Η SKODAσυμπληρωνει το λανσαρισμα της 4ης γενιας του best–seller της με την εναρξη διαθεσης της OCTAVIA RS. Βενζινοκινητες και πετρελαιοκινητες εκδοσεις RS πλαισιωνουν στην κορυφη της γκαμας την plug–in υβριδικη RS iV, των 245 PS (180 kW) η οποια ειχε παρουσιαστει πρωτη. Οι νεες εκδοσεις διαθετουν κορυφαια επιπεδα ασφαλειας, νεα συστηματα υποβοηθησης οδηγου, περισσοτερη ανεση και συγχρονες δυνατοτητες συνδεσιμοτητας. Ποτε αλλοτε στο παρελθον η SKODA δεν προσφερε ενα τοσο ευρυ portfolio εκδοσεων σε καποιο μοντελο της, ιδιως στην κορυφαια εκδοση RS.
Με συντελεστη οπισθελκουσας Cd απο 0,25, η OCTAVIA RS ειναι εξαιρετικα αεροδυναμικη, με αποτελεσμα πολυ χαμηλες εκπομπες CO2 και βελτιστη καταναλωση καυσιμου. Διατιθεται τοσο σε Grand Coupe οσο και Sportswagonφορμα. Πολλα απο τα μερη του αμαξωματος εχουν βελτιστοποιηθει αεροδυναμικα, οπως οι εισαγωγες αερα στον εμπρος προφυλακτηρα, ο διαχυτης στο πισω μερος και η πισω διακριτικη αεροτομη της GrandCoupe. Επισης, στην καλυτερη αεροδυναμικη συμβαλλουν και οι ειδικα σχεδιασμενες ζαντες ελαφρου κραματος.
Ακολουθει συνοπτικη παρουσιαση της SKODA OCTAVIA RS σε bullet points.
Κινητηρες και πλαισιο
- Δυναμικοι, ισχυροι και αποδοτικοι κινητηρες προερχομενοι απο τη γενια EVO.
- Βενζινη: 2.0 TSI 245 PS (180 kW) με ηλεκτρονικα ελεγχομενο διαφορικο περιορισμενης ολισθησης και μπροστινη κινηση. Κιβωτιο ταχυτητων 6-ταχυτο χειροκινητο η αυτοματο 7-ταχυτο DSG. Τελικη ταχυτητα 250 χλμ./ωρα, επιταχυνση 0-100 χλμ./ωρα σε 6,7 δευτερολεπτα (DSG).
- Πετρελαιο: 2.0 TDI 200 PS (147 kW) με τετρακινηση η μπροστινη κινηση, με νεο πολυδισκο συμπλεκτη. Κιβωτιο ταχυτητων 7-ταχυτο DSG. Τελικη ταχυτητα 243 χλμ./ωρα, επιταχυνση 0-100 χλμ./ωρα σε 6,8 δευτερολεπτα (4×4)
- Σπορ αναρτηση με στανταρ μικροτερη αποσταση απο το εδαφος κατα 15 χιλιοστα, προαιρετικα διατιθεται με προσαρμοζομενο ελεγχο πλαισιου (DCC – Dynamic Chassis Control).
Νεες τεχνολογιες και συστηματα υποβοηθησης
- Ντεμπουτο στη SKODA OCTAVIA RS: DSG με τεχνολογια shift-by-wire.
- Στανταρ προοδευτικο συστημα διευθυνσης για βελτιστο χειρισμο και ακριβεια.
- Νεα συστηματα υποβοηθησης οπως τα Collision Avoidance Assist (Υποβοηθηση Αποφυγης Συγκρουσης) και Turn Assist (Υποβοηθηση Στροφης) ενω το Front Assist – συμπεριλαμβανομενων των συστηματων προστασιας πεζων και ποδηλατων Predictive Pedestrian and Cyclist Protection – προειδοποιει οπτικοακουστικα καθως και με μια απαλη επεμβαση στα φρενα για επικειμενες συγκρουσεις, ενω αν ειναι απαραιτητο επιβραδυνει το αυτοκινητο. Επισης, ανιχνευει κινουμενα και ακινητα οχηματα στο ρευμα κυκλοφοριας του αυτοκινητου, καθως και ποδηλατες και ατομα που κινουνται μπροστα απο αυτο.
Δυναμικο εξωτερικο design
- Μασκα και εξωτερικοι καθρεφτες σε γυαλιστερο μαυρο ως ιδιαιτερο αναγνωριστικο χαρακτηριστικο, στοιχεια που προσδιδουν χαρακτηριστικη δυναμικη παρουσια
- Στανταρ οι προβολεις full LED Matrix, τα πισω φωτα LED με δυναμικα φλας, οι μαυρες ζαντες ελαφρου κραματος 18 ιντσων και οι κοκκινες δαγκανες φρενων
Σπορ εσωτερικο
- Εσωτερικο σε μαυρο σπορ design με σπορ καθισματα και συνδυασμο οψης ανθρακονηματων και επενδυσης Alcantara
- Επανασχεδιασμενο δερματινο σπορ πολυλειτουργικο τιμονι με τρεις ακτινες και λογοτυπο RS και, εαν το αυτοκινητο ειναι εξοπλισμενο με DSG, paddles.
- Νεος κεντρικος αεροσακος αναμεσα σε οδηγο και συνοδηγο για ακομα μεγαλυτερη προστασια
- Ψηφιακος πινακας οργανων Virtual Cockpit με στανταρ σπορ διαμορφωση και στανταρ ο ψηφιακος βοηθος Laura.
Η νεα SKODA OCTAVIA RS σε παρουσιαση 60 δευτερολεπτων, στο video που ακολουθει :