Carr-E : Η ατομική πλατφόρμα μετακίνησης σε σχήμα και μέγεθος ρεζέρβας!

Για εσας που δεν επιθυμειτε να περπατησετε την αποσταση απο τη θεση σταθμευσης του αυτοκινητου μεχρι το σπιτι σας, υπαρχει το carr-E. Μια επαναστατικη μικρη ηλεκτρικη πλατφορμα η οποια μπορει να σας μεταφερει μεχρι την εξωπορτα σας. Οταν επιστρεψετε παλι στο αυτοκινητο σας, μπορειτε να την αποθηκευσετε στο χωρο της ρεζερβας.


Μια Εξυπνη Συσκευη που Πηγαινει Παντου Ειναι Απο τις Πιο Αξιολογες Εφευρεσεις που Δημιουργησαν οι Εργαζομενοι της Ford με Στοχο τη Βελτιωση των Μετακινησεων 

Μια ηλεκτροκινητη πλατφορμα με την ονομασια Carr-E, το αναδιπλουμενο ηλεκτρικο τρικυκλο TriCiti, και το ηλεκτρικο αναπηρικο αμαξιδιο με αυτοματη φορτωση με το ονομα eChair, ειναι μεταξυ των φιναλιστ στο διαγωνισμο καινοτομιας των εργαζομενων της Ford

Στο Ford Last Mile Mobility Challenge αξιολογουνται περισσοτερες απο 600 ηλεκτρικες συσκευες υποστηριξης που εχουν δημιουργησει εργαζομενοι της Ford σε ολο τον κοσμο για τη μεταφορα ανθρωπων η αγαθων σε αστικες περιοχες 

Οι ατομικες συμμετοχες εργαζομενων της Ford εφτασαν σε επιπεδα ρεκορ, ενω ο συνολικος αριθμος εφευρεσεων αναμενεται να σημειωσει ετησιο ρεκορ το 2016 


Ενα καινοτομο, συστημα προσωπικης μετακινησης, σχεδιασμενο για να χωραει στο χωρο αποσκευων που συνηθως καταλαμβανει η ρεζερβα ειναι απο τα επικρατεστερα σε διαγωνισμο καινοτομιας της Ford, με θεμα τη δημιουργια μελλοντικων λυσεων μετακινησης για το λεγομενο ‘τελευταιο χιλιομετρο’ (‘last mile’) σε αστικες περιοχες.

Το Carr-E – που δημιουργησε ο Kilian Vas, μηχανικος συστηματων της Ford με εδρα στην Κολωνια – ηταν μια απο τις 633 προτασεις για λυσεις προσωπικης μετακινησης που δημιουργησαν υπαλληλοι της Ford για το Last Mile Mobility Challenge. Θεμα του διαγωνισμου ειναι η δημιουργια ηλεκτρικων, συσκευων προσωπικης υποστηριξης που θα συμβαλλουν στη βελτιωση των μετακινησεων σε περιοχες οπου οχηματα δεν επιτρεπονται η θα αυξησουν την πρακτικοτητα, και θα καθοδηγουν τους οδηγους να φτασουν στον τελικο προορισμο αφου παρκαρουν το αυτοκινητο τους.


Το Carr-E can μπορει να μεταφερει ατομα η αντικειμενα εως 120 kg, εχει αυτονομια 22 km και τελικη ταχυτητα 18 km/h. Το πρωτοποριακο συστημα ειναι απο τα επικρατεστερα που ανεδειξε ο διαγωνισμος καινοτομιας διπλα στο TriCiti – ενα αναδιπλουμενο ηλεκτρικο τρικυκλο που μπορει ευκολα να μετατρεπεται σε καροτσι για ψωνια, καροτσι μεταφορας η οχημα μεταφορας σε γηπεδα γκολφ, και το eChair concept – ενα ηλεκτρικο αναπηρικο αμαξιδιο που μπορει να φορτωνεται αυτοματα στο οχημα.

