Audi A6 e-tron concept : η επόμενη ηλεκτρική επανάσταση

Audi A6 e-tron concept : η επομενη ηλεκτρικη επανασταση

[ad_1]

 


  Η Audi εχει εξαγγειλει μια «ηλεκτρικη επανασταση», την οποια
υλοποιει με ταχεις ρυθμους. Παρουσιαζει στην Εκθεση Αυτοκινητου της Σαγκαης,
που μολις ανοιξε τις πυλες της, ενα πρωτοτυπο, το
Audi A6 etron concept. Προκειται για ενα πληρως ηλεκτρικο πολυτελες Sportback,
προδρομος μιας καινοτομου γκαμας αμιγως ηλεκτρικων αυτοκινητων παραγωγης. Ισως
το πιο σημαντικο, παρουσιαζεται παραλληλα η
Premium Platform Electricη PPE εν συντομια, η νεα τεχνολογικη πλατφορμα της μαρκας για
την ηλεκτροκινηση. Μια εντελως νεα αρχιτεκτονικη, που θα χρησιμευσει ως η βαση
για τα ηλεκτρικα μοντελα της
Audi στο μελλον. Ξεκινωντας
στα τελη του 2022, τα πρωτα ηλεκτρικα αυτοκινητα παραγωγης στο
C segment – αργοτερα και στο B – θα «κτιζονται» στην PPE. Αναμεσα στα μοντελα αυτα, δυο ηλεκτρικα SUV με υψηλη αποσταση απο το εδαφος αλλα και δυναμικα
μοντελα, με χαμηλοτερο υψος οδηγησης και πιο
sport DNA, οπως το
επερχομενο
Audi A6 etron.


  To Audi A6, ως μοντελο, εχει ενδοξη ιστορια στη γκαμα της μαρκας.
Απο το 1968 που λανσαριστηκε, εως και το 1994, ηταν γνωστο ως
Audi 100. Αρχικα το Sedan, στη συνεχεια το Avant σε wagon αμαξωμα, στη συνεχεια το
περιπετειωδες
allroad, με
το
Sportback – το
οποιο παρουσιαστηκε ως το
A7 – να ολοκληρωνει τη γκαμα. Μια πληρως υβριδικη εκδοση
που κυκλοφορησε το 2011, ηταν προαγγελος για το τρεχον
Audi A6 TFSIe, που εκανε το ντεμπουτο του το 2019, με plugin υβριδικο κινητηριο συστημα και μια ηλεκτρικη αυτονομια
εως και 91 χιλιομετρα (
WLTP).



  Σε αντιθεση με το
τελευταιο, το
concept του Audi A6 etron που εκτιθεται στη Σαγκαη βασιζεται αποκλειστικα στην
ηλεκτρικη ενεργεια, με βαση τη μελλοντικη πλατφορμα
PPE που αναπτυχθηκε υπο την ηγεσια της Audi. Ταυτοχρονα, αντιπροσωπευει επισης μια εντελως νεα
σχεδιαστικη προσεγγιση – το μονο πραγμα που εχει κοινο με το τρεχον Α6 ειναι οι
διαστασεις του. Το αμαξωμα μηκους 4,96 μετρων, πλατους 1,96 μετρων και υψους
1,44 μετρων εχει σχεδιαστει ως
Sportback και οι γραμμες του ειναι μια προφανης αντανακλαση της
τρεχουσας σχεδιαστικης γλωσσας της
Audi.

  Το εξωτερικο του Audi A6 etron concept δινει μια σαφη ιδεα
για τα μελλοντικα μοντελα παραγωγης της
Audi και παρεχει ξεκαθαρες ενδειξεις για το ποσο δυναμικη και
κομψη θα ειναι η ηλεκτροκινητη κατηγορια πολυτελειας, απο τη μαρκα με τα
τεσσερα δαχτυλιδια. Το Α6 παντα διακρινοταν για την αεροδυναμικη του. Το
Audi A6 etron concept, με αεροδυναμικο συντελεστη Cd μολις 0,22, προϊδεαζει δυναμικα τοσο για τον
προσανατολισμο του μοντελου σε θεματα επιδοσεων οσο και για τον υψηλο βαθμο ενεργειακης
αποδοσης. Το πρωτοτυπο μοιαζει να εχει σμιλευθει σε αεροδυναμικη σηραγγα, απο
ενα ενιαιο κομματι μεταλλου.



