[ad_1]
Το RE:BMW Circular Lab ειναι μια προσκληση στο ταξιδι μετασχηματισμου του BMW Group για τη μεταβαση σε μια κυκλικη οικονομια. Το RE:BMW Circular Lab εστιαζει στο κυκλικο μοντελο αναπτυξης μεσα απο μια σειρα νεων, βιωσιμων ενεργειων. Το BMW Group στοχευει να χρησιμοποιησει το RE:BMW Circular Lab για να ενημερωσει το κοινο σε θεματα κυκλικης οικονομιας εναντι της γραμμικης. Αναθεωρηση ολοκληρης της διαδικασιας (Rethinking). Μειωση πορων (Reducing), και επαναχρησιμοποιηση (Reusing) στο μεγιστο βαθμο.
Πλατφορμα επικοινωνιας και εμπειριας για βελτιωμενο διαλογο, συνεργασια και νεες προοπτικες
Η νεα πλατφορμα επικοινωνιας και εμπειριας RE:BMW Circular Lab ειναι μια υβριδικη εμπειρια για ολους τους χρηστες. Στοχος ειναι να καταστησει αντιληπτη την εξελιξη του BMW Group ως ενος βιωσιμου οργανισμου με τροπο διαφανο, διαδραστικο και προσιτο σε ολους. Πολυαριθμες λειτουργιες και συναρπαστικες, ενημερωτικες αφηγησεις παρεχουν αυθεντικες πληροφοριες για την προοδο του BMW Group στο δρομο για μια ολιστικη προϊοντικη αναπτυξη, την υπευθυνη χρηση πορων και το μετασχηματισμο της εταιρειας για τη μεταβαση σε μια κυκλικη οικονομια.
Στο ταξιδι αυτο, το BMW Group ακολουθει τεσσερις βασικες αρχες: RE:THINK, RE:DUCE, RE:USE και RE:CYCLE. Το BMW Group χρησιμοποιει το RE:BMW Circular Lab για να αφηγηθει την ιστορια του μετασχηματισμου του με βαση αυτες τις αρχες. Ωστοσο, η πλατφορμα αποτελει παραλληλα μια προσκληση για συνεργασια και συμμετοχη στο διαλογο. Υπογραμμιζοντας τη χαρα της ανακαλυψης νεων προοπτικων μεσα απο τη συνεργασια, το RE:BMW Circular Lab προσκαλει ολους να συμμετεχουν στη διαμορφωση του μελλοντος μεσα απο μια συλλογικη προσπαθεια. Ιδιαιτερη εμφαση διδεται στην αλληλεπιδραση και το διαλογο: οι χρηστες μπορουν να παρακολουθουν αναλογικα και ψηφιακα σεμιναρια και να χρησιμοποιουν τα social media για ενημερωνονται για το μετασχηματισμο του BMW Group προς μια κυκλικη οικονομια με διαφορους τροπους. Την ιδια στιγμη πληροφοριες πανω σε θεματα οπως κυκλικη οικονομια και κυκλικη σχεδιαση εχουν σαν στοχο να εμπνευσουν συναρπαστικες ιδεες για προσωπικη δραση.
Τεσσερις βασικες αρχες: RE : THINK , RE : DUCE , RE : USE και RE : CYCLE
Επισκοπηση των τεσσαρων αρχων της κυκλικης οικονομιας:
RE : THINK – Υιοθετηση ενος κυκλικου μοντελου σε ολες τις δρασεις μας.
Οι βασικες αρχες ειναι RE:DUCING, RE:USING και RE:CYCLING σε ολη τη διαδικασια και περαν αυτης: νεα υλικα, νεες τεχνολογιες, νεες διαδικασιες και πανω απ’ ολα νεες ιδεες. Πρεπει να αναθεωρησουμε ολες τις δραστηριοτητες μας στους κολπους του BMW Group και ακομα παραπερα.
RE : DUCE – Δημιουργια περισσοτερων με λιγοτερα, στο βαθμο που ειναι δυνατον.
Αυτο ανοιγει ενα τεραστιο δημιουργικο πεδιο για ιδεες και δυνατοτητες. Φανταστειτε τη νεα πολυτελη κατηγορια του μελλοντος, με νεα υλικα, διαφορετικα εξαρτηματα και ευελικτους συνδυασμους. Η τεχνη ειναι να καταργουμε πραγματα χωρις συμβιβασμους στην οδηγικη εμπειρια.
