Η Bentley Motors αποκαλυψε τη νεα Continental GT Speed - το πιο δυναμικο αυτοκινητο στην 101χρονη ιστορια της
μαρκας και την απολυτη εκφραση του πολυτελους Grand Tourer παγκοσμιως.
Η νεα Continental GT Speed ειναι σχεδιασμενη, εξελιγμενη και κατασκευασμενη στο
χερι στο εργοστασιο πολυτελων αυτοκινητων της Bentley στο Crew, που λειτουργει με
ουδετερο περιβαλλοντικο αποτυπωμα ανθρακα. Το νεο μοντελο τριτης γενιας
βασιζεται σε μια μακρα παραδοση εκδοσεων της Speed, που
ξεκινησε με την Continental GT Speed πρωτης γενιας το 2007 – εμπνευσμενη απο τα μοντελα Speed 3.0 λιτρων της δεκαετιας του 1920. Η τελευταια GT Speed συνεχιζει την παραδοση, αντιπροσωπευοντας τον απολυτο
συνδυασμο πολυτελειας και επιδοσεων σε ενα συγχρονο Grand Tourer.
Η
κορυφαια σε αποδοση Continental GT διαθετει προηγμενη τεχνολογια πλαισιου εξελιγμενη ειδικα
για το νεο μοντελο. Ενα νεο ηλεκτρονικο συστημα τετραδιευθυνσης αναδεικνυει τη
δυναμικη φυση της Speed στα οδηγικα προφιλ BENTLEY και COMFORT. Ωστοσο, αυτο ειναι ακομα πιο εμφανες στη λειτουργια SPORT, καθως το συστημα διευθυνσης συνδυαζεται με το Bentley Dynamic Ride και ενα ηλεκτρονικο διαφορικο περιορισμενης ολισθησης
για επιπεδο ευελιξιας που δεν απανταται σε οποιοδηποτε αλλο μοντελο Bentley.
Ενα
ακομα στοιχειο τεχνολογικης υπεροχης ειναι η τετραδιευθυνση, με το συστημα πολυ
πιο ενεργο στην GT Speed απο ο,τι στη Flying Spur. Σε χαμηλες και μεσαιες ταχυτητες, οι πισω τροχοι της GT Speed κατευθυνονται προς την αντιθετη κατευθυνση απο τους
εμπρος τροχους για να βοηθησουν στην ταχεια αλλαγη κατευθυνσης, αυξανοντας
αισθητα την ευελιξια. Σε υψηλες ταχυτητες, οι πισω τροχοι κλινουν στην ιδια
κατευθυνση με τους εμπρος, για να βελτιωσουν τη σταθεροτητα.
Για
πρωτη φορα σε μια Bentley, η τελευταια γενια της Continental GT Speed εισαγει
τη χρηση ενος ηλεκτρονικου πισω διαφορικου (eLSD). Ειδικα ρυθμισμενο σε συνδυασμο με τον ελεγχο προσφυσης
και τα ενεργα συστηματα σασι, το eLSD παρεχει αυξημενα πλευρικα περιθωρια, βελτιωμενη διαμηκη
σταθεροτητα, καλυτερη αποκριση στο γκαζι και ανωτερη προσφυση σε αντιξοες
οδικες συνθηκες.
Στη
λειτουργια SPORT, το συστημα διαχειρισης προσφυσης στελνει μεγαλυτερη αναλογια ισχυος στον
πισω αξονα για να επιτρεψει ακομη μεγαλυτερο ελεγχο των γραμμων στις στροφες με
το γκαζι.
Παραλληλα
με αυτα τα συστηματα, η νεα Continental GT Speed διαθετει
ενεργη αναρτηση τριων θαλαμων με προσαρμοστικη αποσβεση και το Bentley Dynamic Ride – το 48V ενεργο συστημα ελεγχου στρεψης που η Bentley παρουσιασε στη Bentayga και την Continental GT τριτης γενιας. Ηλεκτρικοι κινητηρες παραγουν εως 1300 Nm ροπης σε
0,3 δευτερολεπτα στις δυο αντιστρεπτικες, για να αντισταθμισουν τις δυναμεις
κατα τις στροφες και να διατηρησουν οριζοντιωμενο το αμαξωμα.
