ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ : Έτοιμο για να κυριαρχήσει το PEUGEOT 3008 DKR!

Επιστρεφοντας απο μια απολυτα πετυχημενη πορεια στο προσφατο ραλι Ντακαρ, αλλα και απο το Silk Way Rally στο οποιο ετρεξαν τα PEUGEOT 2008 DKR, η Team Peugeot Total και η Red Bull παρουσιαζουν το PEUGEOT 3008 DKR! Προκειται για τον ολοκαινουργιο διαδοχο του ακρως πετυχημενου 2008 DKR, με το οποιο ο Stéphane Peterhansel πετυχε την 12η νικη του, τον Ιανουαριο, στο ραλι Ντακαρ. Επισης, ο Cyril Despres σημειωσε την 1η του νικη στους τεσσερις τροχους, τον Ιουλιο, στο Silk Way Rally.

Μια τεχνολογικη προκληση, ενα σχεδιαστικο οραμα!
Το εντελως νεο αγωνιστικο αυτοκινητο για το Ντακαρ βασιζεται σε ενα επισης ολοκαινουργιο Peugeot SUV, το νεο 3008, το οποιο θα πραγματοποιησει την παγκοσμια πρεμιερα του, τον επομενο μηνα, στο Σαλονι του Παρισιου. Απο το πεσιμο της αυλαιας του Ντακαρ στο Rosario, το νεο αγωνιστικο 3008 DKR ερχεται μετα απο περιπου 8 μηνες αδιακοπης εργασιας στο Velizy της Γαλλιας. Εμπνευσμενο απο μια ονειρεμενη αγωνιστικα εμφανιση, το νεο PEUGEOT 3008 SUV ερχεται για να υπογραμμισει απο περυσι την μεγαλη επιστροφη της PEUGEOT στο Ντακαρ, μετα απο 25 χρονια.

Το νεο PEUGEOT 3008 DKR παραμενει πιστο στην φιλοσοφια της μεταδοσης της κινησης μονο στους δυο τροχους. Η 1η νικη με κινηση στον πισω αξονα ειχε σημειωθει πριν απο σχεδον 16 χρονια, αποδεικνυοντας τοτε πως για ενα καλο αποτελεσμα στα πιο δυσκολα εδαφη του πλανητη δεν ειναι απαραιτητη η τετρακινηση.
«Το νεο 3008 συμβολιζει το επομενο βημα» δηλωνει ο διευθυντης της ομαδας Bruno Famin. «Ο στοχος μας με αυτο το αγωνιστικο ηταν να παρουμε τα πιο αδυναμα σημεια του υπαρχοντος αυτοκινητου, να τα κανουμε πιο ισχυρα και εν συνεχεια να τα βελτιωσουμε ακομη περισσοτερο. Υπαρχουν μερικοι νεοι κανονισμοι στους οποιους προφανως και επρεπε να προσαρμοστουμε».
Οι εντυπωσιακες και επιθετικες γραμμες, τοσο του αγωνιστικου PEUGEOT 3008 DKR, οσο και της επιβατικης εκδοσης, πιστωνονται στον υπευθυνος για την εξωτερικη σχεδιαση Sebastien Criquet. Αξιοσημειωτο ειναι πως οι διαστασεις του νεου αγωνιστικου οριζονται απο τεχνικους κανονισμους, αλλα η συνολικη εικονα παραμενει εντονη και επιβλητικη.
«Το νεο μας αγωνιστικο για το Ντακαρ, αποτελει την πιο εξτρεμιστικη αποψη που πηγαζει απο το πιο προσφατο SUV της PEUGEOT», προσθετει ο Criquet. «Διατηρει την ελκυστικη σχεδιαστικα γλωσσα ενος εκτος δρομου αυτοκινητου και την συνδυαζει με εκεινη ενος ραλι. Αυτο ειναι και ενα απο τα μεγαλυτερα κινητρα για εναν σχεδιαστη: οταν δημιουργει ενα αυτοκινητο, να πρεπει παντοτε να εχει στο πισω μερος του μυαλου του και την αγωνιστικη εκδοχη του». 


Το νεο PEUGEOT 308 DKR βελτιωθηκε σε τεσσερα βασικα σημεια:
Αξιοπιστια: Αν και το προηγουμενο αγωνιστικο ηταν αρκετα αξιοπιστο ωστε να κατακτησει το Ντακαρ κυριαρχωντας στις 9 ειδικες διαδρομες (σε επτα σημειωσε το «1-2»), υπαρχουν παντοτε περιθωρια βελτιωσης. Για αυτο οι μηχανικοι της Peugeot Sport εξετασαν εξονυχιστικα καθε σημειο του αυτοκινητου, ωστε να βελτιστοποιησουν την αντοχη των μηχανικων μερων, των ηλεκτρονικων και της διαχειρισης του κινητηρα. Το Ντακαρ ειναι το πιο σκληρο ραλι στον κοσμο με τα αγωνιστικα να διανυουν περιπου 10.000 χιλιομετρα σε υψηλες ταχυτητες και μεγαλο υψομετρο, αποτελωντας την μεγαλυτερη δοκιμασια για καθε μηχανη.


