Το 2020 ηταν μια χρονια με εξαιρετικες επιδοσεις για την Abarth, η οποια σημειωσε σημαντικες επιτυχιες στα ραλι, της πιστες, αλλα και τα εμπορικα αποτελεσματα, χαρη και στις νεες ειδικες εκδοσεις του Abarth 595.
«Το 2020 με ιδιαιτερη περηφανια γιορτασαμε την κατακτηση για 3η συνεχομενη χρονια του FIA R-GT Cup με το Abarth 124 rally και τον Andrea Mabellini, ο οποιος ηταν ο νικητης και του Abarth Rally Cup της περσινης χρονιας. Η διατηρηση του τιτλου απο το 124 για 3η συνεχομενη χρονια, το καθιστα τον αδιαφιλονικητο ηγετη στην κατηγορια R–GT με περισσοτερες απο 100 νικες. Θα ηθελα επισης να συγχαρω τους νεαρους ταλαντουχους οδηγους, Gabriele Minì και Jonny Edgar, οι οποιοι κατεκτησαν τον τιτλο στο Ιταλικο και το Γερμανικο Πρωταθλημα της F4 αντιστοιχα, με μονοθεσια εφοδιασμενα με τον κινητηρα της Abarth.»
Luca Napolitano, Επικεφαλης των Fiat, Lancia & Abarth για την περιοχη ΕΜΕΑ
Η προωθηση νεων ταλεντων στους αγωνες αποτελει αναποσπαστο κομματι της ιστορια της Abarth, με τον μηχανοκινητο αθλητισμο να αποτελει το πιο σκληρο τεστ για τις νεες τεχνολογιες και τις λυσεις που στη συνεχεια η μαρκα χρησιμοποιει στα αυτοκινητα παραγωγης.
Παρα τις δυσκολιες λογω της πανδημιας, η Abarth το 2020, πετυχε αξιοσημειωτα αποτελεσματα και σε εμπορικο επιπεδο. Η διαθεση των δυο νεων ειδικων εκδοσεων περιορισμενης παραγωγης, 595 Scorpioneoro και 595 Monster Energy Yamaha, ηταν ιδιαιτερα επιτυχημενη και συνεβαλε στη σημαντικη αυξηση των πωλησεων της μαρκας, κατα 50% σε σχεση με το 2019, με το 80% των πωλησεων να πραγματοποιουνται εκτος Ιταλιας.
Μετα την επιτυχημενη περσινη χρονια, ο «Σκορπιος» ειναι ετοιμος να συνεχισει τη δυναμικη του πορεια, εμπλουτιζοντας τη γκαμα του, με εκδοσεις που τονιζουν τις δυο οψεις της μαρκας: το στιλ και τις επιδοσεις. Παραλληλα σταθερη θα ειναι και η παρουσια στους αγωνες, με την Abarth να συνεχιζει την εμπλοκη της στα Πρωταθληματα της Formula 4, αλλα και στα ραλι, μεσω της τεχνικης και τεχνολογικης υποστηριξης των ομαδων με αυτοκινητα της μαρκας.
Ειδικοτερα στην Formula 4, η επιλογη του κινητηρα T–Jet της Abarth που εφοδιαζει και τα μοντελα παραγωγης της μαρκας, συνεχιζει τη μακρα παραδοση υποστηριξης νεων οδηγων. Η Formula 4 δημιουργηθηκε το 2014 μετα απο μια ιδεα του Προεδρου της FIA, κ. Jean Todt, με την Abarth να επιλεγετε ως προμηθευτης κινητηρων. Η εξαιρετικη αναλογια ισχυος/βαρους, η αποδοση και η αξιοπιστια του συνολου αποδοσης 160 ιππων της Abarth εξασφαλισε κορυφαιες επιδοσεις στα μονοθεσια, με την τελικη ταχυτητα να αγγιζει τα 240χλμ./ωρα και την επιταχυνση απο σταση μεχρι τα 100χλμ./ωρα να διαρκει μολις 5δλ. Παραλληλα το υψηλο επιπεδο αντοχης και αξιοπιστιας του κινητηρα, συνεβαλαν καθοριστικα ωστε να διατηρηθει σε χαμηλα επιπεδα το κοστος για τους αγωνιζομενους. Απο το 2014 περισσοτεροι απο 350 νεοι οδηγοι εχουν δοκιμασει τις δυναμεις τους στην Formula 4, με αρκετους απο αυτους να επιτυγχανουν σημαντικες επιτυχιες, οπως ο Lance Stroll που κατεκτησε το Πρωταθλημα F4 της Ιταλιας το 2014 και σημερα βρισκεται στην Formula 1, αλλα και ο Mick Schumacher-γιος του Παγκοσμιου Πρωταθλητη της Formula 1 Michael Schumacher– o αγωνιστηκε στην F4 το 2016 και φετος αναδειχθηκε Παγκοσμιο Πρωταθλητης στην Formula 2.
Η γκαμα των μοντελων της Abarth –συμπεριλαμβανομενων των συλλεκτικων εκδοσεων 595 Scorpioneoro και 595 Monster Energy Yamaha- ειναι διαθεσιμη και στην Ελληνικη αγορα με κινητηρες προδιαγραφων Euro 6D–Final και τιμες που ξεκινουν απο τις 18.750 ευρω.