Απο την
αλλη, το Συστημα Ελεγχου Σταθεροτητας (ESC) μπορει να απενεργοποιηθει απο τον οδηγο, επιτρεποντας
στον εμπειρο χειριστη να ισορροπησει το αυτοκινητο με το γκαζι και το τιμονι,
απολαμβανοντας αβιαστες, προοδευτικες γωνιες εκτροπης.
Για να
συμπληρωσει την επιπλεον ικανοτητα του πλαισιου, ενα νεο μηχανικο συστημα
φρενων Carbon Ceramic εχει εισαχθει προαιρετικα στην GT Speed. Οι δισκοι Carbon Silicon Carbide παρεχουν επιπλεον πιεση φρενων, με ισχυρη, σταθερη
αισθηση και εξαιρετικη αντοχη στην κοπωση. Δεκαπιστονες εμπροσθιες δαγκανες και
τετραπιστονες πισω, παρεχουν απιστευτη δυναμη πεδησης – απαιτειται οταν εως και
10 MJ ενεργειας μετατρεπονται σε θερμοτητα σε πληρη ακινητοποιηση απο την τελικη
ταχυτητα.
H νεα Continental GT Speed διαθετει την αναβαθμισμενη εκδοση του διασημου W12 κινητηρα 6,0 λιτρων της Bentley, με αποδοση 659 PS – αυξηση 4% η 24 PS σε σχεση με το τρεχον μοντελο W12 – προσφεροντας παραλληλα 900 Nm ροπης. Η
τελικη ταχυτητα 335 χλμ./ωρα και η επιταχυνση 0-100 χλμ./ωρα σε μολις 3,5
δευτερολεπτα.
Τοσο ο
κινητηρας οσο και το κιβωτιο εχουν ρυθμιστει ωστε να αναδεικνυουν τον σπορ
χαρακτηρα του αυτοκινητου. Αυτο ειναι πιο αισθητο στη λειτουργια SPORT, οπου ο διπλος υπερσυμπιεστης του W12 εχει ρυθμιστει για να διατηρει τον κινητηρα στη ζωνη
ισχυος περισσοτερο χρονο, με αλλαγη ταχυτητας προς τα πανω πιο αργα η προς τα
κατω πιο νωρις.
Για
μειωμενη καταναλωση και ρυπους, το μοντελο επωφελειται απο την τεχνολογια Stop–Start της Bentley, οπου ο κινητηρας τιθεται εκτος λειτουργιας οχι μονο
οταν το οχημα ειναι ακινητοποιημενο, αλλα και σε ταχυτητες σχεδον κοντα στη
σταση. Παραλληλα, το συστημα Variable Displacement της Bentley κλεινει τους μισους απο τους 12 κυλινδρους του κινητηρα
υπο συνθηκες, με τον κινητηρα να λειτουργει ως εξακυλινδρος για χαμηλοτερη
καταναλωση.
Η
καμπινα της νεας Continental GT Speed δειχνει την τεχνογνωσια της Bentley στη δημιουργια των καλυτερων εσωτερικων αυτοκινητου στον
κοσμο. Χειροποιητα υλικα, διχρωμιες, υψηλης ποιοτητας δερματα σε συνδυασμο με Alcantara, τοσο στην καμπινα οσο και στο τιμονι.
Το
πολυτελες εσωτερικο μπορει να εξατομικευτει περαιτερω με μια επιλογη απο 15
κυρια και 11 δευτερευοντα χρωματα δερματος. Περιτεχνες ραφες και γαζια,
επενδυσεις αλουμινιου και εξαιρετικης ποιοτητας καπλαμας, στο κλασσικο Piano Black αλλα και
αλλες αποχρωσεις, συμπληρωνουν την εικονα του εσωτερικου.
Οπως
και με ολες τις Continental GT, η Speed προσφερει θεσεις για τεσσερις επιβατες και εξαιρετικη
χωρητικοτητα αποσκευων 358 λιτρων. Φινιρισμενη με εξαιρετικη λεπτομερεια, ενα
τεχνολογικα προηγμενο ταμπλο οργανων και το φημισμενο Bentley Rotating Display, το νεο μοντελο που εστιαζει στον οδηγο οσο κανενα αλλο
της μαρκας, διευρυνει τα διαπιστευτηρια επιδοσεων της Continental GT.