Οδηγικη αποδοση: Σε σχεση με την περσινη περιοδο και στον συγκεκριμενο τομεα εχει γινει τεραστια προοδος, καθως η Peugeot Sport εχει διασφαλισει πως ο V6 3.0 πετρελαιοκινητηρας με το διπλο turbo, εχει γινει ακομη πιο αποδοτικος και με μεγαλυτερη ροπη στις χαμηλοτερες στροφες λειτουργιας του. Μια προκληση που ειχαν να αντιμετωπισουν οι μηχανικοι, ηταν να τοποθετησουν ενα μικροτερο περιοριστη στροφων στον κινητηρα (38 αντι για 39 χιλιοστων) εχοντας ως αποτελεσμα μια απωλεια ισχυος στους περιπου 20 ιππους. Παρα ταυτα, αυτη η ισχυς πλεον αποδιδεται στις χαμηλοτερες σ.α.λ. και το αυτοκινητο ειναι συνολικα πιο ευκολο και ταχυτερο στην οδηγηση.


Αναρτηση: Προκειται για ενα απο τα σημεια-κλειδια για μια πετυχημενη εμφανιση στο Ντακαρ, καθως μια μελετημενη αναρτηση καθοριζει ποσο γρηγορα μπορει να κινηθει το αυτοκινητο στα διαφορετικα και σκληρα αναγλυφα των διαδρομων, περνωντας μεσα απο επιπεδες επιφανειες με ψιλη αμμο, σε εδαφη με χαλικια και πετρες, και απο εκει σε αμμολοφους! Η αναρτηση ηταν ενα απο τα βασικα συστατικα της επιτυχιας και στο 2008 DKR, ενω στο 3008 DKR υπαρχει ακομη μεγαλυτερη βελτιωση στην γεωμετρια και στους αποσβεστηρες. Εως τωρα, το προγραμμα των δοκιμων -που περιλαμβανε και τον 15-ημερο αγωνα του Silk Way Rally με αναγλυφο παρομοιο με του Ντακαρ- επιβεβαιωσε τις σημαντικες αυτες βελτιωσεις.


Κλιματισμος: Σε ενα αγωνιστικο αυτοκινητο το συστημα κλιματισμου ειναι ιδιαιτερα σημαντικο και αυτο που χρησιμοποιηθηκε απο την Peugeot Sport αυτο το καλοκαιρι -στο PEUGEOT 2008 DKR που ετρεξε στην Ασια- ειναι ακομη πιο αποτελεσματικο. Με τα πληρωματα να περνουν πανω απο 12 ωρες μεσα στα αυτοκινητα και σε ενα κοκπιτ που βραζει με την θερμοκρασια πολλες φορες να ξεπερνα τους 60 βαθμους, ειναι ευνοητο πως ο κλιματισμος δρα ευεργετικα στην ανθρωπινη αποδοση, ακομη και οταν προκειται για σουπερ αθλητες οπως ειναι οι οδηγοι που αγωνιζονται στο μαραθωνιο του Ντακαρ.


Team Peugeot Total, ετοιμη για νεες προκλησεις
Στοχος της Peugeot Team Total ειναι η 6η νικη στην ιστορια του Ντακαρ και η συνεχεια του περσινου θριαμβου, οπου η PEUGEOT κυριαρχησε σε καθε φαση του αγωνα. Απο το 1987 εως το 1990, η PEUGEOT κατεχει 4 νικες στο Ντακαρ με τα πληρωματα να εχουν σημειωσει 18 νικες. Ωστοσο, φετος τα πραγματα καθε αλλο παρα ευκολα θα ειναι για το PEUGEOT 3008 DKR, μιας και υπαρχει μια ολοκαινουργια διαδρομη που περνα απο την Αργεντινη, την Βολιβια και την Παραγουαη, εχοντας παντα απεναντι εναν ισχυρο ανταγωνισμο.
Πριν το Ντακαρ και στο ραλι του Μαροκο (3-7 Οκτωβριου), ο Carlos Sainz θα δοκιμασει το νεο PEUGEOT 3008 DKR, εναντια σε αλλους ανταγωνιστες και τον Cyril Despres που θα αγωνιστει με το PEUGEOT 2008 DKR.
Ο δυνατος συνδυασμος των Peugeot, Red Bull, Total, Sparco, BF Goodrich ολοκληρωνεται απο το πιο πετυχημενο ροστερ οδηγων αυτη την στιγμη για το Ντακαρ: οι Stéphane Peterhansel, Carlos Sainz, Sébastien Loeb και Cyril Despres δηλωνουν πανετοιμοι για μια ακομη κυριαρχια στο Ντακαρ που μας ερχεται!


Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!