e- POWER: ένα νέο σύστημα κίνησης από την Nissan

Η Nissan παρουσιασε το e-POWER , ενα νεο συστημα κινησης που για πρωτη φορα θα διατιθεται στους καταναλωτες,  σηματοδοτωντας ενα σημαντικο οροσημο στο πλαισιο της στρατηγικης  Nissan Intelligent Mobility της φιρμας.

Το e-POWER δανειζεται τεχνολογια απο τα αμιγως ηλεκτροκινητα μοντελα της μαρκας (EV), με χαρακτηριστικο παραδειγμα το Nissan LEAF που αποτελει  το best-seller αμιγως ηλεκτροκινητο αυτοκινητο, με  περισσοτερες απο 250.000 πωλησεις στο ενεργητικο του. Ομως σε αντιθεση με το LEAF, το e-POWER προσθετει ενα μικρο κινητηρα βενζινης που χρησιμευει για την φορτιση της μπαταριας (οταν αυτο ειναι απαραιτητο), εξαλειφοντας  την αναγκη για εναν εξωτερικο φορτιστη, αλλα προσφεροντας την ιδια υψηλη αποδοση.

Η τεχνολογια του e-POWER

Το συστημα e-POWER προσφερει  πληρη κινηση του οχηματος  μεσω του ηλεκτροκινητηρα, πραγμα που σημαινει οτι οι τροχοι κινουνται εντελως απο το ηλεκτρικο μοτερ. Η ενεργεια απο μια μπαταρια υψηλης αποδοσης μεταφερεται  στα συμπαγη συστηματα μεταδοσης κινησης του e-POWER που αποτελειται απο  κινητηρα βενζινης, γεννητρια, inverter και εναν ηλεκτροκινητηρα. Στα συμβατικα υβριδικα συστηματα, ενας χαμηλης ισχυος  ηλεκτρικος κινητηρας συνδυαζεται με εναν κινητηρα βενζινης που αναλαμβανει την κινηση των τροχων οταν η ενεργεια της μπαταριας ειναι χαμηλη (η οταν η ταχυτητα του οχηματος ειναι υψηλη).  Στην περιπτωση του e-POWER, ο βενζινοκινητηρας δεν μεταδιδει κινηση στους τροχους, αλλα απλως φορτιζει τη μπαταρια. Και σε αντιθεση με ενα αμιγως ηλεκτροκινητο οχημα, η πηγη ισχυος προερχεται απο τον κινητηρα και οχι αποκλειστικα απο  την μπαταρια.


Αυτη η δομη του συστηματος γενικα απαιτει ενα μεγαλυτερο κινητηρα αλλα και μπαταρια, επειδη ο κινητηρας ειναι η μονη αμεση πηγη ενεργειας για την κινηση του οχηματος. Το γεγονος αυτο κατεστησε δυσκολο για την αυτοκινητοβιομηχανια στο να τοποθετησει το συγκεκριμενο συστημα σε κανονικα αυτοκινητα. Τωρα η Nissan καινοτομει για μια ακομα φορα, σπαζοντας τον κωδικα και μαθαινοντας πως να ελαχιστοποιησει αλλα και να μειωσει το βαρος, αναπτυσσοντας πιο αποτελεσματικες μεθοδους ελεγχου του κινητηρα, αλλα και βελτιστοποιωντας τη διαχειριση της ενεργειας. Ως αποτελεσμα των παραπανω, το  e-POWER χρησιμοποιει μικροτερη μπαταρια απο το LEAF, προσφεροντας ομως την ιδια οδηγικη εμπειρια,  οπως ακριβως ενα αμιγως ηλεκτροκινητο οχημα.

Τα οφελη του e-POWER

Το e-POWER αποδιδει τεραστια ροπη σχεδον αμεσως, γεγονος που βελτιωνει την κυλιση του οχηματος, προσφεροντας ομαλες επιταχυνσεις. Επισης, το συστημα λειτουργει πολυ ησυχα, σαν ενα κανονικο EV. Επειδη το e-POWER βασιζεται στον κινητηρα πολυ λιγοτερο σε σχεση με ενα συμβατικο αυτοκινητο, η  οικονομια  καυσιμου ειναι συγκρισιμη με εκεινη των κορυφαιων συμβατικων υβριδικων, ειδικα σε λειτουργια αστικου κυκλου. Το συστημα e-POWER  επιτρεπει στον οδηγο του να απολαυσει ολα τα πλεονεκτηματα ενος ηλεκτροκινητου αυτοκινητου, χωρις να χρειαζεται να ανησυχει για τη φορτιση της μπαταριας.


Video με το συστημα e-POWER της Nissan

.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=0FdscbZPdfc]

Leave a Reply

Top
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!