[ad_1]
Το προγραμμα “Atlante”, αποτελει μια φιλοδοξη προσπαθεια για την επεκταση του δικτυου ταχυφορτιστων ηλεκτρικων αυτοκινητων στη Ν. Ευρωπη. Στοχος ειναι η ευρεια γεωγραφικη καλυψη, με ενα δικτυο ανοικτο για ολους τους χρηστες, το οποιο θα φορτιζει με πρακτικο και φιλικο προς το περιβαλλον τα ηλεκτρικα οχηματα. Η Stellantis, μεσω της θυγατρικης της Free2Move eSolutions, συμμετεχει στην προσπαθεια με πρωταγωνιστη το νεο αμιγως ηλεκτρικο 500. Ο εκδημοκρατισμος της αυτοκινησης και κατ’ επεκταση η πεποιθηση οτι η ηλεκτροκινηση πρεπει να ειναι προσιτη για ολους, αποτελουν θεμελιωδεις αρχες για την Fiat, οι οποιες εκφραζονται απολυτα μεσω του νεου 500. Με το προγραμμα “Atlante” δινεται μια απαντηση στις προτασεις του πακετου “Fit for 55” που ανακοινωσε προσφατα η Ευρωπαϊκη Επιτροπη και του οποιου οι στοχοι περιλαμβανουν τις πωλησεις νεων αυτοκινητων μηδενικων ρυπων σε ποσοστο 100% απο το 2035, αλλα και τη δημιουργια σταθμων ανεφοδιασμου-φορτισης στους αυτοκινητοδρομους, ανα 60χλμ. για τα ηλεκτρικα οχηματα και ανα 150χλμ. για τα οχηματα που χρησιμοποιουν υδρογονο. Συνολικα μεσω του προγραμματος “Atlante” αναμενεται να τοποθετηθουν περισσοτεροι απο 35.000 ταχυφορτιστες μεσα στα επομενα 10 χρονια στη Ν. Ευρωπη.
Συμφωνα με τον κ. Carlalberto Guglielminotti, CEO του ΝΗΟΑ Group, το οποιο θα αναπτυξει και θα διαχειριζεται το δικτυο “Atlante”: «Στοχος του προγραμματος ειναι να αναπτυξουμε ενα ευρυ δικτυο ταχυφορτιστων στην Ευρωπη, αλλα παραλληλα και ενα συστημα αποθηκευσης της ενεργειας που θα σταθεροποιει το δικτυο ηλεκτροδοτησης και θα επιτρεπει τη μεγιστη εκμεταλλευση των ανανεωσιμων πηγων ενεργειας.»
Απο την πλευρα του, ο κ. Roberto Di Stefano, CEO της Free2Move eSolutions, η οποια αποτελει βασικο παροχο τεχνογνωσιας για το εγχειρημα, σημειωσε: «Βρισκομαστε σε ενα κομβικο σημειο με δεδομενο οτι ουσιαστικα δεν εχει ξεκινησει η τοποθετηση του δικτυου ταχυφορτιστων και το νεο προγραμμα αποτελει μια εξαιρετικη ευκαιρια αναπτυξης.»
Η προσφατη ανακοινωση, οτι στην Ιταλια το προγραμμα “Atlante” θα ξεκινησει με αφετηρια την επαρχια του Πιεμοντε, με πρωτευουσα το Τορινο, την ιστορικη εδρα της Fiat και τοπο κατασκευης του νεου ηλεκτρικου Fiat 500, ερχεται να ενισχυσει περεταιρω τη συνδεση του θρυλικου μοντελου με αυτο το καινοτομο προγραμμα. Το νεο 500, σχεδιαστηκε εξ αρχης ως ενα αμιγως ηλεκτρικο μοντελο, το οποιο θα προσεγγιζει με εναν ολιστικο τροπο την εννοια της φιλικοτητας προς το περιβαλλον. Απο το σχεδιασμο, μεχρι την κατασκευη και τη χρηση του εφαρμοζει μια σειρα εξυπνων ιδεων για να πετυχει αυτο τον στοχο. Σε αυτο το πλαισιο, στο εργοστασιο του Mirafiori δημιουργειται το μεγαλυτερο δικτυο V2G (Vehicle-to-Grid) στον κοσμο που σε συνδυασμο με το φωτοβολταϊκο παρκο που υπαρχει στο χωρο θα προσφερουν «πρασινη» φορτιση και κυριως σταθεροτητα στο δικτυο ηλεκτροδοτησης. Το νεο 500 εχει σχεδιαστει ετσι ωστε να μπορει να συνδεεται με δικτυα V2G, ενω ο ενσωματωμενος ταχυφορτιστης των 85kW που διαθετει (στο βασικο εξοπλισμο) δινει τη δυνατοτητα εξαιρετικα γρηγορης φορτισης (περιπου 35 λεπτα για πληρη φορτιση και 5 λεπτα για την ανακτηση αυτονομιας 50χλμ.).
Το νεο Fiat 500 ειναι το μοναδικο αμιγως ηλεκτρικο αυτοκινητο που ειναι διαθεσιμο σε τρια αμαξωματα (hatchback, cabrio και 3+1), διαθετει προηγμενη συνδεσιμοτητα μεσω του καινοτομου συστηματος πολυμεσων Uconnect5 και εφοδιαζεται με συστηματα ADAS που δινουν τη δυνατοτητα υποβοηθησης της οδηγησης επιπεδου 2. Παραλληλα ειναι το μοναδικο αμιγως ηλεκτρικο μοντελο στην Ελληνικη αγορα με τιμη που βρισκεται κατω απο το οριο των 20.000* ευρω.
*Η τιμη περιλαμβανει και το οφελος του κρατικου προγραμματος «Κινουμαι Ηλεκτρικα»
[ad_2]
Source link