Η Nissan καταγράφει τον ενθουσιασμό των οπαδών του UEFA Champions League και μας καταπλήσσει

Συμφωνα με ερευνα για λογαριασμο της Nissan, οι Ευρωπαιοι ενθουσιαζονται περισσοτερο με το  ποδοσφαιρο σε σχεση με το σεξ!

 
H Nissan ως επισημος παγκοσμιος χορηγος της κορυφαιας ποδοσφαιρικης διοργανωσης,  μας αποκαλυπτει τις πιο συναρπαστικες στιγμες αλλα και αντιστοιχα τους πιο συναρπαστικους ποδοσφαιριστες και ομαδες του τουρνουα, που αναμενεται να “κλεψουν” και φετος την παρασταση.


Η δευτερη ετησια εκδοση του Δεικτη Ενθουσιασμου της Nissan, γνωστου και ως Nissan Excitement Index, ξεκινα με την αποκαλυψη πως η εισοδος της Leicester City στο τουρνουα, ειναι η πιο συναρπαστικη στιγμη σε ολοκληρη την Ευρωπη (50%). Ωστοσο, παρα τον ενθουσιασμο γυρω απο το ντεμπουτο της αγγλικης ομαδας στη διοργανωση, μολις το 1% των ερωτηθεντων οπαδων πιστευει οτι εχει πραγματικα μια ευκαιρια για να κερδισει το πολυποθητο τροπαιο.

Στην ερωτηση του ποιοι ειναι οι τρεις κορυφαιοι παικτες της διοργανωσης, ο Cristiano Ronaldo, ο οποιος σκοραρε το καθοριστικο πεναλτι στον προσφατο τελικο του Μιλανου και ανακηρυχτηκε ως ο UEFA Best Player στην Ευρωπη, ψηφιστηκε επισης απο τους Ευρωπαιους ως ο πιο συναρπαστικος παικτης (55%). Ακολουθησε ο Lionel Messi (45%), ενω τριτος ηρθε ο Antoine Greizmann (33%).

Στο κομματι των μεταγραφων, ο Nissan Excitement Index ζητησε απο τους Ευρωπαιους οπαδους να δηλωσουν τις τρεις πιο συναρπαστικες μετακινησεις ποδοσφαιριστων. Με βαση τα αποτελεσματα, η  αφιξη του Alvaro Morata  στη Real Madird και η μεταγραφη του Gonzalo Higuain στη Juventus επιλεχθηκαν απο κοινου (40%) ως οι πιο συναρπαστικες μεταγραφες του καλοκαιριου. Ακολουθησε η μεταγραφη του Mario Gotze απο την Bayern Munich στην Borussia Dortmund (35%).

Σε οτι αφορα τις προβλεψεις για την επερχομενη σεζον, οι Ευρωπαιοι οπαδοι  θεωρουν οτι η Barcelona (23%) θα θριαμβευσει εναντι της αντιπαλου της  Real Madrid (19%), σηκωνοντας το βαρυσημαντο τροπαιο στον τελικο του Cardiff τον Ιουνιο του 2017.

Μετα απο τα ευρηματα του συγκεκριμενου Δεικτη Ενθουσιασμου της Nissan για το 2015-16, οτι δηλαδη οι Ευρωπαιοι ενθουσιαζονται περισσοτερο με το  ποδοσφαιρο σε σχεση με το σεξ, η ερευνα* ενοψει της νεας σεζον κατεδειξε οτι η νικη του UEFA Champions League θεωρειται πιο συναρπαστικη (29%) απο ο, τι η σχεση με τον / την συντροφο (16% ), η στιγμη της αποφοιτησης (24%) η ακομα και η προαγωγη η η αυξηση του μισθου (21%). Επιπλεον, ενας στους 10 ισχυριστηκε οτι θα εχανε την ευκαιρια να βρεθει στη γεννηση του παιδιου του αν αυτο σημαινε οτι θα πρεπει να βρεθει  σε εναν αγωνα του UEFA Champions League.

Εκτος των παραπανω, η Nissan συνεχιζει κατ’ αποκλειστικοτητα  και φετος με το διαγωνισμο για το  Γκολ της Εβδομαδας – Goal Of The Week. Ο συγκεκριμενος διαγωνισμος δινει στους οπαδους του ποδοσφαιρου σε ολη την Υφηλιο, την ευκαιρια να ψηφισουν τα καλυτερα και πιο συναρπαστικα γκολ της κορυφαιας ποδοσφαιρικης διοργανωσης !

*Ερευνα σε δειγμα 5.024 Ευρωπαιων καταναλωτων που διεξηχθη απο την Norstast Ltd για λογαριασμο της Nissan Europe τον Αυγουστο του 2016 (Ηνωμενο Βασιλειο, Γερμανια, Γαλλια, Ιταλια και Ισπανια). 

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!