RE : USE – Επεκταση της χρησης των προϊοντων μας για οσο το δυνατον μεγαλυτερο διαστημα.
Επεκτεινουμε και διευρυνουμε την αξια, τις δυνητικες εφαρμογες και τη χρηση των προϊοντων μας μεσω εκσυγχρονισμου, ψηφιακων λειτουργιων και πολλων ακομα επιλογων. Νεες επιλογες κινητικοτητας θα μεταμορφωσουν το εσωτερικο ενος αυτοκινητου σε πολυχωρο που θα μπορει να χρησιμοποιειται για επαγγελματικες συναντησεις η φιλικες συγκεντρωσεις, ακομα και ως living room. Και ασφαλως για τη μεταβαση απο το σημειο Α στο σημειο B. Το σημαντικο ειναι η καθημερινη χρηση και πως μπορουμε να εμπνεουμε καθημερινα τους πελατες μας.
RE : CYCLE – Συνεχης χρηση πορων βασει ενος μοντελου κυκλικης οικονομιας.
Χρηση οσο το δυνατον περισσοτερων μονοϋλικων, μη αναμεμειγμενων. Χρηση υλικων που ανηκουν ηδη σε κυκλικα οικονομικα μοντελα, οπως ανακυκλωμενο πλαστικο, ανακυκλωμενο αλουμινιο και ανακυκλωμενο ατσαλι. Αποσπωμενες συνδεσεις ειναι απαραιτητες για την ευκολη αποσυναρμολογηση. Η δυνατοτητα διαχωρισμου υλικων διευκολυνει την ανακυκλωση τους. Το σημαντικο ειναι το περιβαλλοντικο αποτυπωμα των προϊοντων μας και των επιχειρηματικων δραστηριοτητων μας συνολικα.
Διασκεδαστε ανακαλυπτοντας την κυκλικοτητα με τους CIRCULAR HEROES
Το BMW Group αναθεωρει εκ βαθρων τη στρατηγικη σχεδιασης και στρεφεται στην κυκλικη σχεδιαση. Αυτη εστιαζει στην κυκλικοτητα σε ολη τη διαδικασια σχεδιασης και περαν αυτης. «Κυκλικη σχεδιαση ειναι η δημιουργια περισσοτερων με λιγοτερα: λιγοτεροι ποροι, περισσοτερο συναισθημα», σχολιαζει ο Adrian van Hooydonk, Senior Vice President BMW Group Design, εξηγωντας τη γοητεια της κυκλικης σχεδιασης.
Οι αρχες κυκλικης σχεδιασης υλοποιουνται με διασκεδαστικο τροπο απο τους CIRCULAR HEROES, τεσσερις βιωσιμους χαρακτηρες που δημιουργησε ο αρχιτεκτονας Milanese και σχεδιαστρια Patricia Urquiola οι οποιοι διερευνουν συνεχως τις δυνατοτητες της σχεδιασης, των σχηματων, των υλικων και των χρωματων. «Καθε φορα που συνεργαζομαι με την BMW, μαθαινω κατι νεο για την κινητικοτητα και τις δυνατοτητες που προσφερει, αλλα το συγκεκριμενο project ειναι μοναδικο στο ειδος του. Ειχα την ευκαιρια να πειραματιστω, να δουλεψω με ουτοπικα μοντελα ακομα και να τολμησω να υπερβω τα ορια της σχεδιασης», δηλωσε η σχεδιαστρια Patricia Urquiola, μιλωντας για τη δουλεια της σχετικα με τους CIRCULAR HEROES. Καθε CIRCULAR HERO αντιπροσωπευει τους διαφορετικους τροπους συσχετισης υλικων και εξαρτηματων, με τον καθενα να εχει τη δικη του προσεγγιση.
Με το RE:BMW Circular Lab, το BMW Group προσκαλει το κοινο σε αυτο το ταξιδι για τη διαμορφωση του μελλοντος – με σκοπο να ανακαλυψουν νεες προοπτικες μαζι. Στην περιπτωση της εκθεσης IAA Mobility στο Μοναχο, το RE:BMW Circular Lab θα παρουσιαστει στο BMW Group Open Space (Max-Joseph-Platz, Μοναχο). Οι επισκεπτες καλουνται να συμμετεχουν σε διαδραστικα σεμιναρια.
Ανακαλυψτε το RE:BMW Circular Lab τωρα:
[ad_2]
Source link