Απο την πρωτη της γενια, το 2003, η Multistrada της Ducati ταυτιστηκε με αυτο που υποσχεται το ονομα της: μια μοτοσυκλετα για καθε δρομο, “multi strada”. Το νεο μοντελο, που μολις εφτασε στην Ελλαδα, προσφερει αυτην την αισθηση και την ευελιξια στον μεγιστο βαθμο. Μια μοτοσυκλετα σπορ αλλα ανετη, ικανη να αντιμετωπισει οποιαδηποτε οδικη κατασταση, ασφαλτο η χωματοδρομο, με ασφαλεια και σταθεροτητα. Με ολοκαινουργιο κινητηρα Granturismo 170 ιππων, με ακομα μεγαλυτερη αξιοπιστια και αντοχη για επιμηκυμενα διαστηματα συντηρησης.
Η νεα Ducati Multistrada V4 ειναι διαθεσιμη στο Ducati Athens και το δικτυο Εξουσιοδοτημενων Συνεργατων της Ducati σε ολη την Ελλαδα, απο την Πεμπτη 11 Φεβρουαριου, με προτεινομενη λιανικη τιμη απο 20.600 € και εργοστασιακη εγγυηση τεσσαρων ετων. Παραλληλα, διατιθεται και με το προγραμμα DUCATI4U, με προνομιακο επιτοκιο μολις 3,9%, το χαμηλοτερο της αγορας, προκαταβολη απο 20% και εξοφληση σε εως και 60 μηνες.
Τα βασικοτερα χαρακτηριστικα της νεας Ducati Multistrada V4:
Μοναδικη σχεδιαση – Αεροδυναμικη, με εντυπωσιακα στοιχεια που δανειζεται απο τα top μοντελα της μαρκας, οπως το design φωτων της Panigale V4, φωτα στα πλαϊνα panels, ζαντες με ακτινες, και χρωματισμο σε Red, Aviator Grey η Sport Livery, αναλογα με την εκδοση.
Τετραπλη υποσταση – Ειναι “Sport” οντας ισχυρη, ελαφρια και compact, με ηλεκτρονικα βοηθηματα MotoGP και ενα ευελικτο σασι για συναρπαστικη οδηγηση σε ασφαλτο και χωμα. Ειναι “Touring” χαρη στα μεγαλα διαστηματα συντηρησης (καθε 60.000 χλμ.), την κορυφαια ανεση και ασφαλεια, τα πρωτοποριακα συστηματα ρανταρ εμπρος και πισω (η πρωτη μοτοσυκλετα στον κοσμο), το συστημα πλοηγησης με χαρτη που μπορει να προβληθει στον πινακα οργανων και τα φωτα που στριβουν μαζι με την μοτοσυκλετα. Ειναι “Enduro” χαρη στις εξαιρετικες δυνατοτητες εκτος δρομου, την ηλεκτρονικα ρυθμιζομενη αναρτηση, τον ομαλο τροπο με τον οποιο περναει τη δυναμη στους τροχους και τις καταλληλα επιλεγμενες σχεσεις μεταδοσης. Ειναι “Urban” επειδη με χαμηλο υψος σελας και ομαλη λειτουργια κινητηρα στις χαμηλες ταχυτητες, τη συνδεσιμοτητα του smartphone και τη μελετη του επιπεδου θερμοτητας, ειναι ιδανικη για κινηση στην πολη.
Νεος κινητηρας V4 Granturismo 170 PS – Σχεδιασμενος αποκλειστικα για τη Multistrada, ελαφρυς, compact, εξαιρετικα ομαλος στις χαμηλες στροφες, με αφθονη δυναμη στις μεσαιες και δυναμικος στις υψηλες. Ενας κινητηρας με πολλες προσωπικοτητες, ικανος να ανταποκριθει σε χρηση εντος πολης, σε μεγαλα ταξιδια και σε light off–road διαδρομες. Ο V4 Granturismo εχει χωρητικοτητα 1.158 κ.εκ. και αποδιδει 170 ιππους (125 kW) στις 10.500 σ.α.λ. με μεγιστη ροπη 125 Nm (12,7 χλγρμμ.) στις 8.750 σ.α.λ..
Διαστηματα συντηρησης ρεκορ για την κατηγορια του – Η υιοθετηση του νεου κινητηρα Granturismo V4 και η αντικατασταση του δεσμοδρομικου συστηματος απο ελατηρια, επιτρεπει σημαντικη επιμηκυνση των διαστηματων μεταξυ των εργασιων συντηρησης: αλλαγη λαδιου καθε 15.000 χλμ., ελεγχος και ενδεχομενη ρυθμιση βαλβιδων καθε 60.000 χλμ.
