Το Φεβρουαριο του 1969 ενα μοναδικο αυτοκινητο εμελλε να κανει το ντεμπουτο του. Η Nissan συνδυασε τις καλυτερες τεχνολογιες της και κατασκευασε το “Skyline 2000GT-R” ενα αυτοκινητο της κατηγοριας touring, με πρωτοφανεις υψηλες επιδοσεις. Το μνημειωδες ρεκορ αυτου του οχηματος με τις 52 νικες σε μια περιοδο τριων ετων δεν προκειται να ξεχαστει ποτε στην ιστορια των ιαπωνικων αγωνων!
Το οχημα διεθετε πολλα παραδειγματα αγωνιστικης τεχνολογιας που γεννηθηκαν απο τις εμπειριες της Nissan με το πρωτοτυπο αγωνιστικο αυτοκινητο \”Prince R380\”, οπως ο κινητηρας DOHC τεσσαρων βαλβιδων και η ανεξαρτητη αναρτηση σε καθε τροχο, σφυρηλατωντας ενα σημαντικο μερος της κυριαρχιας του στους αγωνες.
Η πρωτη νικη του μοντελου ηρθε στις 3 Μαϊου 1969, στον αγωνα TS-b του JAF Grand Prix στο Fuji Speedway, με την τετραθυρη εκδοση. Απο το Grand Prix της Ιαπωνιας το 1969, τον Οκτωβριο του ιδιου ετους, οπου το GT-R κατεκτησε την 7η νικη του, υιοθετηθηκε ενα συστημα ψεκασμου καυσιμου. Ανεβαζοντας τη μεγιστη αποδοση στα 230PS / 8.400 σ.α.λ., το συστημα αυτο εδωσε στο Skyline ενα ακομη μεγαλυτερο πλεονεκτημα στις αγωνιστικες πιστες.
Δυο χρονια αργοτερα, στον αγωνα του All Japan Suzuka Automobile (Μαρτιος του 1971), το hardtop GT-R προστεθηκε στην γκαμα του μοντελου.
Η ιστορικη 50η νικη ηρθε στις 20 Μαρτιου του 1972, στον πρωτο γυρο του Fuji GC, του αγωνα ταχυτητας 300χλμ του Fuji. Λογω των ισχυρων ανεμων και της βροχης, ο αγωνας μειωθηκε απο τους 20 γυρους στους 12. Μεσα σε συννεφα απο σπρεϊ νερου, το αυτοκινητο No. 15, ενα GT-R που οδηγησε ο K. Takahashi, πηρε την καρο σημαια και ταυτοχρονα μπηκε στο πανθεον της ιστοριας των αγωνων αυτοκινητου.
Το GT-R κυριαρχησε στους κορυφαιους αγωνες τουρισμου στην Ιαπωνια, κερδιζοντας συνολικα 52 απο αυτους σε μολις τρια χρονια !
Η αναγνωρισιμοτητα του μοντελου διεθνως ειναι τοσο μεγαλη που αρκετα μοντελα GT-R εχουν εμφανιστει στην πασιγνωστη σειρα βιντεοπαιχνιδιων Need For Speed. Τοσο το GT-R οσο και το Skyline εμφανιζονται στο εξαιρετικα δημοφιλες franchise των ταινιων Fast and Furious. Επιπλεον, δεκαδες διαφορετικες εκδοσεις του GT-R εμφανιζονται στον επαναστατικο προσομοιωτη οδηγησης / παιχνιδι του Gran Turismo, ως εικονικο αυτοκινητο. Και η ανταποκριση απο το κοινο ηταν τοσο ενθουσιωδης που οδηγησε την κατασκευη ενος πραγματικου πρωτοτυπου αυτοκινητου!
Το ηρωικο \”DNA\” αυτου του αυτοκινητου ευδοκιμει μεχρι σημερα στην σημερινη τεχνολογικη ναυαρχιδα της Nissan, το NISSAN GT-R.
Ανακαλυψτε περισσοτερα για το Nissan GT-R στο https://www.nissan.gr/vehicles/new–vehicles/gt–r.html