Γιατί η Ford επενδύει 1 δις δολάρια στη N. Αφρική

 Αυτες τις μερες, στο Silverton της Νοτιας Αφρικης, η Ford χτιζει ενα νεο εργοστασιο μεσα στο εργοστασιο της εκει. Ειναι ενα απο τα σταδια της επενδυσης υψους 1 δισεκατομμυριου δολαριων στη χωρα, η μεγαλυτερη στα 97 χρονια παρουσιας της στη Νοτια Αφρικη και μια απο τις μεγαλυτερες επενδυσεις στην ιστορια της αυτοκινητοβιομηχανιας της χωρας. Με αυτη την επενδυση στις παραγωγικες εγκαταστασεις της, θα αυξησει τη δυναμικοτητα παραγωγης και θα δημιουργησει νεες θεσεις εργασιας. Ειναι ομως μονο αυτα; 


Με αυτη την επενδυση, το εργοστασιο της Ford στο Silverton αναμενεται να δημιουργησει εσοδα που θα ξεπερασουν το 1,1% του ακαθαριστου εγχωριου προϊοντος της Ν. Αφρικης. Η ετησια δυναμικοτητα του εργοστασιου του Silverton θα αυξηθει σε 200.000 οχηματα απο 168.000 που ειναι σημερα, υποστηριζοντας την παραγωγη του νεου Ford Ranger για την εγχωρια αγορα και την εξαγωγη του σε περισσοτερες απο 100 αγορες στο κοσμο. Στο εργοστασιο θα κατασκευαζονται επισης τα pick-up μοντελα της Volkswagen στο πλαισιο της στρατηγικης συμμαχιας Ford-VW.


Η επεκταση της παραγωγης θα βοηθησει να δημιουργηθουν 1.200 επιπλεον θεσεις εργασιες για τη Ford στη Ν. Αφρικη, αυξανοντας το ανθρωπινο δυναμικο στη συγκεκριμενη μοναδα σε 5.500 εργαζομενους. Συνολικα, αναμενεται να προστεθουν περιπου 10.000 νεες θεσεις εργασιας στο δικτυο εγχωριων προμηθευτων της Ford, ανεβαζοντας το συνολικο αριθμο στις 60.000. Η συνολικη επενδυση περιλαμβανει 686 εκατομμυρια δολαρια για εκτενεις αναβαθμισεις στο εργοστασιο του Silverton που θα αυξησουν τον ογκο παραγωγης και θα βοηθησουν σημαντικα στη βελτιωση της αποδοσης παραγωγης και της ποιοτητας των οχηματων.


Μεταξυ αυτων ειναι η ανεγερση ενος νεου φανοποιειου με υπερσυγχρονη ρομποτικη τεχνολογια κα ενα νεο, υψηλης τεχνολογιας τμημα πρεσων, τα οποια θα βρισκονται στον ιδιο χωρο για πρωτη φορα. Οι δυο εγκαταστασεις θα εκσυγχρονισουν και θα βελτιστοποιησουν τις διαδικασιες παραγωγης στο Silverton συμβαλλοντας την ιδια στιγμη στη βελτιωση της ποιοτητας και στη μειωση του συνολικου κοστους και των αποβλητων.


Το νεο τμημα πρεσων θα χρησιμοποιει μια γραμμη υψηλης ταχυτητας για τη παραγωγη ολων των κυριων μεταλλικων εξαρτηματων για το νεο Ranger. Θα περιλαμβανει ενα πληρως αυτοματοποιημενο συστημα αποθηκευσης και ανακτησης για τα καλουπια πρεσων, που θα τοποθετειται στην οροφη της εγκαταστασης, καταργωντας τις σχετικες κουραστικες διαδικασιες. Επιπλεον, ενα συγχρονο συστημα σαρωτη (scanner) με υπερυθρες ακτινες που ελεγχει τις επιφανειες για ατελειες θα διασφαλιζει τη βελτιστη ποιοτητα των προϊοντων που φευγουν απο το τμημα πρεσων.


