Το Opel Insignia 1.6 CDTI ecoFLEX έσπάσε το φράγμα των 2.000 km με ένα ρεζερβουάρ καυσίμου


Μεση καταναλωση 3,46 lit, περιπου 10% χαμηλοτερα απο τις επισημες τιμες


Το Opel Insignia ειναι πρωταθλητης οικονομιας στη μεσαια κατηγορια. Οι επισημες τιμες καταναλωσης μικτου κυκλου της Opel ειναι 3,9 – 3,8 lit (104 – 99g CO2/km), αναλογα με τον εξοπλισμο, για το sedan με τον ‘αθορυβο’ diesel 1.6L 100 kW/136 hp. Στη Γερμανια, το αυτοκινητο κατατασσεται στην κατηγορια αποδοσης Α+. Ωστοσο, ενας ανεξαρτητος ειδικος απο την Ελβετια απεδειξε οτι αυτη η καταναλωση μπορει να μειωθει δραστικα στις συνηθεις συνθηκες κυκλοφοριας της Κεντρικης Ευρωπης. Ο Felix Egolf, πρωην πιλοτος Airbus, ειναι ‘hypermiler’ και αυτο σημαινει οτι ανηκει σε μια κοινοτητα που προσπαθει συνεχως να πετυχει νεες ελαχιστες τιμες καταναλωσης. Οδηγωντας απο τις Αλπεις μεχρι τη Β. Θαλασσα και επιστρεφοντας παλι στην Ελβετια καταναλωσε μονο 3,46 lit. diesel/100 km. Συνολικα διανυσε 2.111 km με ενα ρεζερβουαρ καυσιμου.

Το ταξιδι του Egolf ξεκινησε στη Λουκερνη στις 6 Απριλιου. Απο εκει, ταξιδεψε στα κεντρικα γραφεια της Opel στο Rüsselsheim μεσω του Μελανα Δρυμου. Στο Rüsselsheim, εκανε σταση για να συναντησει τον Αντιπροεδρο του τμηματος GM Global Propulsion Systems – Europe, Christian Müller. «Ο δεικτης καυσιμου στο Insignia εξακολουθουσε να δειχνει οτι το ρεζερβουαρ ηταν σχεδον γεματο οταν ο Felix Egolf εφτασε στο Rüsselsheim. Καταφερε να ολοκληρωσει τα πρωτα 429 χιλιομετρα με μεση καταναλωση μολις 3.2 lit. Ειναι καταπληκτικο το οτι καταφερε να σπασει το φραγμα των 2.000 km,» δηλωσε ο Müller.

Στη συνεχεια, ο Egolf περασε απο τις πολεις Münster, Oldenburg και εφτασε μεχρι το Cuxhaven στην ακτη της Β. Θαλασσας. Η διαδρομη της επιστροφης του περιειχε Αννοβερο, Kassel, St. Gallen πριν ολοκληρωθει στη Ζυριχη στις 8 Απριλιου.

«Ηθελα να σπασω το φραγμα των 2.000 km εδω και αρκετο καιρο αλλα δεν μπορουσα να βρω αυτοκινητο για το εγχειρημα μου. Η τελεια αεροδυναμικη του Opel Insignia (cd 0.26 + μικρη μετωπικη επιφανεια) σε συνδυασμο με ελαστικα χαμηλης αντιστασης κυλισης Eco Contact 5 συνεβαλαν σε αυτο το επιτευγμα. Το ‘hypermiling tour’ με το Opel Insignia δειχνει επισης οτι οποιοσδηποτε υιοθετει ενα προβλεψιμο στυλ οδηγησης μπορει ευκολα να πετυχει ιδιες η και καλυτερες απο τις επισημες τιμες καταναλωσης. Οποιοσδηποτε μπορει να γινει ‘hypermiler’,» δηλωσε ο Egolf.

Στο δρομο για το Cuxhaven, ο Felix Egolf εκτιμησε τα προτερηματα του Opel Insignia, κυριως στην ανεση που προσεφερε σαν ενα sedan τουρισμου. Ο κινητηρας ηταν εντυπωσιακος με μεγιστη ροπη 320 Nm – διαθεσιμη απο χαμηλα και επομενως στην οικονομικη ζωνη στροφων μεταξυ 2.000 και 2.250 rpm –  εξαιρετικα πολιτισμενη λειτουργια και πλουσια ισχυ.

Αφθονα αποθεματα ισχυος και ροπης, χαμηλες εκπομπες ρυπων και χαμηλη καταναλωση σε συνδυασμο με εξαιρετικα αθορυβη και πολιτισμενη λειτουργια – αυτη ειναι η ταυτοτητα του Opel Insignia 1.6 CDTi ecoFLEX με 136 hp. Η εντυπωσιακη μεγιστη ροπη των 320 Nm αποδιδεται μεταξυ 2.000 και 2.250 rpm. Η ναυαρχιδα της Opel διαθετει επισης μια ευρεια γκαμα εξοπλισμου τεχνολογιας, ασφαλειας και ανεσης, οπως υπερσυγχρονα συστηματα υποστηριξης βασισμενα σε ρανταρ και καμερες: Περιλαμβανονται τα παντα απο Adaptive Cruise Control, μεχρι Side Blind Zone Alert (Προειδοποιηση Πλαϊνου Τυφλου Σημειου) και Forward Collision Assist (Συστημα Αναγνωρισης Επικειμενης Συγκρουσης). Επιπλεον, τα premium καθισματα που ειναι πιστοποιημενα απο το AGR – το Γερμανικο οργανισμο ειδικων για υγιη πλατη \”Aktion Gesunder Rücken e.V.\” προσφερουν εξαιρετικη ανεση και πολυαριθμες δυνατοτητες ρυθμισης οπως υποστηριξη οσφυϊκης χωρας τεσσαρων κατευθυνσεων. Η διαδικτυακη υπηρεσια προσωπικης υποστηριξης Opel OnStar διασφαλιζει επισης οτι το Insignia ειναι πληρως συνδεδεμενο και μπορει να προσφερει ενα γρηγορο Wi-Fi Hotspot για μεχρι επτα κινητες συσκευες.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!