Η Audi λανσαρει μια ακομα πιο σπορ εκδοση εξοπλισμου και μια ειδικη εκδοση με εμφαση στο ξεχωριστο design για την οικογενεια TT. Το Audi TTS competition plus ειναι οσο πιο σπορ μπορει να γινει ενα TT. Παραλληλα, η εκδοση “bronze selection” για το TT και το TTS, αποτελει ωδη στην κομψοτητα.
Η νεα γραμμη εξοπλισμου “competition plus” ενισχυει το σπορ status του Audi TTS με ιδιαιτερες και πολυ τολμηρες σχεδιαστικες λεπτομερειες. Το Audi TTS τωρα διαθετει εναν πιο ισχυρο κινητηρα TFSI που παραγει 320 PS (235 kW) και αποδιδει μεγιστη ροπη 400 Nm. Το Coupé επιταχυνει απο σταση στα 100 χλμ./ωρα σε 4,5 δευτερολεπτα (Roadster: 4,8 δευτερολεπτα). Η τελικη ταχυτητα ρυθμιζεται ηλεκτρονικα στα 250 χλμ./ωρα. Το 7-ταχυτο S tronic, το μονιμο συστημα τετρακινησης quattro και το συστημα ελεγχομενων αμορτισερ Audi magnetic ride, ανηκουν στο βασικο εξοπλισμο.
Ο βασικος εξοπλισμος του Audi TTS competition plus περιλαμβανει προβολεις LED, τα τεσσερα δακτυλιδια της μαρκας στα πλαϊνα μαρσπιε, φιμε τζαμια για απομονωση απο τα αδιακριτα βλεμματα (μονο Coupé), δαγκανες φρενων βαμμενες σε κοκκινο χρωμα και γυαλιστερες μαυρες ζαντες 20 ιντσων, με σχεδιο 10 ακτινων. Η σταθερη πισω αεροτομη καθως και αλλες εξωτερικες λεπτομερειες σε σκουρα χρωματα, οπως τα τεσσερα δακτυλιδια Audi σε μαυρο χρωμα μπροστα και πισω, αναδεικνυουν τον δυναμισμο του μοντελου με την πρωτη ματια. Κατι που κανουν και τα πολυ ιδιαιτερα εξωτερικα χρωματα, τα chronos gray, glacier white, tango red και turbo blue.
Στο εσωτερικο, ο οδηγος εχει στη διαθεση του το Audi virtual cockpit 12,3 ιντσων, με δυνατοτητα να προσαρμοσει τις οθονες οπως ο ιδιος επιθυμει. Η αποκλειστικη για το TTS competition plus δερματινη ταπετσαρια, ενισχυει περαιτερω το σπορ εσωτερικο της εκδοσης αυτης. Το λεπτο δερμα Nappa ειναι σε χρωμα εβενου, με ραφες αντιθεσης σε κοκκινο η μπλε χρωμα, σε συνδυασμο με μοτιβο ρομβου και αναγλυφο S στο πισω μερος των μπροστινων καθισματων. Επιπλεον, τα διαφορα ενθετα ειναι σε carbon design, ως στανταρ. Πολλες λεπτομερειες ειναι σχεδιαστικα ιδιαιτερες, με τους συνδυασμους χρωματων να αναδεικνυουν τον σπορ χαρακτηρα ενω το τιμονι διαθετει δεικτη σε γκρι η κοκκινο, στο σημειο των 12 ωρων, με ραφες αντιθεσης σε ara blue η tango red και πεπλατυσμενη βαση, αποτελωντας ενα πραγματικο χειριστηριο στα χερια του οδηγου, σε ενα περιβαλλον αποκλειστικα εστιασμενο σε αυτον.
Ενα ακομη σημαντικο στοιχειο design θα εμπλουτισει τη γκαμα των Audi TT και TTS το δευτερο τριμηνο του 2021. Προκειται για την ιδιαιτερη εκδοση “bronze selection”, μια προσφορα της Audi Sport στους οπαδους του μοντελου. Συμφωνα με το ονομα, η επενδυση των καθισματων, η κεντρικη κονσολα και οι αεραγωγοι στο εσωτερικο διαθετουν ενα λεπτο μπρουτζινο φινιρισμα ενω χαλκινες ραφες αντιθεσης τονιζουν τα μπακετ καθισματα sport plus. Τα διαθεσιμα χρωματα για το αμαξωμα περιλαμβανουν τα chronos gray, glacier white και mythos black, τα οποια ταιριαζουν με την κομψη μπρουτζινη αποχρωση στις ζαντες 20 ιντσων, με το πεντακτινο αστερι σε σχημα V. Τα τεσσερα δακτυλιδια της Audi στα πλαϊνα μαρσπιε, στην ιδια αποχρωση, τραβουν τα βλεμματα.
Εκτος απο τους προβολεις LED και τα πισω φωτα, ενα ηχοσυστημα B&O, ενθετα απο αλουμινιο και ενα διευρυμενο πακετο δερματινης επενδυσης με ραφες αντιθεσης ειναι επισης στανταρ. Δυο μεγαλες στρογγυλες αποληξεις εξατμισης με επενδυση χρωμιου στα δεξια και αριστερα, δινουν στο πισω μερος μια εντυπωσιακη εμφανιση, ενω στο TTS κυριαρχουν οι γνωστες διδυμες αποληξεις. Εμπρος, το Singleframe με το μοτιβο κηρηθρας ειναι βαμμενο σε γυαλιστερο μαυρο για το TT και ματ μαυρο τιτανιου για το TTS.
To Audi TTS competition plus, τοσο σε εκδοση Coupé οσο και Roadster ειναι αμεσα διαθεσιμο για παραγγελια στη Γερμανια, ενω η εκδοση “bronze selection” για τα ΤΤ και TTS θα ειναι διαθεσιμη απο την ανοιξη του 2021.