  Απο την πλευρα
της, η τεχνολογια
PPE θα
διασφαλισει οτι αυτο που υπονοουν οι γραμμες του αυτοκινητου μεταφραζεται
πραγματικα σε δυναμικη οδηγηση, επιδοσεις και καθημερινη χρηστικοτητα, που
καθιστουν το μοντελο ιδανικο ως πρωτο αυτοκινητο για τον ιδιοκτητη. Αυτο
επιβεβαιωνουν τα τεχνικα του χαρακτηριστικα, συμφωνα με τα οποια αναλογα με το
επιλεγμενο προγραμμα οδηγησης και την εκδοση του μοντελου, ενα
Audi A6 etron αναμενεται να εχει αυτονομια ανω των 700 χιλιομετρων (με
βαση το προτυπο
WLTP) και – τα πιο ισχυρα μελη της γκαμας – να επιταχυνουν απο 0 εως 100
χλμ./ωρα σε λιγοτερο απο τεσσερα δευτερολεπτα.

  Ειδικα για το
πρωτοτυπο, η
Audi χρησιμοποιει το “Heliosilver”, ενα ειδικα κατασκευασμενο χρωμα με εντονη “techno” οπτικη
εντυπωση, που μοιαζει να βγηκε απο ενα φουτουριστικο εργαστηριο χημειας και το
οποιο με τη σειρα του προσθετει αισθητικη λαμψη και λειτουργικοτητα στο
Audi A6 etron. Το χρωμα χαριζει τρισδιαστατο εφε βαθους, το οποιο
ειναι ιδιαιτερα ορατο στην περιοχη γυρω απο τους θολους των τροχων
quattro. Στο μπροστινο μερος, η μασκα Singleframe, επισης βαμμενη στο Heliosilver, σχηματιζει μια εντυπωσιακη αντιθεση με το βαθυ ματ
μαυρο χρωμα του σκελετου. Αυτη η εντονη αντιθεση τονιζει επισης τις οριζοντια
προσανατολισμενες γραμμες στα πλαϊνα πανελ του οχηματος, που υποδεικνυουν εντονα
και τον χωρο που φιλοξενειται η μπαταρια, η ενεργειακη καρδια του μοντελου.



  Στα φωτιστικα
σωματα, η τεχνολογια
Digital Matrix LED περναει σε ανωτερο
επιπεδο, με χρηση ψηφιακης τεχνολογιας
OLED, με τους προβολεις να προβαλλουν βιντεο παιχνιδι εξελιγμενο
απο την ιδια την
Audi σε τοιχο μπροστα απο
το οχημα, οταν αυτο ειναι σταθμευμενο.

  Δυο
ηλεκτροκινητηρες συνολικης ισχυος 350
kW (476 PS) και ροπης 800 Nm, σε συνδυασμο με τεχνολογια 800 Volt που επιτρεπει φορτιση με εως και 270 kW, επιτρεπει ανεφοδιασμο με ενεργεια σε χρονικη διαρκεια που
πλεον προσομοιαζει αντιστοιχη συμβατικων αυτοκινητων: μονο 10 λεπτα της ωρας αρκουν,
για τη φορτιση μιας αδειας μπαταριας με ενεργεια αρκετη για αυτονομια πανω απο
300 χιλιομετρα, ενω σε λιγοτερο απο 25 λεπτα, η 100
kWh μπαταρια του Audi A6 etron μπορει να φορτιστει απο το 5% στο 80% της χωρητικοτητας
της.



  Το Audi A6 etron concept παρουσιαζεται στη Σαγκαη, χωρις η εταιρεια να αποκαλυπτει
ακομα ακριβεις λεπτομερειες για τη χρονικη στιγμη που το πρωτοτυπο θα βγει στην
παραγωγη.



[ad_2]

Leave a Reply

Top
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!