«Πραγματικα χρειαζεται να ανακαλυψουμε εκ νεου τον τροχο, να επαναπροσδιορισουμε την εννοια της μετακινησης,» δηλωσε ο Vas. «Για τη δημιουργια του Carr-E, εμπνευστηκα απο την αναβαθμιση της Ford σε εταιρια αυτοκινησης και μετακινησης, αλλα παραλληλα γνωριζω καλα  ποσο ραγδαια αναπτυσσονται οι πολεις και ποσο περιπλοκη γινεται σταδιακα η μετακινηση μεσα στην πολη. Πραγματικα, ηθελα να δημιουργησω μια συσκευη που κανει τις μετακινησεις ευκολοτερες και πιο απολαυστικες.»  


Ο Vas συνεργαστηκε με το συναδερφο του Daniel Hari, το διευθυντη του Dr. Uwe Wagner, αλλα και με σχεδιαστες απο τη Ford Ευρωπης και ειδικους στην εξελιξη πρωτοτυπων απο το RWTH Aachen University για τη δημιουργια του Carr-E. Η τετρατροχη συσκευη ειναι συμπληρωματικη ενος οχηματος και υποστηριζει τους χρηστες στο τελευταιο σκελος του ταξιδιου, απο το σημειο σταθμευσης μεχρι τον τελικο προορισμο. 

Το Carr-E μπορει επισης να χρησιμοποιειται για τη μεταφορα βαρεων αντικειμενων. Οι χρηστες απλα τοποθετουν το αντικειμενο στη συσκευη και αυτη ακολουθει εναν ηλεκτρονικο δεκτη  που εχουν στην κατοχη τους.


Το TriCiti, που δημιουργησαν οι James Neugebauer, Torsten Gerhardt και Robert Spahl – ολοι εργαζομενοι στον τμημα Vehicle Architecture, της Ford Ευρωπης – ειναι επισης οδηγησιμη συσκευη και υποστηριζει για καθε ειδους μεταφορες. Το αναδιπλουμενο συστημα μπορει να προσαρμοζεται ωστε να μεταφερει ψωνια η εξοπλισμο οπως τσαντες του γκολφ και μπορει ευκολα να μεταφερεται σε δημοσια μεσα μεταφορας η να αποθηκευεται σε οχημα. Το TriCiti εχει αυτονομια 30 km και τελικη ταχυτητα 20 km/h. 

Το eChair, που δημιουργησαν οι Gunther Cuypers, Robin Celis και David Longin – ολοι μηχανικοι στο Κεντρο Δοκιμων της Ford του Lommel, στο Βελγιο – ειναι ενα ελαφρυ, ηλεκτρικο αναπηρικο αμαξιδιο με μηχανισμο αυτοματης φορτωσης, σχεδιασμενο για  να προσφερει μεγαλυτερη ανεξαρτησια σε ατομα με κινητικα προβληματα.

«Η καινοτομια και η προκληση ειναι στην καρδια της φιλοσοφιας των μηχανικων μας, οπως την εποχη που ο Henry Ford πρωτος ξεκινησε τη μεταμορφωση του τομεα μεταφορων,» δηλωσε ο Walter Pijls, supervisor, Innovation Management for Mobility, Ford Ευρωπης. «Οι συσκευες προσωπικης υποστηριξης μπορουν να βοηθουν τους ανθρωπους να καλυπτουν τα τελευταια χιλιομετρα του ταξιδιου γρηγορα και ευκολα και να μεταφερουν βαρια αντικειμενα που ισως αδυνατουν μονοι τους.»

Η αυξηση καινοτομιων της Ford – οπως μετρηθηκε απο της αιτησεις για πατεντες – αναμενεται να φτασει σε εταιρικο ρεκορ το 2016, ξεπερνωντας το περσινο ρεκορ των 6.000+. Ο αριθμος των εκκολαπτομενων εφευρετων-εργαζομενων της Ford εχει φτασει επισης σε επιπεδα ρεκορ απο τοτε που ξεκινησε το 2015, με περισσοτερους απο 3.500 νεους εφευρετες να υποβαλλουν νεες καινοτομιες.
.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=mLasbNBmOqQ]

Leave a Reply

Top
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!