Τα καστρα ειναι για να πεφτουν! Και η Skoda το ξερει καλα, εχοντας ριξει αρκετα, τα τελευταια χρονια. Οπου \”καστρα\”, οι αγορες και οι κατηγοριες, στις οποιες τα μοντελα της κυριαρχουν, κερδιζοντας βραβεια, αλλα και… καινουριους ιδιοκτητες. Στο ηδη \”φουσκωμενο\” χαρτοφυλακιο τους, προσθεσαν δυο σημαντικες βραβευσεις τα SKODA ENYAQ iV και SKODA OCTAVIA, στα “BestCars 2021”, τα βραβεια που διοργανωνει το εγκριτο γερμανικο περιοδικο αυτοκινητου “auto motor und sport”. Το πρωτο αμιγως ηλεκτρικο SUV της SKODA κατεκτησε την πρωτη θεση στην κατηγορια “Compact SUV/Off–Road Vehicle” ενω η OCTAVIA, την πρωτη θεση στην κατηγορια “Compact”, και στις δυο περιπτωσεις για εισαγομενα μοντελα στη γερμανικη αγορα. Μαλιστα, η OCTAVIA κερδιζει το συγκεκριμενο βραβειο για ενατη φορα, δειχνοντας την τεραστια αποδοχη και δημοφιλια που εχει το συγκεκριμενο μοντελο στη Γερμανια. Στα “Best Cars 2021”, που αποτελουν πλεον θεσμο καθως διοργανωνονται ανελλιπως εδω και 45 χρονια, συμμετειχαν περισσοτεροι απο 101.000 αναγνωστες.
Στον εφετινο διαγωνισμο συμμετειχαν συνολικα 378 μοντελα, σε εντεκα κατηγοριες. Το ENYAQ iV κερδισε την κατηγορια του συγκεντρωνοντας το 12,9% των ψηφων, εναντι συνολικα 52 ανταγωνιστων. Αυτη ηταν η πρωτη φορα που συμμετειχε το ENYAQ iV, κατακτωντας τη νικη στην πρωτη προσπαθεια. Το πρωτο μοντελο της SKODA που βασιζεται στην αρθρωτη πλατφορμα για την ηλεκτροκινηση (ΜΕΒ) του Volkswagen Group, με τρια μεγεθη μπαταριας, τεσσερα επιπεδα ισχυος και κινηση πισω η τετρακινηση, ειναι ιδανικα εξοπλισμενο για να ικανοποιει ολες τις απαιτησεις. Προσφερει μεγαλη αυτονομια, ανω των 520 χιλιομετρων (WLTP) και γενναιοδωρους χωρους, χαρακτηριστικο της μαρκας. Ενα απο τα κυριοτερα σημεια του SKODA ENYAQ iV ειναι η νεα εσωτερικη φιλοσοφια: οι Design Selections αντικαθιστουν τις κλασικες γραμμες εξοπλισμου και βασιζονται σε ομορφα επιπλωμενους χωρους.
Η νεα SKODA OCTAVIA, στην τεταρτη γενια της, βαδισε στα χναρια των προκατοχων της, κερδιζοντας την πρωτη θεση στην κατηγορια της, με 16,2% των ψηφων. Μια επιτυχια, που η OCTAVIAσημειωνει στα συγκεκριμενα βραβεια για ενατη συνολικα χρονια. Το νεο μοντελο ειναι πιο ευρυχωρο, πιο ποιοτικο, ασφαλεστερο, πιο δικτυωμενο και με πιο εμπνευσμενο design απο ποτε. Επιπλεον, διατιθεται με περισσοτερες επιλογες κινητηριων συστηματων απο οποιοδηποτε αλλο μοντελο SKODA στο παρελθον: εκτος απο αποδοτικους κινητηρες βενζινης και πετρελαιου, η OCTAVIA διατιθεται επισης ως οχημα CNG, με ηπια υβριδικη τεχνολογια η ως plug-in υβριδικο.
Και αν το SKODA ENYAQ iV ειναι ολοκαινουργιο και πρωτοεμφανιζομενο σε θεσμο βραβειων, η επισης νεα OCTAVIA εχει ηδη να επιδειξει μια μακρα λιστα βραβευσεων. Εχει ηδη αναδειχθει αυτοκινητο της χρονιας η καλυτερο αυτοκινητο στην κατηγορια της σε πληθωρα διαγωνισμων εγκριτων ΜΜΕ στη Γερμανια, τη Μεγαλη Βρετανια, την Αυστρια, την Ελβετια και αλλου. Παραλληλα, η SKODA OCTAVIA ειναι ενας απο τους φιναλιστ για το ευρωπαϊκο βραβειο “Car of the Year” (“Αυτοκινητο της Χρονιας”), με τη διεθνη κριτικη επιτροπη των 60 δημοσιογραφων αυτοκινητου απο 23 ευρωπαϊκες χωρες να ανακοινωνει το μεγαλο νικητη 1η Μαρτιου. Την ιδια στιγμη, η νεα SKODA OCTAVIA ειναι αναμεσα στους φιναλιστ και για το βραβειο “Γυναικειο Παγκοσμιο Αυτοκινητο της Χρονιας”.