγησε την BMW M4 GT3 στο Αυστριακο σιρκουι, μετα απο
μια ευχαριστη πρωτη γευση, προεβλεψε οτι το μοντελο θα συνεχιζει την
επιτυχημενη μακροχρονια παραδοση των οχηματων BMW M αποδεικνυοντας
την αξια του σε πολυ ανταγωνιστικες συνθηκες.
Απο το 2022 και μετα απο μια σειρα αγωνιστικων διοργανωσεων το 2021, η
BMW M4 GT3 θα αντικαταστησει τελικα την BMW M6 GT3 ως η κορυφαια
προταση στο αγωνιστικο προγραμμα πελατων της BMW. Απο το 2016, η BMW
M6 GT3 αποτελει μελος της οικογενειας της BMW M Motorsport, εχοντας ηδη κερδισει στον 24ωρο αγωνα Spa-Franchorchamps την χρονια που εκανε το ντεμπουτο της, μια επιτυχια που
ξεπερασε δυο χρονια αργοτερα με μια διπλη νικη.
Ωστοσο, πριν η νεα BMW M4 Coupe κυκλοφορησει κανονικα στο δρομο και στις πιστες, χωρις το ειδικο καμουφλαζ, πρεπει να πραγματοποιηθουν τελικες εντατικες δοκιμες. Η επισημη παγκοσμια πρεμιερα προγραμματιζεται για το Σεπτεμβριο του 2020.
Τελος, οπως ειχε ηδη προαναγγελθει, λιγες μολις ημερες μετα την πρωτη
εμφανιση της BMW M4 Coupe στο Red Bull Ring, ο νικητης του Αυστριακου
‘BMW M Grand Prix of Styria’ κερδισε ως επαθλο μια BMW M4 Coupe (Μ.Υ.
2021).
Προκειται για τον Πορτογαλο Miguel Oliveira, ο οποιος μετα απο ενα
επεισοδιακο αγωνα, εγραψε ιστορια, ως ο νικητης του 900ου Αγωνα της μεγαλης
κατηγοριας και τωρα θα απολαμβανει τη χαρα της οδηγησης ενος εμβληματικου
μοντελου της BMW M GmbH.