Εκτενεις αναβαθμισεις θα γινουν επισης στη γραμμη παραγωγης της καροτσας, στο βαφειο και στην τελικη συναρμολογηση για βελτιωση της ροης των οχηματων μεσα στο εργοστασιο, μαζι με την επεκταση των εξωτερικων χωρων φυλαξης κοντεϊνερ και οχηματων.

Η Ford θα κατασκευασει επισης νεα κεντρα μετατροπης οχηματων και εκπαιδευσης, με τα τελευταια να διασφαλιζουν την πληρη καταρτιση των εργαζομενων της εταιρειας με σκοπο τη μεγιστοποιηση της αποδοτικοτητας των αναβαθμισμενων εγκαταστασεων του Silverton.


«Οι εκτεταμενες αναβαθμισεις και οι νεες προηγμενες τεχνολογιες παραγωγης θα βελτιωσουν την αποδοτικοτητα σε ολη τη δραστηριοτητα της Ν. Αφρικης – απο τη διαδοχικη παραδοση των εξαρτηματων απευθειας στη γραμμη συναρμολογησης, μεχρι τις αυξημενες ταχυτητες της γραμμης παραγωγης οχηματων και την ακριβεια συναρμολογησης, ωστε να διασφαλιζεται η κορυφαια ποιοτητα που προσδοκουν οι πελατες μας» λεει ο Andrea Cavallaro, director of Operations, International Markets Group της Ford.

 

Το νεο προγραμμα επενδυσης αποτελει συνεχεια του Project Blue Oval – ενος προγραμματος ανανεωσιμης ενεργειας – που ευθυγραμμιζεται με τον παγκοσμιο στοχο της εταιρειας για χρηση αποκλειστικα τοπικα παραγομενης ενεργειας απο ανανεωσιμες πηγες σε ολα τα εργοστασια της εταιρειας μεχρι το 2035 και την επιτευξη κλιματικης ουδετεροτητας μεχρι το 2050.


Η πρωτη φαση του Project Blue Oval ειναι ηδη σε εξελιξη με την κατασκευη φωτοβολταϊκων πανελ στα στεγαστρα του παρκινγκ για 4.200 οχηματα στο εργοστασιο του Silverton. «Στοχος μας ειναι να πετυχουμε το ‘Island Mode’, την ανεξαρτητοποιηση του εργοστασιου του Silverton απο το δημοσιο δικτυο ηλεκτρισμου ωστε να ειναι πληρως αυτονομο ενεργειακα και ουδετερο ως προς τον ανθρακα εως το 2024» δηλωσε ο Cavallaro. «Θα ειναι ενα απο τα πρωτα εργοστασια της Ford σε ολο τον κοσμο που θα πετυχει μια τετοια κατασταση». 


Η Ford θα επενδυσει επισης 365 εκατομμυρια δολαρια για την αναβαθμιση των εργαλειων στα εργοστασια των βασικων προμηθευτων της εταιρειας. «Υποστηριζοντας τους προμηθευτες μας με νεα εργαλεια, εκσυγχρονιζομαστε παραλληλα, ωστε να πετυχουμε κορυφαια ποιοτητα για το νεο Ranger σε υψηλοτερους ογκους παραγωγης για εγχωριες πωλησεις και εξαγωγες» δηλωσε ο Cavallaro.


«Στο πλαισιο της εκτενους μας επενδυσης στο εργοστασιο του Silverton, κατασκευαζουμε επισης μια νεα γραμμη παραγωγης πλαισιων της Ford στην Tshwane Automotive Special Economic Zone (TASEZ) για το νεο προγραμμα οχηματων» δηλωσε ο Ockert Berry, vice president, Operations, Ford Motor Company Ν. Αφρικης.