Υψηλο επιπεδο ανεσης για τον οδηγο – Ηδη απο το σταδιο σχεδιασης της μοτοσυκλετας, δοθηκε μεγαλη σημασια στην αεροδυναμικη μελετη για να εξασφαλιστει η καλυτερη δυνατη προστασια για τον αναβατη και τον συνεπιβατη απο τον αερα, να μειωθει ο θορυβος και να εκτραπει η θερμοτητα που προερχεται απο τον κινητηρα μακρια απο τα ποδια του αναβατη. Για το τελευταιο, εγινε χρηση της τεχνολογιας απενεργοποιησης των πισω κυλινδρων, οταν η μοτοσυκλετα βρισκεται σε σταση.
Καταλληλη θεση για καθε αναβατη – Η σελα της νεας Multistrada V4 εχει περισσοτερο αφρωδες υλικο και στενευει στο σημειο των γοφων, για να ειναι ευκολα διαχειρισημη απο αναβατες καθε υψους. Τεσσερις διαφορετικες λυσεις, προσφερονται ωστε ο καθε αναβατης να βρει τη θεση οδηγησης που του ταιριαζει βασει του σωματοτυπου του. Στανταρ διατιθεται η χαμηλη θεση (840 mm) και η ψηλη θεση (860 mm). Μεσω αξεσουαρ μπορει να αποκτηθει ψηλοτερη σελα (875 mm) και χαμηλοτερη σελα (μειωση κατα 50 mm). Επιπλεον, η θεση του συνεπιβατη, εχει μεγαλωσει και εχει υψωθει.
Μεγαλυτερη ανεση και για τον συνεπιβατη – Θερμαινομενα καθισματα (στανταρ στην εκδοση V4 S – Travel & Radar), με δυνατοτητα ανεξαρτητης ρυθμισης απο τον συνοδηγο, μεσω διακοπτη που βρισκεται στο καθισμα του. Πιο φαρδια σελα, με περισσοτερο αφρωδες υλικο και τοποθετηση χειρολαβων σε πιο εργονομικη θεση.
Προηγμενα ηλεκτρονικα συστηματα που εξασφαλιζουν ασφαλεια, ανεση, αποδοση και συνδεσιμοτητα – Η IMU πλατφορμα διαχειριζεται ολα τα κορυφαια συστηματα : Cornering ABS , Ducati Wheelie Control (DWC), Ducati Traction Control (DTC), Ducati Cornering Lights (DCL), Vehicle Hold Control (VHC). Μεσω του Ducati Connect, ο οδηγος μπορει να συνδεσει το smartphone του και να εχει προσβαση στο τηλεφωνο του, στη μουσικη του και μεσω της εφαρμογης Sygic GPS Navigation, εχει πλοηγηση full map στην οθονη TFT της μοτοσυκλετας (βασικος εξοπλισμος στην εκδοση V4 S).
Εξαιρετικες δυνατοτητες και εκτος δρομου – Η επιλογη του εμπρος τροχου 19’’, η αυξημενη αποσταση, η ηλεκτρονικα ρυθμιζομενη αναρτηση και ο ομαλος τροπος με τον οποιο περναει η δυναμη στους τροχους, κανουν την νεα Multistrada V4 ιδανικη και για off road χρηση.
Συστημα ρανταρ εμπρος & πισω – Η Multistrada V4 ειναι η πρωτη μοτοσυκλετα στον κοσμο με συστημα ρανταρ εμπρος & πισω. Σε συνεργασια με την Bosch, αναπτυχθηκε το συστημα ρανταρ το οποιο επιτρεπει τη χρηση του Adaptive Cruise Control & Blind Spot Detection, με στοχο τη μεγιστη ασφαλεια του οδηγου.
Μεγαλυτερη εργονομια και φιλικοτητα στη χρηση – Η πλοηγηση στο μενου της εγχρωμης TFT οθονης 6,5’’, γινεται και μεσω του νεου joystick που εχει τοποθετηθει στο αριστερο grip του τιμονιου. Ειδικη αδιαβροχη θεση στο ντεποζιτο για αποθηκευση του κινητου και USB θυρα για φορτιση.
Πολλαπλες επιλογες διαμορφωσης – Ο αναβατης μπορει να διαμορφωσει τη μοτοσυκλετα του βασει των δικων του αναγκων. Η νεα Multistrada V4 ειναι διαθεσιμη στις εκδοσεις V4, V4 S και V4 S Sport. Εκτος της ηδη πολυ πλουσια εξοπλισμενης εκδοσης V4, η οποια δεν επιδεχεται προσθετης διαμορφωσης, οι εκδοσεις V4 S και V4 S Sport διατιθενται σε διαφορα επιπεδα εξοπλισμου. Συγκεκριμενα, για την εκδοση V4 S διαθεσιμα ειναι τα επιπεδα εξοπλισμου S, Travel & Radar και Full ενω για την εκδοση V4 S Sport διαθεσιμα τα επιπεδα εξοπλισμου Performance και Full.