Το “The Home of Bentley” στο Crewe του Ηνωμενου Βασιλειου, γιορταζει ενα πολυ σημαντικο οροσημο: τη συμπληρωση παραγωγης 80.000 Continental GT – του απολυτου πολυτελους μοντελου μεγαλου τουρισμου. Η πολυ ιδιαιτερη αυτη Bentley, ηταν μια δεξιοτιμονη Continental GT V8 σε εκτυφλωτικο Orange Flame χρωμα. Βγηκε πριν απο λιγες μερες απο τη γραμμη παραγωγης, του πρωτου εργοστασιου στον κοσμο με ουδετερο περιβαλλοντικο αποτυπωμα ανθρακα.
Το ονομα Continental εμφανιστηκε για πρωτη φορα στη Bentley το 1952, οταν ντεμπουταρε η Bentley R–Type Continental. Ενα κουπε με αμαξωμα που ειχε επιμεληθει η Mulliner, με τελικη ταχυτητα περιπου 193 χλμ./ωρα, κατι που την καθιστουσε το ταχυτερο τετραθεσιο αυτοκινητο στον κοσμο και που γρηγορα κερδισε τη φημη ως το απολυτο πολυτελες οχημα υψηλης ταχυτητας.
Το 2003, κυκλοφορησε η Continental GT – το πρωτο αυτοκινητο της συγχρονης εποχης Bentley. Εμπνευσμενη απο την R–Type του 1952, η πρωτη Continental GT δημιουργησε μια εντελως νεα κατηγορια – τα μοντερνα πολυτελη Grand Tourer. Απο τοτε, η Continental GT υπηρξε το αδιαμφισβητητο σημειο αναφορας της κατηγοριας, με μεσο ορο πωλησεων 5.000 μοναδων ετησιως.
Σημερα, δεκαοκτω χρονια αργοτερα, η Continental GT βρισκεται στην τριτη γενια της. Εχουν πλεον κατασκευαστει 80.000 μοναδες και καποιοι εξειδικευμενοι τεχνιτες της Bentley που εργαστηκαν σε αυτο το επετειακο κομματι, ειχαν εργαστει και στην πρωτη Continental GT που βγηκε απο τη γραμμη παραγωγης με VIN0001, η οποια – σημειωτεον – ανηκει στην Bentley, εχει ακομα πινακιδες και κυκλοφορει κανονικα συμμετεχοντας σε διαφορες εκδηλωσεις.
Σε ολο αυτο το διαστημα πολλα εχουν αλλαξει, αναμεσα τους η τεχνολογια και η μηχανολογια, με την ισχυ του μοντελου να εχει αυξηθει κατα 27% ενω οι εκπεμπομενοι ρυποι CO2 να εχουν μειωθει κατα 48%, σε συγκριση με την αρχικη Continental GT.
Με δυνατοτητα επιλογης κινητηρων, μια απο τις πιο εκτεταμενες παλετες χρωματων στον κοσμο και με σχεδον απεριοριστες εσωτερικες επιλογες, επι του παροντος υπαρχουν συνολικα 17 δισεκατομμυρια τροποι με τους οποιους ενας πελατης μπορει να καθορισει μια Continental GT. Και αν η επιθυμια ειναι για ακομα μεγαλυτερη εξατομικευση, η Bentley Mulliner μπορει να κανει την καθε Continental GT ακομα πιο μοναδικη.
Για να δωσει ενα πιο εορταστικο τονο στην επιτευξη του οροσημου των 80.000 Continental GT, η Bentley διοργανωσε μια μικρη παρελαση στο εσωτερικο οδικο δικτυο των εγκαταστασεων της, στην οποια συμμετειχαν μερικες ιδιαιτερες, μοναδικες Bentley.
Αναμεσα τους η πρωτη Ice Speed Record GT, οδηγημενη απο τον τεσσερις φορες Παγκοσμιο Πρωταθλητη Ραλι Juha Kankkunen, η οποια ειχε καταρριψει το παγκοσμιο ρεκορ ταχυτητας στον παγο το 2007, φτανοντας μια μεση ταχυτητα 321,65 χλμ./ωρα (199,86 mph), στην παγωμενη θαλασσα στα ανοικτα των ακτων της Φινλανδιας.
Πιο διπλα, η 2019 Pikes Peak GT, η οποια διατηρει ακομη το ρεκορ αναβασης στο Pikes Peak για μοντελα παραγωγης. Οδηγημενη απο τον τριπλο πρωταθλητη Rhys Millen, το αυτοκινητο κατεβασε κατα 8,4 δευτερολεπτα το προηγουμενο ρεκορ κατα τη διαρκεια της διαδρομης 12,42 μιλιων και 156 στροφων, σε μολις 10 λεπτα και 18,4 δευτερολεπτα.
Μετα απο 18 χρονια και τρεις γενιες, η Continental GT εξακολουθει να ειναι μια δηλωση αληθινης πολυτελειας. Κομψη, με γλυπτο σχεδιασμο, φαινομενικα ισχυρη και ομορφα σχεδιασμενη, εξαιρετικα κατασκευασμενη, αποτελει το αποκορυφωμα του διθυρου σχεδιασμου και μηχανικης της Bentley και την επιτομη του Grand Tourer.