«Με τη νεα γραμμη και τους σημαντικοτερους προμηθευτες εξαρτηματων εγκατεστημενους  κοντα το εργοστασιο του Silverton στην TASEZ θα μπορεσουμε να αυξησουμε τη δυναμικοτητα παραγωγης, καθως τα εξαρτηματα θα παραδιδονται διαδοχικα, απευθειας στη γραμμη συναρμολογησης» προσθεσε ο Berry. «Αυτο θα μειωσει σημαντικα το κοστος και την περιπλοκοτητα διαχειρισης της εφοδιαστικης αλυσιδας, θα βελτιωσει την αποδοση και θα μας επιτρεψει να αυξησουμε την παραγωγη των Rangers για τους πελατες μας».


Εκτος απο την εκπροσωπηση της στο συμβουλιο της TASEZ, η Ford συνεργαζεται επισης και με τις τρεις κυβερνητικες αρχες της χωρας και με σχετικους κρατικους φορεις οπως η Transnet, στην αναπτυξη του Σιδηροδρομικου Εμπορευματικου Διαδρομου Gauteng – Eastern Cape. Προκειται για μια γραμμη πληρους εξυπηρετησης που συνδεει το εργοστασιο του Silverton και την TASEZ με το Port Elizabeth, οπου βρισκεται το εργοστασιο κινητηρων της Ford (Struandale) και την οικονομικη ζωνη Coega Special Economic Zone.


Ο Υψηλης Δυναμικοτητας Σιδηροδρομικος Εμπορευματικος Διαδρομος GP-EC (High Capacity Rail Freight Corridor) θα διακινει ολα τα υλικα (εισερχομενα/εξερχομενα) της Ford αποκλειστικα μεσω του Port Elizabeth για την υποστηριξη του υψηλοτερου ογκου παραγωγης και προβλεπεται να δημιουργησει χιλιαδες θεσεις εργασιας στην εφοδιαστικη αλυσιδα.


«Η επενδυση της Ford στις παραγωγικες εγκαταστασεις μας στη Ν. Αφρικη υπογραμμιζει τη συνεχη δεσμευση μας στη δημιουργια ολο και καλυτερων αυτοκινητων για τους πελατες μας στη Ν. Αφρικη και σε ολο τον κοσμο, αλλα και στην παροχη ευκαιριων για τους εργαζομενους, τα νεα μελη της ομαδας μας και τις κοινοτητες μας» δηλωσε ο Neale Hill, managing director, Ford Motor Company Ν. Αφρικης.


«Η νεα επενδυση θα εκσυγχρονισει τις δραστηριοτητες μας στη Ν. Αφρικη, οι οποιες θα καταστουν ακομα πιο σημαντικες στην ανακαμψη και αναπτυξη των παγκοσμιων αυτοκινητιστικων δραστηριοτητων μας, καθως και στη στρατηγικη συμμαχια μας με την Volkswagen» δηλωσε η Dianne Craig, president, International Markets Group της Ford. «Το Ranger ειναι ενα τα πιο δημοφιλη και επιτυχημενα παγκοσμια μοντελα μας. Η επενδυση αυτη θα ενισχυσει την ομαδα μας με εργαλεια και εγκαταστασεις για την κατασκευη του καλυτερου Ford Ranger ολων των εποχων, σε υψηλοτερους ογκους παραγωγης και με ανωτερη ποιοτητα».


Η Ford ανακοινωσε την επενδυση σε συνεντευξη τυπου την οποια παρακολουθησε ο Νοτιοαφρικανος προεδρος Cyril Ramaphosa, και σημαντικα κυβερνητικα στελεχη, οπως ο υπουργος Εμποριου, Βιομηχανιας και Ανταγωνισμου Ebrahim Patel, ο υπουργος του Τμηματος Δημοσιων Επιχειρησεων Pravin Gordhan, ο πρωθυπουργος της επαρχιας Gauteng, David Makhura, ο δημαρχος της Πολης Tshwane, Randall Williams, και ανωτερα διοικητικα στελεχη της Ford.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!